Black Friday 2017 software tilbud

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Re: Black Friday 2017 software tilbud

Indlæg af Smittefar »

Siden er oppe igen - Det er åbenbart OP TIL 50%. Der er 40% på Nova GE. Det er godt nok til mig :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ahh, og deres fredag starter først imorgen?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

kandersen skrev:Nu kom Fabfilter på.. Latterlig 25% og kun på den full bundle.. glem det!
Der er også på individuelle plugs, præcis hos JRR som jeg henviste til, men sagen er vist, at du ikke VIL :dollargrin:

https://www.jrrshop.com/fabfilter?dir=asc&order=price
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Hald skrev:Ahh, og deres fredag starter først imorgen?
Jeg har købt Nova GE nu :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

DUBTEMPLE skrev:
kandersen skrev:Nu kom Fabfilter på.. Latterlig 25% og kun på den full bundle.. glem det!
Der er også på individuelle plugs, præcis hos JRR som jeg henviste til, men sagen er vist, at du ikke VIL :dollargrin:

https://www.jrrshop.com/fabfilter?dir=asc&order=price
Iøvrigt, og nok så vigtigt:

Når man allerede HAR et enkelt plugin fra dem, selv f.eks. en billig Simplon som man har købt tidligere, så ser deres interne tilbud således ud:
Vedhæftede filer
simplon.JPG
simplon.JPG (150.08 KiB) Vist 496 gange
/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg har købt Tokyo Dawn Labs Limiter 6 GE
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Uhhh - Den er dejlig :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

DUBTEMPLE skrev:Iøvrigt, og nok så vigtigt:

Når man allerede HAR et enkelt plugin fra dem, selv f.eks. en billig Simplon som man har købt tidligere, så ser deres interne tilbud således ud:
Billede
Vær opmærksom på, at hvis du vil ha' alle plugins, som er markeret på dit screenshot, så er det i dit tilfælde langt billigere at købe den nedsatte Total Bundle til 645€

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev: Vær opmærksom på, at hvis du vil ha' alle plugins, som er markeret på dit screenshot, så er det i dit tilfælde langt billigere at købe den nedsatte Total Bundle til 645€
No problem,... Twin, Volcano, og Timeless,... er det eneste der frister :-)

Havde en gammel Simplon-ordre liggende, som jeg havde glemt, og som har været RIGTIG billig i sin tid, fik den nu registreret, og er posetivt overrasket over de nye rabat-muligheder det åbner op for

Ved sgu ikke rigtig, sidder lige og er så glad og stolt over jeg endu ikke har købt noget som helst på BF :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
kandersen
Forum Donator
Indlæg: 853
Sted: ejby, lille skensved (Køge)

Indlæg af kandersen »

stralner skrev:
kandersen skrev:Det er ihvertfald en voldsom skidt handel, når man kun har behov for 2-3 stykker i den bundle, næsten uanset hvor stor besparelsen er :-)
Enig!

Hvilke er du inersseret i?
Pro Q2 og Pro C2.

Medlemsavatar
kandersen
Forum Donator
Indlæg: 853
Sted: ejby, lille skensved (Køge)

Indlæg af kandersen »

DUBTEMPLE skrev:
kandersen skrev:Nu kom Fabfilter på.. Latterlig 25% og kun på den full bundle.. glem det!
Der er også på individuelle plugs, præcis hos JRR som jeg henviste til, men sagen er vist, at du ikke VIL :dollargrin:

https://www.jrrshop.com/fabfilter?dir=asc&order=price
Som skrevet tidligere, så mener jeg ikke 25% er en god BF besparelse. Så er det egentlig ligegyldigt om det er på full bundle eller enkelte plugins :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Og min pointe var, at hvis man tager "første skridt" selv, og f.eks køber en relativt billig Simplon på 25pct-tilbud, så bliver man senere belønnet med 60pct på nogle af de ting der rykker endu mere, både teknisk, og rabat-mæssigt,...

Samme hos PSP, man kan ikke KUN stille det op som om: "de giver kun 25 pct rabat" ,... billedet er lidt mere nuanceret
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

kandersen skrev:
DUBTEMPLE skrev:
kandersen skrev:Nu kom Fabfilter på.. Latterlig 25% og kun på den full bundle.. glem det!
Der er også på individuelle plugs, præcis hos JRR som jeg henviste til, men sagen er vist, at du ikke VIL :dollargrin:

https://www.jrrshop.com/fabfilter?dir=asc&order=price
Som skrevet tidligere, så mener jeg ikke 25% er en god BF besparelse. Så er det egentlig ligegyldigt om det er på full bundle eller enkelte plugins :)
Men det handler vel i den sidste ende om kvaliteten på produktet fremfor besparelsen? Jeg ville være ret ligeglad med om jeg sparede 90 procent, hvis produktet ikke leverer. FabFilter leverer varen og kan derfor tage prisen - jeg synes 25 procent er en fin discount på et produkt, der er topklasse.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ja. fede ting, hele vejen igennem, og som jeg ser det, og har illustreret,... så taler vi op mod 60 pct,... efter blot et mindre 25 pct førstegangs tilbud
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

DUBTEMPLE skrev:
DUBTEMPLE skrev:
kandersen skrev:Nu kom Fabfilter på.. Latterlig 25% og kun på den full bundle.. glem det!
Der er også på individuelle plugs, præcis hos JRR som jeg henviste til, men sagen er vist, at du ikke VIL :dollargrin:

https://www.jrrshop.com/fabfilter?dir=asc&order=price
Iøvrigt, og nok så vigtigt:

Når man allerede HAR et enkelt plugin fra dem, selv f.eks. en billig Simplon som man har købt tidligere, så ser deres interne tilbud således ud:
Billede
Er det der ikke sådan en art aggregeret rabat. Plugs er sorteret fra dyrest til billigst, og du får mindst rabat på det først plugin. Jeg tror ikke, du kan fravælge alle de andre og så stadig håbe på at få 60% på f.eks. Twin 2
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev:
DUBTEMPLE skrev:
DUBTEMPLE skrev:
Der er også på individuelle plugs, præcis hos JRR som jeg henviste til, men sagen er vist, at du ikke VIL :dollargrin:

https://www.jrrshop.com/fabfilter?dir=asc&order=price
Iøvrigt, og nok så vigtigt:

Når man allerede HAR et enkelt plugin fra dem, selv f.eks. en billig Simplon som man har købt tidligere, så ser deres interne tilbud således ud:
Billede
Er det der ikke sådan en art aggregeret rabat. Plugs er sorteret fra dyrest til billigst, og du får mindst rabat på det først plugin. Jeg tror ikke, du kan fravælge alle de andre og så stadig håbe på at få 60% på f.eks. Twin 2
DAMM ,... du har ret ,.... så slipper jeg alligevel gennem denne BF uden at købe noget :dollargrin:

(en stor sejr i min GAS-bekæmpelse)
Vedhæftede filer
Fab2.JPG
Fab2.JPG (121.83 KiB) Vist 432 gange
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har opdateret listen efter at have tjekket mails igen.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Medmindre der dukker andet must have op, så tror jeg kun det bliver til SoundMorph Dust.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Hoppede sgu på Novatron fra Kush, kunne ikke dy mig.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Morten B skrev:Hoppede sgu på Novatron fra Kush, kunne ikke dy mig.
Super! Vidste ikke om du havde købt eller hvordan.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »


Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Så blev der shoppet ved SoundMorph, fik Evil Twin med for 2$ ekstra i en opgraderinmg til Software Bundle V3. Det burde gøre det billigere næste gang der kommer software fra dem.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Ja FabFilters tilbud er lidt hul i hovedet. Jeg har svært ved at se personen, der intet FF har i forvejen simpelthen køber alt med en marginal rabat.
skriver noder

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Nå, fik lige opgraderet til iZotope's Music Production Bundle
skriver noder

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

bryla skrev:Ja FabFilters tilbud er lidt hul i hovedet. Jeg har svært ved at se personen, der intet FF har i forvejen simpelthen køber alt med en marginal rabat.
End ikke, hvis du som mig, har et enkelt plug in, og har kik på 3 andre, kan deres eget rabat-system for alvor betale sig, i forhold til at nuppe dem med de default BF 25 pct nedsættelse enkeltvis hos JRR, det er lektien fra mit eksempel ovenover,...

Du skal vel op på rundt regnet 5-6 samtidige køb, samtidig med at du har en af deres ting i forvejen, før det rykker nævneværdigt i forhold til bare 25 pct på alt fra JRR

Og hvor mange er det lige der allerede HAR en ting, og ønsker sig 5-6 mere på EN gang :roll:

I mit tilfælde var det måske realistisk at købe en eller to ting, ud af de tre jeg havde kik på, og så hænger det under ingen omstændigheder sammen

Måske til næste år, og så kun en enkelt ting, det er reaktionen her,..

De kunne godt have solgt mig noget allerede i år, og de kunne også godt have fået mig til at bruge f.eks, 50-100 pct ekstra på bundlinien ved at komme mig i møde på en mere hensigts-mæssig måde, med en bundle-nedsættelse der var reel,..

Deres ting er super fede, men ikke mere unikke end man kan klare sig med et minimum af deres ting, hvis man ikke oplever dem som reelt imødekommende, trods ens vilje til et større angagement,..

I mit tilfælde stopper det sikkert med bare Volcano 2, til 25 pct nedsættelse næste år,...

Jeg kan ikke se hvad de har vundet ved at spille kosbare, eller hvad det er,.. men fred med det,.. og ro på min konto :-)
/Dub

Nyt svar