Soundtoys udsalg. De mest populære plugs til $49,- frem til 5.april

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Re: Soundtoys udsalg. De mest populære plugs til $49,- frem til 5.april

Indlæg af Christoffer I. N. »

Men tak for at pege mig i retning af manualen. De er heller ikke nævnt der, så det må betyde de ikke kan bruges med Effect Rack.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

Nej little udgaverne er mig bekendt ikke med i effects racket.
meget mystisk

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har nu spurgt dem på fb om de planlægger at inkludere dem. Vender tilbage hvis de vender tilbage.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:
DUBTEMPLE skrev:Jammen hvis du bare løst skimner manualen for "rack" så er der da en micro-shift at se allerede på page 3, derudover er det vel beskrevet
Nej, Little-udgaverne.
Ahhh, OK,...

Sygt hvis det ikke er muligt
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Nu ville jeg lige demo'e decapitator, men det kan man åbenbart ikke uden at installere en demo af hele pakken - Det er megairriterende, for når jeg nu er færdig med at demo'e, så skal jeg afinstallere hele pakken, og så ryger de fem eller seks plugs jeg ejer i svinget - så skal de installeres igen
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Det lyder godt nok vanvittigt. Er du sikker på at de forsvinder eller er det blot en teori? Under alle omstændigheder er det skide irriterende, at man skal installere en masse plugins når man kun er interesseret i et enkelt. Har droppet at prøve softtubes plugins pga. dette gøjl.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Nu må vi jo se, når jeg afinstallerer.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Sygt, hvis det passer, måske man bare skulle opgradere til den fulde pakke, og installere på sin nye maskine i ET hug, done deal,... :-)

(ender jo alligevel med at købe 2-3 ekstra plugs og ende op på samme pris eller mere, hen over de næste 2-3 år)
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Nej [emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Nej, du har nok ret, hellere leve med den halve pakke, trække det ud over nogle år, æde div demo-bøvl, og ende på en højere total-pris,..

For derefter at sige: "det er mig der styrer det her",.. eller noget,.. haha :dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Præcis! [emoji2]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8690
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Kunne sgu ikke styre mig ,...

Forstår ikke altid iLok ,.. den lille plate-reverb lagde sig af en eller anden grund uden for gruppen med de øvrige

(på trods af den havde same placering og status inden transaktionen)

Men i princippet er det vel lige meget så længe den bare findes på nøglen

Håber bare alle plugs åbner samtidig hvis jeg i min DAW browser specifikt for oversight over alle Soundtoys plugs
Vedhæftede filer
x.JPG
x.JPG (225.88 KiB) Vist 410 gange
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Christoffer I. N. skrev:Hmm... Jeg kom lige til at glo. Jeg kan opgradere til den fulde V5 for 50$. Det er da fristende.
Sorry for bump af gammel tråd.
Jeg kan nu opgradere til V5 for 40$. Min nuværende upgrade pris er 70$, + 30$ rabatkode "SPF30". Gælder til imorgen d. 31/7.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Ja, jeg kan også få den fulde pakke for $100. Der er dog ikke rigtig noget, jeg savner. Jeg synes, Little AlterBoy ser sjov ud, men jeg tror ikke, jeg ville bruge den ret meget.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Jeg sad i går og tjekkede alle mine effekter igennem, for at se om de fungerede OK efter at være blevet lagt ind fra min Time Machine backup af den gamle computer over på min nye MBP (yay!). Og det slog mig, mens jeg gjorde det, at mine Soundtoys plugins bare lyder vanvittigt meget federe end en hel del af det øvrige skrammel jeg har liggende. Især i farvelade afdelingen med distortion, comp og anden forvrængning, der står det heftigt ud. Jeg er glad for at jeg valgte at opgradere til hele pakken for et par år siden.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Sådan. 266 kr for V5 opgradering. Så er jeg med i hulen Mulle! :banan:

Nyt svar