Arg! Stort problem med fabilter presets som driller.

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Brugeravatar
AvS
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Valby

Arg! Stort problem med fabilter presets som driller.

Indlæg Skrevet: 30. jun 2018, 13:34

Det er lige opstået et virkeligt underligt problem med fabfilter Saturn og Pro Q2. Når jeg loader et preset går der lige et split sekund, hvor det ser rigtig ud, men så er det som om en del af parametrene bliver sat til en helt random værdi! Nogen som har oplevet noget lignende?
Jeg har også Pro C2 men den gør det ikke. Jeg oplevede også for ca. en md. af der var noget andet bøvl med presets til Saturn, men der var problemet at det skabte enormt lag på min computer. WTF. Bruger Abelton.

Jeg synes at jeg læste om en gut som havde et lignede problem, for ganske kort tid siden, men jeg kan ikke huske hvor.

Jeg har både geninstalleret Saturn samt slettet alle presets, uden held.
Brugeravatar
AvS
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Valby

Re: Arg! Stort problem med fabilter presets som driller.

Indlæg Skrevet: 2. jul 2018, 15:40

Nå, jeg fik svar fra fabfilter. Det skulle være en bug i Ableton 10. Håber snart at det bliver fikset for det er dælme irriterende. Fabfilter saturn er et af de få plugins hvor jeg skamløst bruger de indbyggede presets.
Brugeravatar
MrBacon
Executive Producer
Executive Producer

Indlæg Skrevet: 2. jul 2018, 15:53

Jeg oplever stor latency ved automation på f.eks. Q2, men det recaller nu altid korrekt
Brugeravatar
Holger
Audio Alchemist
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg Skrevet: 2. jul 2018, 23:10

Jeg oplever periodisk bugs med FF plug-ins der nulstiller sig selv når man kopierer dem. Måske en Logic bug, men det sker primært med FF.

Måske i 1 ud af 20 sange, men det er også op til nogle gange i løbet af ugen.

Tilbage til "Computer & Software"