Macbook

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
chris
Medlem
Indlæg: 184

Macbook

Indlæg af chris »

Kan det virkelig passe at der ikke er noget sted jeg kan samle en macbook 2 ghz i hvid op idag? Skal man bestille og vente?
mvh,

chris

Medlemsavatar
Buddy76
Medlem
Indlæg: 402
Sted: Rønde

Indlæg af Buddy76 »

chris skrev:Kan det virkelig passe at der ikke er noget sted jeg kan samle en macbook 2 ghz i hvid op idag? Skal man bestille og vente?
mvh,

chris
Det kommer vel an på hvor langt du vil køre efter den. Prøv at ringe til de forskellige Apple-forhandlere (inklusiv Fona, Humac, Aage osv.). Mon der ikke er et af stederne der har en liggende. Den der sælger mest lige nu tror jeg er den mindste version (som jeg også har :-)).

Mvh.
Søren Petersen

Medlemsavatar
Sylle
Medlem
Indlæg: 693
Sted: Nørrebro

Indlæg af Sylle »

Ja, jeg står også og venter på min macbook.. Jeg fik at vide der ville gå 1-1½ uge før jeg ville få min lille ny.. :)
[i]Freelance broadcast lydmand på DR - Touring lydmand - Studietekniker/Producer[/i]

Medlemsavatar
Chris Wulff
Medlem
Indlæg: 1788
Sted: København

Indlæg af Chris Wulff »

Man skal næsten altid vente når man bestiller en mac, det er ligesom deres politik skulle man tro

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

Jeg får min på tirsdag :roof:

Hvis du skal have den i standard konfiguration så kan du sikkert godt finde et sted som har den på lager, men skal du have f.eks en lidt større harddisk så bliver du nok nødtil at bestille... Men der er ikke meget andet at gøre end at ringe rundt og så ellers vente... og vente..... og vente....

Nyt svar