Earcandy PPG 360 Wavecomputer lydbibliotek.

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
KennethA
Medlem
Indlæg: 1732
Sted: Aarhus

Earcandy PPG 360 Wavecomputer lydbibliotek.

Indlæg af KennethA »

Kære alle.

Jeg har netop lanceret mit første produkt i min Authentic Collection serie af professionelle lydbiblioteker.

Der er tale om et lydbibliotek baseret på PPG 360 Wavecomputer synthen fra 1977.

Opfinderen af wavetablesyntese, ejer af PPG og selvfølgelig opfinderne bag 360 Wavecomputer - Wolfgang Palm - har godkendt lydene og siger: "A very precise and complete library which captures the details and quirks of the original PPG synthesizer. Very good."

Det er et samplebibliotek til Kontakt 5, og består af 100 programmer. De første 30 er fabriksprogrammerne, så kommer der 5 programmer lavet af mig, og til sidst er der 65 programmer baseret på de første 35 programmer tweaket til via interfacet i Kontakt.

Hvis du har interesse i tidlige digitale synthesizere som mig kan det være du synes at dette bibliotek er spændende.

Læs mere om det her:
http://www.earcandy.dk/ppg-360-wavecomputer.html

Kenneth.
KennethA

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Din side er ikke mobilvenlig - se vedlagte.

Derudover skal indlægget vel over på markedspladsen eller lignende?

Medlemsavatar
KennethA
Medlem
Indlæg: 1732
Sted: Aarhus

Indlæg af KennethA »

Ups.

Tak for reminderen Mr. Bacon :-)

Så er mobilversionen også online. Husk at opdatér hvis du allerede har besøgt den på din mobil.

Kenneth.
KennethA

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

ser fedt ud!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

KØBT! har længe været ved at købe ppg wave pluginnet, men det lyder simpelthen for kedeligt for mig. Denne her har meget mere karakter og mærkelig ting. Super lækkert! Kunne dog på længere sigt være fedt med en version hvor du sampler hver waveform (ja jeg ved det er sindsygt!) og lader brugere kunne vælge waveforms og lave en adsr/lfo som kan sweepe mellem dem.

Medlemsavatar
KennethA
Medlem
Indlæg: 1732
Sted: Aarhus

Indlæg af KennethA »

Tak tak.

Det med de enkelte wavetables var en del af planen men det ville give en masse udfordringer som jeg dog gerne tog.

Den største hurdle her er at jeg desværre ikke længere har min 360er. Ellers havde jeg helt sikkert prøvet er par mere avancerede muligheder, men jeg er faktisk meget godt tilfreds, og lyden i sådan en maskine. Uden tvivl en af de mest skønne maskiner jeg har haft.

Men nu er det tid til at påbegynde næste projekt :)

God weekend;
Kenneth.
the19thbear skrev:KØBT! har længe været ved at købe ppg wave pluginnet, men det lyder simpelthen for kedeligt for mig. Denne her har meget mere karakter og mærkelig ting. Super lækkert! Kunne dog på længere sigt være fedt med en version hvor du sampler hver waveform (ja jeg ved det er sindsygt!) og lader brugere kunne vælge waveforms og lave en adsr/lfo som kan sweepe mellem dem.
KennethA

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Øv at du ikke har den mere:) ville meget gerne kunne sweepe mellem waveforms og andre skøre ting:)
Hvad er næste projekt mon?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nyt svar