MOK/Media Overkill Waverazor

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Re: MOK/Media Overkill Waverazor

Indlæg af Christoffer I. N. »

Joachip (eller andre):
Har du fundet ud af at lave en almindelig S&H LFO? Jeg kan se at Rand og Noise waveforms bevæger sig når man vælger R typen, og er statiske når man vælger S typen.
Rand R09 virker til at lave den langsommeste af Rand waveforms'ne, men når jeg vælger den som waveform til en LFO virker den til at køre i en bestemt sekvens. Noise waveforms er mere kaotiske men er ikke til at styre via rate/tid, de kværner bare derud af.
Det er umiddelbart eneste funktion jeg ikke lige fatter. Har ikke prøvet at assigne modwheel, velocity osv. til ting, men så snart man får det ind, at man skal oprette en modulator, og derefter en mod route, så er det ligetil at lave modulations.
Kunne godt bruge et Initialized preset, men har lavet mit eget, hvor de eksisterende Mods er bypassed.
Må nok få registreret mig på deres forum.
Derudover er jeg godt nok tilfreds. Super sjov legeplads. Kommer til at lave masser af baggrunds-atmo med den her synth.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hello Waverazor friends,

We are pleased to announce that the Waverazor v2.0.2 update is now available at the Tracktion website, free to all registered users!

New in this version:

- Editor bug fixes and enhancements
- Completed User Manual
- Added Offline Unlock registration option
- Installer improvements

Wishing you all a lot of sonic fun,

Taiho, Rob, Chris

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

i version 2.0.3 er der kommet 50 patches fra Richard Devine. Derudover er der nu mulighed for resizing af Waverazor.

Og så er der lanceret en gratis Waverazor LE:

And finally, there are now two ways to preview Waverazor. We still offer a 30 day trial period for the full Editor version, allowing you to completely explore the inner workings of the synth. However, we now offer Waverazor LE, a free version of Waverazor with no expiration date. The LE limited edition is laser focused on allowing users to audition the factory preset bank and tweak the macro controllers on the main page.

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Damn den lyder ugly:-) Det er jo sådan nogen lyde man normalt kasserer ikke:-)
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg har ikke fået brugt nok tid med den, men da jeg satte mig ind i den der i foråret, kom jeg frem til nogle ret fede lyde. Regner bestemt med at den også skal bruges til at lave specielle singlecycles til wavetable brug.

Nyt svar