online bestilling hos 4sound i Sverige ?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

online bestilling hos 4sound i Sverige ?

Indlæg af DUBTEMPLE »

Der står intet på siden, nogen der har erfaring vedr. dette ?
/Dub

Medlemsavatar
fugmann
Forum Donator
Indlæg: 1489
Sted: 20 km nord for Kbh.

Indlæg af fugmann »

Hvorfor vil du bestille i SE?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik



"It's not the music that's electronic. It's the instruments that are electronic" ´Quote JMJ

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

fugmann skrev:Hvorfor vil du bestille i SE?
De har Superior Drummer NY-studio Coll. til 1200 sv kr listet, dette er en skarp pris, på linie med de 199$ som Audiodeluxe dumper prisen til lejlighedsvist,..

Den findes dog kun "boxed", og Audiodeluxe sender ikke denne til Danmark, (og hvis de havde gjort var der røget diverse omkostninger på, modsat normalt jeg køber hos dem).

4sound i DK har slet ikke den nævnte bundle listet, men tager lige nu ca 950 dkr for SD 2.0 i grundudgaven uden de ekstra biblioteker

----------------------------

Der er altså forskel på priser og udbud i DK og S hos 4sound ,... min interesse i emnet er generel ,... ikke kun relateret til Toontrack's ting

----------------------------

Mine kunde-stamdata dukker i øvrigt op på 4sounds svenske hjemmeside også når jeg logger ind :-)

Det skal måske lige nævnes at jeg har mulighed for at lave en svensk profil også om nødvendigt, da jeg jo har en adresse der også, og er deroppe næsten ugentligt
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Graceville skrev:prøv http://www.4sound.se
Yep, det er lige netop den jeg har prøvet, og mangler oplysninger om :-) (se post til Fugmann)

De nævner ikke internationale ordrer overhovedet, heller ikke under fragt-omkostninger,..

Men de har selvfølgelig tilbud og demo-varer som ikke er tilgængelige via den danske hjemmeside, derfor interessen
/Dub

Medlemsavatar
RockStarDK
Medlem
Indlæg: 217
Sted: Aarhus

Indlæg af RockStarDK »

Leveranser

4Sound.se levererar varorna du beställt till dig oavsett var du bor någonstans i Sverige med Bring eller annan partner. Kontakta oss om du beställer skrymmande produkter som digitalpiano etc så berättar vi mer hur det levereras. För närvarande levererar ni endast varor inom Sverige. Leveranstiden på en beställning från 4Sound.se är vanligtvis 2 till 7 vardagar om varan finns i lager. Om leveransen av din beställning av någon anledning blir försenad kommer vi att ta kontakt med dig via e-post så snart vi kan.
Så de leverer kun i Sverige

Men du kan da sende en mail og spørge om de vil sende noget til dig i DK, eller spørge i den danske afd. og de vil skaffe produktet hjem fra den svenske partner :)
My latest album “Bulletproof” ::
https://geo.itunes.apple.com/us/album/b ... app=itunes

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

RockStarDK skrev:
Leveranser

4Sound.se levererar varorna du beställt till dig oavsett var du bor någonstans i Sverige med Bring eller annan partner. Kontakta oss om du beställer skrymmande produkter som digitalpiano etc så berättar vi mer hur det levereras. För närvarande levererar ni endast varor inom Sverige. Leveranstiden på en beställning från 4Sound.se är vanligtvis 2 till 7 vardagar om varan finns i lager. Om leveransen av din beställning av någon anledning blir försenad kommer vi att ta kontakt med dig via e-post så snart vi kan.
Så de leverer kun i Sverige

Men du kan da sende en mail og spørge om de vil sende noget til dig i DK, eller spørge i den danske afd. og de vil skaffe produktet hjem fra den svenske partner :)
Doh !!! :roll: havde faktisk læst siden, men åbenbart uden at læse den :dollargrin: når de er SÅ afvisende med at sende ud af SE så gider jeg ikke engang prøve, jeg har kontaktet den danske afdeling som heller ikke ønskede at være behjælpelige, (og som tog dobbelt pris for det aktuelle produkt), nu har jeg bestilt i den svenske afdeling, med levering på min Svenske adresse, hvilket krævede at mit mastercard blev opgraderet med "securecode", samt at jeg oprettede en ny profil i SE, der er også en del bøvl med udleveringen på pick-up lokationen, (har kun cpr-nr i DK), anyway, et pas skulle kunne gøre det, der er bestilt,..
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Lykkedes for mig, men kræver svensk adresse, svensk 4sound konto, personlig afhentning, samt fremvisning af pas på Brings udleverings-sted, (statoil el.l.),.. med andre ord: bøvlet/umuligt for de fleste, så shop i hele verden, undtagen 4sound på den anden side af sundet :-)
/Dub

Nyt svar