Softube - Weiss DS1-MK3 & MM-1

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Re: Softube - Weiss DS1-MK3 & MM-1

Indlæg af SustainerPlayer »

Smittefar skrev:Saturation knob virker bare utrolig godt.
+1

Og deres Tape-plugin er superfedt i Studio Ones MixFX engine.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Hvis man har Gobbler installeret (sammen med Logic Pro X), så skal man nok overveje at afinstallere det, da det kan give problemer. Bloatware crap.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

Hvilke problemer kunne det være med gobbler, Holger ?

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Det er noget med den installerer en menu inde i Logic og kan give slowdowns eller crashes. Muligvis også problemer med andre programmer eller systemet.

Læste bare en længere tråd på et andet forum og løsningen var af afinstallere Gobbler helt.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Og som nævnt i i tidligere post, kan man køre helt uden om Gobbler.

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

donnievandango skrev:
MrBacon skrev:Jeg har aldrig brudt mig om Softtube plugins. De gør intet for mig selvom mange lovpriser dem.

Har du prøvet deres saturation plugin? Den er MEGET let at bruge, og jeg synes at den gør det ret godt:) Omvendt har jeg ikke så stor erfaring mht. saturation plug ins, så hvis du kender noget der er bedre er jeg meget lydhør, da jeg godt kan lide at bruge det hvis jeg f.eks. vil have mere punch, uden nødvendigvis at hæve volumen:)
Ja, jeg bruger Studio One - jeg tænkte ærlig talt mest på deres kompressorer... Bruger dog ikke softtube saturation men SPLs engang i mellem

Nyt svar