Flux Evo Channel - channelstrip

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Flux Evo Channel - channelstrip

Indlæg af Christoffer I. N. »

The Ultimate Channel Strip Redefined!

The philosophy of the analog Channel Strip, the essential element of all analog consoles, is about being efficient, fast, and making things sound great already from the start. EVO Channel is designed to be as efficient, fast and hands-on, adding the advantages of creative digital innovation in terms of workflow and sound, providing everything you need to stay in control of your sound!

EVO Channel - Coming soon...






Har taget det her screenshot fra videoen:

[EDIT] billede fra fb istedet:

Billede

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fedt nok med 8 bånds EQ på så lille et område, som stadig virker overskueligt. Når man vælger den slags interface er det en god måde at løse det på, synes jeg,

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det gik lige op for mig at de viser en god del mere af interfacet end det første jeg havde taget screenshot af, så har vedhæftet 2 mere der viser det i en nogenlunde opløsning uden en masse tekst indover. Man kan pause videoen hvis man vil se mere.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Touch modulet ligner noget frekvens-bestemt transient designer, lignende Elysia Nvelope og flere.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Christoffer I. N. skrev:Touch modulet ligner noget frekvens-bestemt transient designer, lignende Elysia Nvelope og flere.
"The Final Touch module in EVO Channel is a polymorphic section offering a variety of different processors designed to adapt to the requirements of the material, with seven different processing modes including a frequency dependent DeEsser, Expander and a Transient and Sustain Designer."

Så er det lanceret. 149$/129€. Link til produktside:
https://fluxhome.com/project/evo-channel/

Kun 64 bit til Windows. De skriver ikke noget om det hvad angår OS X. Kan desværre ikke finde en manual online.



Billede













Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg ved godt at det er en channelstrip, men det ville da være fedt med et eksternt sidechain input. Fedt nok med en masse forskellige compressorer, det ville dog ha' været fedt med sidechain filter mulighed, men det er nok allerede indbygget i de forskellige modes. Fælles for alle videoerne gælder, at man ikke får en ordentlig demonstration af hvad dimsen gør ved lyden. Man kunne ha' brugt det halve minut der bliver brugt på at gentage ting fra tidligere i videoen på et eller to eksempler uden snak indover.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

119$ ved JRRShop.

Nyt svar