Gross Beat til Logic

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Default avatar
FadedMusic
Medlem
Indlæg: 64
Sted: Slangerup

Gross Beat til Logic

Indlæg af FadedMusic »

Hey,

Jeg synes jeg har svært ved at læse mig frem til det på Imageline's egen hjemmeside, men jeg ejer i forvejen FL Studio Producer Edition, og har denne installeret som beta i mac-versionen på min iMac. Her i kan jeg fint bruge Gross Beat som demo plugin.

Mit spørgsmål går dog på, hvis nu jeg køber Gross Beat (FL/VST) som tilføjelse til 89,- €, kan jeg så også benytte mig af det i Logic og andre DAW's eller vil det stadig udelukkende kunne anvendes i FL Studio?

Vi benytter os primært af Logic men har også producere som benytter Ableton og FL Studio, og jeg vil derfor gerne så vidt muligt have plugins der virker til alle DAW's.
Alternativt har jeg overvejet at investere i MRythmizer, da denne jo vil kunne køre i alle DAW's på iMac'en som jeg forstår det.

Håber der er nogle der er klogere end mig :idea:

//Anker

Medlemsavatar
proflow
Forum Donator
Indlæg: 787
Sted: Vanløse

Indlæg af proflow »

FadedMusic skrev:.

Mit spørgsmål går dog på, hvis nu jeg køber Gross Beat (FL/VST) som tilføjelse til 89,- €, kan jeg så også benytte mig af det i Logic og andre DAW's eller vil det stadig udelukkende kunne anvendes i FL Studio?

//Anker
Logic ? Nej, understøtter kun AU og som jeg kan se så kommer Gross Beat udelukkende i VST format OG til Windows.
Lars Louvré

Nyt svar