Brainworx bx_masterdesk

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
kplinc
Forum Donator
Indlæg: 310
Sted: Espergærde

Brainworx bx_masterdesk

Indlæg af kplinc »

Nogen der kan forstå meningen med denneher? Har downloaded demoen (beta vers.) og den er så subtle, at det er næppe
hørbart. Andre meninger?
https://www.plugin-alliance.com/en/prod ... rdesk.html

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg undskylder lige for at gå off-topic. Men er jeg den eneste der synes, det er et lidt utaknemmeligt job at være frivillig betatester hos Brainworx - Det lader ikke til, at man får nogen som helst fordele ud af det :(
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Endnu en meningsløs alt-i-en dims, der ikke kan nok til at være brugbar, men nok til at lave lort i lyden.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Holger skrev:Endnu en meningsløs alt-i-en dims, der ikke kan nok til at være brugbar, men nok til at lave lort i lyden.
:-D

Smittefar skrev:Jeg undskylder lige for at gå off-topic. Men er jeg den eneste der synes, det er et lidt utaknemmeligt job at være frivillig betatester hos Brainworx - Det lader ikke til, at man får nogen som helst fordele ud af det :(
Hvad mener du??? Du får da tidlig adgang til deres nye vilde plugin. :shock:

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg laver ikke beta test med mindre jeg får en lifetime NFR.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

"Whether you’re an engineer, musician or producer bx_masterdesk will help you get to where you need be quickly."

Smart - men hvordan kan de vide, hvor jeg gerne vil være? Og hvad vil Halle Berry sige til det?

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Det minder lidt om Slate FG-X.

Plejer bare at smide et Ozone preset på, hvis det hurtigt skal ud af døren. Ellers har jeg svært ved at se, hvordan det skal være det eneste plug-in en mastering engineer bruger. Det er jo langt fra alle filer, der er 'perfekte' at arbejde med, og man skal sikkert hurtigt igang med noget stereoperspektiv eller skarp EQ.
skriver noder

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Smittefar skrev:Jeg undskylder lige for at gå off-topic. Men er jeg den eneste der synes, det er et lidt utaknemmeligt job at være frivillig betatester hos Brainworx - Det lader ikke til, at man får nogen som helst fordele ud af det :(
Så lad være med at være frivillig betatester. :thumbup:

Medlemsavatar
kplinc
Forum Donator
Indlæg: 310
Sted: Espergærde

Indlæg af kplinc »

Jeg fik en voucher på 25$....men jeg bruger den sq ikke på Masterdesk.

Nyt svar