Rygte: Logic Pro X

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Buddy76
Medlem
Indlæg: 402
Sted: Rønde

Rygte: Logic Pro X

Indlæg af Buddy76 »

Hmmm - tror I der er hold i det? Holger, du plejer at have fingeren lidt på pulsen hvad angår Logic.

http://www.appleinsider.com/article.php?id=2603

Lyder både lovende og lidt skræmmende:
The move may foreshadow plans by the Cupertino-based company to revamp the software in a sexy new outfit and under a new brand name, that is if recent rumors pan out.
Mvh.
Søren Petersen

Medlemsavatar
Benjamin
Medlem
Indlæg: 986
Sted: Islands Brygge

Indlæg af Benjamin »

Det lyder meget interessant. Jeg faldt efterfølgende over dette, der i hvert fald (hvis rygtet viser sig at holde stik) synes at være både lovende og lidt skræmmende.

http://arstechnica.com/journals/apple.a ... /2/27/7253

Edit: Nå, jeg har fundet en del nyheder der refererer til samme franske rygte - og som er ca. en md. gamle.
So - you already know, i guess.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Det eneste jeg ved med 100% sikkerhed er, at der kommer en Logic 8 "snart". Dvs. til sommer eller efteråret, who knows - kun Apple ved det. At de har hevet crossgrades fra butikkerne tyder på at det sker relativt snart.

Derudover har der været kraftige indikationer om at den grundlæggende audio engine blev skrevet om, da den gamle engine havde nogle indbyggede begrænsninger i forhold til routing osv.

Så kunne man forvente at hele interfacet adapterede Apples standard, og at diverse taktile interfaces ville blive supporteret mere.

Måske tar Apple røven på os og slipper en Logic 7.5 på gaden :lol:

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

Rygterne går på at der snart kommer en version 7.3 til de brugere som ikke umiddelbart vil videre. Derudover skulle den nye Logic/Iseq/ProBand/X osv være i en sen alpha og dermed udkomme inden for et halvt år... Der er flere tråde derom på Gearslutz i øje blikket og der er nogle få der har noget insider viden, så det bliver spændende at se... Dog skulle der ikke være så stor chance for at den udkommer før maj, men man ved jo aldrig med Apple.


Nyt svar