Udsalg hos NI 50% på udvalgte plugs & Reaktor5 til 99$!!

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Udsalg hos NI 50% på udvalgte plugs & Reaktor5 til 99$!!

Indlæg af T.Find »

http://www.native-instruments.com/en/sp ... newsletter

Jeg kommer nok til at købe reaktor, det er næsten for billigt til at sige nej? tilbud gælder vist til 20Juni. :)
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Såvidt jeg kan se er det meste indeholdt når jeg opgraderer fra Komplete 6 til 9 ,.. (standard, ikke ultimate)

"The Mouth" kunne dog friste, og er tilsyneladende ikke med i den alm. Komplete 9, fede vocoder-agtige effekter

Havde mere håbet på upgrade-tilbud, eller tilbud på den nye "horn-sektion",.. skal vi mon forvente noget sådant ?

Og skal man iøvrig forvente at hornsektionen opdateres/fixes, så hornene kan spille solo ?

(en nærmest provokerende tåbelig begrænsning) :?
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Gad vide hvorfor jeg aldrig er faldet over Prism før..

Medlemsavatar
Stoopit Fresh
Medlem
Indlæg: 43
Sted: KBH 2400

Indlæg af Stoopit Fresh »

Damnit! Jeg har lige købt The Mouth til fuld pris!.. :shock:

DUBTEMPLE skrev: "The Mouth" kunne dog friste, og er tilsyneladende ikke med i den alm. Komplete 9, fede vocoder-agtige effekter
Nu har jeg kun lige leget med den et par gange, men hvis du er på udkig efter en vocoder er det her måske ikke plug-in'et for dig...
Vocoderen er slet ikke så flexibel som man nogen gange kunne ønske.
The Mouth er go' sund all-round legesyg galskab... Den har bare endnu ikke rigtig fundet sin plads i mit setup.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Stoopit Fresh skrev:Damnit! Jeg har lige købt The Mouth til fuld pris!.. :shock:

DUBTEMPLE skrev: "The Mouth" kunne dog friste, og er tilsyneladende ikke med i den alm. Komplete 9, fede vocoder-agtige effekter
Nu har jeg kun lige leget med den et par gange, men hvis du er på udkig efter en vocoder er det her måske ikke plug-in'et for dig...
Vocoderen er slet ikke så flexibel som man nogen gange kunne ønske.
The Mouth er go' sund all-round legesyg galskab... Den har bare endnu ikke rigtig fundet sin plads i mit setup.
Tak Thomas for feedback, tror også jeg begrænser mig til en 6-9 upgrade hurtigst muligt, (hvem der iøvrigt bare havde tid til at fordybe sig i Reaktor), noget vocoder står rimeligt højt på listen, men nogle ekstreme E-mu-like filtre kommer først, hard eller soft, groovy stuff på din Soundcloud iøvrigt :)
/Dub

Medlemsavatar
Stoopit Fresh
Medlem
Indlæg: 43
Sted: KBH 2400

Indlæg af Stoopit Fresh »

Selv tak og mange tak.. :dollargrin:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Og så fik jeg købt Prism. Ser godt nok fed ud.. :-D

Nyt svar