High Sierra og MacPro

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

High Sierra og MacPro

Indlæg af gs-dk »

Måske et lidt naivt spørgsmål - men nu er tiden kommet, hvor jeg tror, at jeg er klar til at opgradere til High Sierra på min MacPro 2012. Er der nogen, der har haft gode eller dårlige erfaringer med det? Jeg er glad for Sierra, men nu begynder der at komme opgraderinger, som ikke er kompatible med Sierra - derfor ønsket om opgradering......

På forhånd tak!

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Ingen erfaring med Mac Pro, men dog med en gammel mac. Min MBP fra 2010 kører High Sierra uden problemer.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Har en Macbook Pro fra 2010 med SSD som kører perfekt.

Min Mac Mini 2012, der stadig har gammeldaws spinnerdisks, har fået en markant længere opstart. Ellers kører den fint nok.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

gs-dk skrev:Måske et lidt naivt spørgsmål - men nu er tiden kommet, hvor jeg tror, at jeg er klar til at opgradere til High Sierra på min MacPro 2012. Er der nogen, der har haft gode eller dårlige erfaringer med det? Jeg er glad for Sierra, men nu begynder der at komme opgraderinger, som ikke er kompatible med Sierra - derfor ønsket om opgradering......

På forhånd tak!
High Sierra på min nye iMac 27" kører perfekt, hurtigt og umiddelbart ligeså stabilt som jeg forventede.

Men det er altid tricky og udtale sig om hvor godt et nyt styresystem kører på en gammel computer. Jeg tager nok snart springet på min Late 2012 Mac mini, så ikke så langt fra din puter.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg ved det - og tak for gode råd allesammen. Vi ved jo godt, at vi lever på lånt tid i vore styresystemer og computere:)

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

Min Mac mini late 2011 kører helt fint efter springet fra el Capitan til High Sierra!

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Det bliver i dag:).

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Har kørt et par dage med High Sierra, hvor jeg også har smidt et nyt grafikkort - RX 580 8GB - i MacPro'en og wauv hvor spiller det bare godt. Foreløbig helt uden problemer og alt føles bare lidt mere smooth.

Nyt svar