[Løst] Nogen herinde der har Kore Player 2 nyeste version?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

[Løst] Nogen herinde der har Kore Player 2 nyeste version?

Indlæg af Christoffer I. N. »

Løsning: Man kan tilgå legacy installers her, søg efter Kore 2 eller Kore Player 2, afhængigt af hvilket produkt du har serial til:
https://www.native-instruments.com/en/s ... e-manager/



Jeg har selv fundet en installer til version 2.1.1, men jeg kan se at jeg har fået 2.1.2 installeret dengang for ~7 år siden. Det ville være trist hvis folk ikke kunne bruge deres software, fordi NI ikke længere tilbyder downloads af installeren.

Jeg har selv brug for en Windows installer, men hvis en Mac installer også deles her i tråden vil jeg gerne downloade for at have den på lager også, til fremtidige forespørgsler.

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Har kun Kore 2 - ikke den gratis player. Tror du ikke, at det er den, der er på version 2.1.2? Kan undrrsøgw når jeg er hjemme hvilken version, jeg har.

Oplever du problemer med din exps på den version, der er til dl derinde?

Edit: du kan opdatere til 2.1.4 via
https://www.native-instruments.com/en/s ... e-manager/
Kore Player 2.1.2 is a service update that provides compatibility to Komplete 7.
It includes updates of its Integrated Engines, in particular Guitar Rig 4.1.1, Kontakt 4.1.1 and Reaktor 5.5.1.

Kore Player 2.1.4 is a service update that provides compatibility to Komplete 7 after updating to Komplete 8 or Komplete 8 Ultimate.
64bit AU and VST plugin versions
Updated engines: ABSYNTH 5, FM8, GUITAR RIG 4, KONTAKT 4, MASSIVE, REAKTOR 5

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Mit indtryk var at Kore 2 var et betalt produkt, og playeren var gratis, som de gjorde og gør med deres playere. Jeg har ikke betalt for Kore. Det er også kun Kore Player der optræder under min konto hos NI.
Problemet er, at Kore Player ikke kan downloades hos NI. Soundpacks/expansions kan godt downloades.
Serials står udfor alle produkter som det skal.

Jeg har ikke problemer med mine expansions, det var udelukkende for at have installere liggende til fremtidig brug.

Tror ikke det vil nytte noget at få din Kore 2 installer, da jeg ikke har serial til at låse den fulde version op.
Men det kunne selvfølgelig være fint også at få delt installers til den fulde Kore 2 her i tråden.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hm tak for ekstra link!
Man kan dog ikke søge sig frem til Kore 2 Player.

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Se mit edit- det er kun integration ift kontakt der ændrer sig fra 2.1.1 og opefter. Prøv med NIs update manager

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

My bad, man kan søge sig frem til Kore Player 2. Tak!!! :-D

Nyt svar