Propellerhead Europa som VST/AU

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Propellerhead Europa som VST/AU

Indlæg af metal »

Overrasket over at der endnu ikke er en topic om denne nyhed.

Europa og Grain var de væsentligste årsager til at jeg opgraderede til 10, så at have Europa som VST (og rygterne siger Grain er på vej), så jeg slipper for at rewire ind i Live, er bare et fedt plus.



https://www.propellerheads.se/europa

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hey fedt! Hvis Grain kommer bliver det dobbelt så fedt. :-D

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Subtractor var den første synth jeg nogensinde satte mig ind i - ville sgu være god nostalgi at få den som AU :)

Medlemsavatar
Sjamus
Forum Donator
Indlæg: 447
Sted: Skanderborg området

Indlæg af Sjamus »

Den er gratis for os der har Reason 10 :-)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Havde ikke gloet videoer eller noget før nu. Vildt nok at man kan bruge samples til filteret, det må give nogle vilde muligheder.


Andrew Huang har lavet en video om den, i hans vanlige stil(...)


Medlemsavatar
asle
Forum Donator
Indlæg: 684
Sted: Cph

Indlæg af asle »

Kan den noget eller noget andet end foreks. serum?. Eller andre wavetable synths?

Og hvor “dyr” er den på CPUen

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Det er interessant at se hvad Propellerheads gør for tiden. Tror de længe har følt sig meget presset af de nye og mere moderne DAWs. Reason konceptet var fedt og banebydende da det kom, men jeg synes det virker gimmicky og ret outdated idag. De har især et problem med at skalere deres grafik op til større skærme og ikke mindst til retina. Ved ikke hvordan de vil løse det. At de har åbnet op for plugins og nu er begyndt at lave VST/AU versioner af deres egne synths virker, som starten på en større ændring af hele deres strategi og koncept. Virker lidt desperat i mine øjne.

Men ja det kunne være sjovt/nostalgisk med et Subtractor plugin. :) Den har altid mindet mig om Nordlead både i lyd og design.

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

AvS skrev:Men ja det kunne være sjovt/nostalgisk med et Subtractor plugin. :) Den har altid mindet mig om Nordlead både i lyd og design.
Mener også det var en af gutterne som var med til at lave den første Nord Lead/Rack, som forlod dem for at gå med hos Propellerheads for at lave Reason :)

Nyt svar