Software-relaterede julekalendere 2017

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Re: Software-relaterede julekalendere 2017

Indlæg af bryla »

Hvad fik du fingre i? Kan være jeg bliver lokket hvis de åbner alle låger igen.
skriver noder

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg var også glad for at få endnu et Unfiltered Audio plugin gratis. :)

Plugin Boutiques kalender ser fed ud, synes jeg. Glitchmachines har normalt kun op til 50%, på deres egen shop. Så er det spørgsmålet om man får en bedre pris i $ hos Glitchmachines, eller i £ hos Plugin Boutique.
Derudover synes jeg de blandede tema-bundles de er begyndt på er en interessant idé, dog er det ikke noget for mig.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

bryla skrev:Hvad fik du fingre i? Kan være jeg bliver lokket hvis de åbner alle låger igen.
Jeg købte deres Console E og Console N. Samt Dangerous Bax EQ - Fiedler Audio Stage - Maag EQ4 - Deverb Plus (upgrade) - Vertigo VSC 2 EQ og Elysia alpha compressor.

Det var en blanding af Black Thursday og Julekalender. Jeg fandt ud af, at jeg kunne blande nogle vildt billige plug-ins ind i handlen og få massiv discount - Jeg har f.eks. 98 autorisationer af flere plugs:). Det lyder relativt dyrt, men endte meget rimeligt over tid.

Jeg er meget glad for især Console E - Bax EQ, Maag EQ4, Vertigo og Elysia. Jeg har også UAD, men går mere og mere Native også, da jeg har brug for hurtigere bounce ind i mellem. Deres Console E er virkelig effektov og meget cpu venlig. Jeg har den som standard på alle kanaler nu og supplerer op. Jeg testede den mod UAD og kunne bedre lide Plug-in Alliance - bruger nu UAD, når jeg indspiller. Så det er lidt en kombi af alt muligt. Og iøvrigt - jeg har ALT for meget, men fristes stadig, desværre.....:) og heldigvis!

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

"" Jeg har f.eks. 98 autorisationer af flere plugs:)""

haha nice

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

gs-dk skrev:
bryla skrev:Hvad fik du fingre i? Kan være jeg bliver lokket hvis de åbner alle låger igen.
Jeg købte deres Console E og Console N.
Har faktisk gået med tanken om at gå UAD for at få en SSL strip. Det kan være, jeg hopper på Plugin-Alliance.
skriver noder

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg lavede nogle MEGET uvidenskabelige sammenligninger et par dage og det var et ret let valg. Selve gui er bedre på på Plug-in Alliance versionen, og så er der nogle add-ons, som giver mening.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Thomas: Du skal glo instance chart hvis du har en konkret idé om hvilke plugins du er interesseret i. SSL kanalen er super tung hos UAD.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg har 8 cores på mit UAD og kunne nå omkring 24 SSL kanaler. Brainworx Native er meget CPU let. Så helt enig med Christoffer.


Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nå, jeg må delvist æde min forudsigelse omkring Plugin Alliance.
Man kan købe alle en-dages tilbudene. Dvs. de bonus-tilbud der strakte sig over 2 dage er ikke med.
Se oversigten i første post eller her:
https://www.plugin-alliance.com/en/products.html

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

I min mail står der, alle 36 tilbud er tilbage.
skriver noder

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

bryla skrev:I min mail står der, alle 36 tilbud er tilbage.
Kan ses på dette link: http://mailchi.mp/plugin-alliance/xmas- ... day-217101

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

Egentligt utroligt at man stor set får et gratis plugin hver måned fra pluginalliance ! very nice

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Så stak GAS sit hæslige hoved frem igen ,...

Fault ser godt nok spændende ud,...

Det er mest pitch-engine der interesserer mig
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

DUBTEMPLE skrev:Så stak GAS sit hæslige hoved frem igen ,...

Fault ser godt nok spændende ud,...

Det er mest pitch-engine der interesserer mig
Den er super! :)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

raoul skrev:Egentligt utroligt at man stor set får et gratis plugin hver måned fra pluginalliance ! very nice
Hvordan får man egentlig det? Jeg får ikke noget tror jeg. Jeg har handlet der før og er på deres maling liste.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

Jeg får troligt en voucher-kode på 25 dollars hver måned i min mail og jeg har kun købt blackbox hg2 og spl eq ranger mener jeg.
Prøv at sende dem en mail om det ?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det står normalt i den første mail de sender ud om deres månedlige tilbud, i toppen af mailen. De rabatkoder er personlige.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Får heller aldrig nogen voucher ,... trods subscribtion ,.... "alliance monthly" ,.. osv ,..

Jeg har disse plugs:
pa.JPG
pa.JPG (44.25 KiB) Vist 378 gange
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

I må sgu godt lige sige til, næste gang der kommer sådan en månedlig e-mail - jeg har lige været inde og checke, at jeg abonnerer på alle deres nyhedsbreve, men alligevel kan jeg ikke huske, jeg nogensinde har fået en voucher - Jeg må dog indrømme, at jeg har det med at smide den slags nyhedsbreve ret hurtigt i skraldespanden, så jeg kunne have overset det.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg gemmer al post - fordi livet er for kort til "at rydde op i mails" - og når jeg søger på voucher, så kommer der masser af mails frem derfra.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ja, jeg har også checket, abonnerer på alt undtagen de UAD-specifikke ting, men tror ikke at det er DER ræven ligger begravet

Lidt svært at se hvad man skulle have gjort forkert, siden ingen voucher dukker op
pa2.JPG
pa2.JPG (41.06 KiB) Vist 362 gange
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:Jeg gemmer al post - fordi livet er for kort til "at rydde op i mails" - og når jeg søger på voucher, så kommer der masser af mails frem derfra.
Samme her, men har støvsuget min google mail, uden resultat,...

(og den søgefunktion er fantastisk effektiv)
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

En søgning på voucher gav ikke andet resultat end at jeg blev mindet om sidste gang (ever) jeg fløj med Air France jeeeezzzz
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

raoul skrev: Prøv at sende dem en mail om det ?

Nyt svar