Vengence Phalanx Vst

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Vengence Phalanx Vst

Indlæg af stralner »

Nu har snart alle typer vst´s været nævt i lydmaskinen. Men jeg kan ikke mindes at den her har været oppe at vende! Den her har jeg brugt i lang, lang tid faktisk. Jeg anbefalede den til en knægt i Aalborg for noget tid siden og snakkede med ham i onsdags. Han var bestemt ikke imponeret og mente ikke at han kunne få noget som helst ud af den og syntes lidt den var spild af penge. Det var jeg egentligt lidt ked af at høre, så tænkte at jeg lige ville sende ham en lille demo på hvad jeg mente han kunne få ud af den! I følge hans mor har han ikke forladt programmet i 3 dage og er endelig kommet frem til at den er lidt fed :dollargrin:

Så måske andre kunne blive inspireret over denne simple demo som udelukket er opbygget inde fra Phalanx, der er brugt 1 midi note og der er ikke brugt automation i Cubase!

ADVARSEL: Den starter lige på og rå, så lænd lige på volumen før du afspiller :wink:



Senest rettet af stralner søn 10. dec 2017 03:14, rettet i alt 1 gang.
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Okay, det lyder da ihvertifald som om det har været sjovt at sidde og lave! Der er godt gang i den, og det har et godt drive, og det tyder jo på at det er kreativt at bruge.

Men jeg kan ikke lade være med at lægge mærke til at der slet ikke er nogen ordentlig dynamik nede i bassen. Hvordan kan det være?
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Joachip skrev:Okay, det lyder da ihvertifald som om det har været sjovt at sidde og lave! Der er godt gang i den, og det har et godt drive, og det tyder jo på at det er kreativt at bruge.

Men jeg kan ikke lade være med at lægge mærke til at der slet ikke er nogen ordentlig dynamik nede i bassen. Hvordan kan det være?
Det er svært med de indbyggede effekter at samle bunden ordentligt, men gav det da et forsøg :-D Det er faktisk kun limiteren på masteren der ikke fra Phalanx!

Og det faktum at jeg kun brugte 10-15 min. på det :-P
Cubase 11 pro

Nyt svar