Black Friday 2016 - software tråden

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Re: Black Friday 2016 - software tråden

Indlæg af Madelaire »

Arh men altså. Har kigget på strummed acoustic fra Native. Nu sætter de den ned til halv pris, lige som de har lanceret 2'eren. Kæft de er smarte! #dilemma

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

DUBTEMPLE skrev:
OneOfManyPauls skrev:Had an email from MeldaProduction.com - 50% off everything from Friday through Monday:
Black Friday is just around the corner and MeldaProduction brings a perfect opportunity to get all MeldaProduction products for a special price. Every customer will be able to take advantage of the 50% OFF discount on every plugin, bundle and upgrade.

This one-of-a-kind offer will start on Black Friday, November 25th and continue until Cyber Monday, November 28th. 96 hours of an insane sale, European time. Do not miss it! No further negotiations will be allowed.

Get ready, MeldaProduction’s Black Friday is starting pretty soon! ;)
https://www.meldaproduction.com/
Vi er enige om, at det er næste fredag ikke? Jeg har et pust plug-ind, jeg skal have fra dem

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev:
DUBTEMPLE skrev:
OneOfManyPauls skrev:Had an email from MeldaProduction.com - 50% off everything from Friday through Monday:
https://www.meldaproduction.com/
Vi er enige om, at det er næste fredag ikke? Jeg har et pust plug-ind, jeg skal have fra dem

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
d 25 er Black Friday ,.. det er imorgen ,.. så meget ved jeg da selv om jeg ikke er så meget med i år :dollargrin: (står også i teksten)

Hmmm, et "pust plug-in", sådan et er jeg ikke støt på, har lige kikket dem alle igennem, ku godt bruge noget med breath lyde selv

Hvad JEG er interesseret i er at få upgraderet den der FREE-bundle som vi talte om for nylig, det skulle så være 25 istedet for 50 USD

Denne mulighed er unik fordi FREE-upgraden ikke er en del af "eternal madness" tilbudende, der ellers er det eneste der kører

Kan faktisk ikke finde andet jeg gider købe hos Melda lige nu, heller ikke til halv pris,..
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

https://www.xlnaudio.com/products

BLACK FRIDAY SALE! 50% OFF EVERYTHING!

Black Friday is here! That means the BEST SALE OF THE YEAR!

For a limited time, we're offering 50% OFF EVERYTHING in our webshop. That's right—everything! Addictive Drums 2. Addictive Keys. Addictive Trigger. DS-10 Drum Shaper. All of our instruments and expansions. All half off!

No limit. Use the code as many times as you like.

Share the code with friends and colleagues!

Act fast. The code expires Tuesday, November 29, 2016.

Your discount code:

BF2016

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

PLUGINDISCOUNTS.COM skrev:Relax LX480 Complete is 50% OFF for Black Friday @ Plugin Discounts - $239 (normally $379)

http://plugindiscounts.com/home/6585-re ... plete.html
Hmm, 50 pct, der skal vist nye batterier i den lommeregner :-)
/Dub

Default avatar
garcia
Medlem
Indlæg: 7101
Sted: Hjallerup

Indlæg af garcia »

Jeg ryger i XLN stuff og overvejer kraftigt vintage vault fra uvi.net, der kører 30 % på alt
Deaktiveret

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

garrrh knep med UVI... Bliver næsten nødt til at hoppe på Falcon nu jo...
Mange gode I har fundet her til aften, skal nok lige få dem tilføjet.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

DUBTEMPLE skrev:
d 25 er Black Friday ,.. det er imorgen ,.. så meget ved jeg da selv om jeg ikke er så meget med i år :dollargrin: (står også i teksten)

Hmmm, et "pust plug-in", sådan et er jeg ikke støt på, har lige kikket dem alle igennem, ku godt bruge noget med breath lyde selv

Hvad JEG er interesseret i er at få upgraderet den der FREE-bundle som vi talte om for nylig, det skulle så være 25 istedet for 50 USD

Denne mulighed er unik fordi FREE-upgraden ikke er en del af "eternal madness" tilbudende, der ellers er det eneste der kører

Kan faktisk ikke finde andet jeg gider købe hos Melda lige nu, heller ikke til halv pris,..
Jeg kan ikke engang huske, hvad "Pust" skulle have været - Men jeg skal primært have fat MFreeformEqualizer, der så vidt jeg lige kan se, er en af markedets stærkeste tone match EQs (hvis man ikke vil betale Ozone priser og ikke lige bruger Logic, der har en glimrende en indbygget)

Jeg har fået mit gratis plug fra Waves - Multitapdelay - ikke noget, jeg kommer til at bruge meget, men rart.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Så blev der opdateret med en hel masse.
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?p=612870#p612870

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fedt, dejligt med de eksta links til Rekkerd og lignende. Kan blandt andet se at jeg skal kigge fordi LVC Audio inden årets udgang. :)
http://rekkerd.org/deals-deals-deals/

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

DIGITAL SOUND FACTORY

35 pct store-wide !!!

https://www.digitalsoundfactory.com/home

Rigtig mange gode lyde, bl.a. Ensoniq og E-mu i divergerende formatter, samt 117 andre ting
/Dub

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

D16 har 40% på alle produkter inkl. Lush, 808 og 909'eren

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Så jeg købt MAutoAlign og MFreeFormEqualizer :) Det er nok det for i år (og så det gratis plug fra Waves)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Indlæg af Clemme »

Jeg overvejer kraftigt at investere i UVI's Falcon og kan se at på Audiodeluxe gives yderligere rabat når synthen er tilføjet indkøbskurven + at der ikke skal betales moms.

Dermed ender prisen på 1548,95 - det er tæt på at være en no-brainer!

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Har ikke sat mig meget ind i Falcon ud, men er der overlap hvis man i forvejen har Omnisphere 2 og (måske lige om lidt) synthmaster?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

K-Bee skrev:Har ikke sat mig meget ind i Falcon ud, men er der overlap hvis man i forvejen har Omnisphere 2 og (måske lige om lidt) synthmaster?
Hmmm.... Ikke sådan rigtigt.. Men så alligevel.

Falcon har en masse fede forskellige muligheder hvad angår lydkilder, dvs. enten oscillatorer eller sampling. UVI har en del gode videoer der gør dig klogere på hvad den kan.

Medlemsavatar
Højhus
Medlem
Indlæg: 896
Sted: Herning

Indlæg af Højhus »

Det der black friday er sgu noget opreklameret, men hold da kæft hvor jeg har lyst til at købe hele fabfilter pakken selvom der kun er 25% rabat - 644 €
www.bricksite.com/brugtudstyr - brugt og nyt udstyr fra udlejningsfirma sælges.

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Christoffer I. N. skrev:
K-Bee skrev:Har ikke sat mig meget ind i Falcon ud, men er der overlap hvis man i forvejen har Omnisphere 2 og (måske lige om lidt) synthmaster?
Hmmm.... Ikke sådan rigtigt.. Men så alligevel.

Falcon har en masse fede forskellige muligheder hvad angår lydkilder, dvs. enten oscillatorer eller sampling. UVI har en del gode videoer der gør dig klogere på hvad den kan.
Takker :-) - jeg kigger og overvejer noget mere :wink:

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Suk. Det er jo den rene børnelokker tråd denne her.

Fik Waves SuperTap, Tremolator og D16 Frontier gratis.

Derfra løb det så af sporet og jeg fik købt en masse jeg ikke lige havde planlagt.

- D16 Lush-101
- D16 PunchBox
- Reveal Spire
- UVI Falcon (Her fulgte en 100 EUR voucher med jeg kastede efter Synth Anthology II)
- Samplemagic Stacker

Så skulle der også gerne være legetøj nok til en tid. Må hellere holde mig væk fra nettet resten af måneden. :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja det er helt væk hvad der er af gode tilbud.
Jeg ser frem til Plugin Alliances julekalender og forhåbentligt gode tilbud på Unfiltered Audio, men jeg hopper sgu nok på Glitchmachines nu istedet, det bliver lidt af den samme funktion, og så til en noget anden pris. Bevares, Unfiltered Audios interfaces er federe, men hvad angår muligheder står de da vist ca. lige.


Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg skulle heller ikke have noget #blackfriday=shit

Så gratis:

Waves SuperTap
D16 Frontier (gratis hvis man har andre D16 køb)

EDIT: Soundtoys Tremolator.

Købt:

Waves Vocalrider
MFreeEffectsBundle - for at støtte - jeg bruger et enkelt plugin fra dem
XLN Audio Session Percussion
XLN Audio Modern Soul And R&B (Det lyder jo helt absurd fedt det sæt).
XLN Audio AD Pak Latin Afro
XLN Audio AD Pak Percussion Beats

Skuffet over:

Native Instruments Komplete Ultimate 11 upgrade - selv med -50% kan jeg ikke se, at upgraden fra KU10 er 3000,- værd.
Senest rettet af SustainerPlayer fre 25. nov 2016 17:40, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

D16 Frontier er jo egentligt ikke gratis ....

snyd og bedrag

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

raoul skrev:D16 Frontier er jo egentligt ikke gratis ....

snyd og bedrag
Det er også bare endnu et bread'n'butter limiter plugin, så du går ikke glip af noget.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

fint nok :)

tak

Nyt svar