Melodyne 4

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Default avatar
Chill
Medlem
Indlæg: 95

Melodyne 4

Indlæg af Chill »


Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Glæder jeg mig til.

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Skønt og opgraderingen fra min Assistant version 2.1 var endda gratis. :)

Default avatar
Mlju
Medlem
Indlæg: 9
Sted: København

Indlæg af Mlju »

JesperS skrev:Skønt og opgraderingen fra min Assistant version 2.1 var endda gratis. :)
Interessant - var det en "grace period" du fik glæde af, eller var det blot en behagelig overraskelse da du opdaterede?

::
Mads

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Min Melodyne blev også opgraderet u/b. Helt sikkert ikke en grace-periode - jeg har haft den langt over et år.

Til gengæld har den begyndt at crashe ældre projekter, når man åbner dem. Er i gang med en supportsag hos Celemony.

Default avatar
Mlju
Medlem
Indlæg: 9
Sted: København

Indlæg af Mlju »

SustainerPlayer skrev:Min Melodyne blev også opgraderet u/b. Helt sikkert ikke en grace-periode - jeg har haft den langt over et år.

Til gengæld har den begyndt at crashe ældre projekter, når man åbner dem. Er i gang med en supportsag hos Celemony.
Det lyder uheldigt, håber du får det løst.
Hvilken Melodyne havde du? (jeg har editor 2)

::
Mads

Medlemsavatar
asle
Forum Donator
Indlæg: 684
Sted: Cph

Indlæg af asle »

Jeg har updated - ikke via Celomony da deres VAT varifikation er noget omstændigt ged - men via plugindiscount - som har editor til melodyne studio for ca 125 $

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Mlju skrev:
SustainerPlayer skrev:Min Melodyne blev også opgraderet u/b. Helt sikkert ikke en grace-periode - jeg har haft den langt over et år.

Til gengæld har den begyndt at crashe ældre projekter, når man åbner dem. Er i gang med en supportsag hos Celemony.
Det lyder uheldigt, håber du får det løst.
Hvilken Melodyne havde du? (jeg har editor 2)

::
Mads
Fra 2 - 4.

De arbejder stadig på en løsning.

Default avatar
Mlju
Medlem
Indlæg: 9
Sted: København

Indlæg af Mlju »

Hmm - forbløffende at den blev opgraderet uden betaling - gad vist hvordan det skete.
Jeg kan ikke se andet end jeg skal betale for min.

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Spørgsmålet er om jeg skal blive på logic og investere i melodyne, eller købe ny daw med det samme indbygget
Deaktiveret

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Bliv i Logic og brug tiden på musik:)

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

Hvilken daw tænker du på garcia?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Presonus Studio One har vist nærmest fra starten af haft noget integreret Melodyne.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

garcia skrev:Spørgsmålet er om jeg skal blive på logic og investere i melodyne, eller købe ny daw med det samme indbygget
Det er jo "kun" den lille version af Melodyne, der følger med Studio One. Så hvis det kun er det, så er det jo bare at købe den Melodyne-version, du vil have og så fortsætte i Logic.

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Det er nok med et spors melodyne. Behøver ikke kunne skille instrumenter ad, har ikke remixet i årevis. Man kan gøre det i logic, men det lyder ad HEST! Studio one har integreret, men måske den lille melodyne er fin og så smide i logic (hvis man kan)
Deaktiveret

Medlemsavatar
RuneRune
Medlem
Indlæg: 113
Sted: Frederiksberg

Indlæg af RuneRune »

Jer der har opdateret til Studio, hvilke erfaringer har I gjort jer med den nye sound editor, og til hvilke formål bruger i den?

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1553
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

.. jeg er meget tilfreds! F.eks. det at redigere en leadvoc + dubs / kor er utrolig meget nemmere, da du kan skifte mellem de forskellige tracks i det samme editor-vindue - og også visuelt se andre tracks end det du er i gang med at redigere, så man visuelt har noget at pejle efter i forhold til timing ..

.. sound editor funktionen er interessant, men nok mest med sound-design brillerne på.
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Zombie-bump

Der er tilbud på Melodyne 4 Studio - samt diverse upgrades fra små til store versioner.

Halv pris Bøv!

Husk at angive en amerikansk adresse. Så betaler du beløbet i dollars i stedet for euro.

Tilbuddet gælder til 30/6.

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

SustainerPlayer skrev:Zombie-bump

Der er tilbud på Melodyne 4 Studio - samt diverse upgrades fra små til store versioner.

Halv pris Bøv!

Husk at angive en amerikansk adresse. Så betaler du beløbet i dollars i stedet for euro.

Tilbuddet gælder til 30/6.
hvor findes dette tilbud ??
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »


Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Kan i øvrigt også købes via Presonus-shoppen, hvis man er på den galaj:

https://shop.presonus.com/products/soft ... y-Celemony

Samme adresse-trick kan vist godt anvendes der også.

Medlemsavatar
kplinc
Forum Donator
Indlæg: 310
Sted: Espergærde

Indlæg af kplinc »

Kan ikke lige se hvad updaten hedder? 4.1.?

Nyt svar