T-RackS 10 plug-ins for the price of 1!

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Re: T-RackS 9 plug-ins for the price of 1!

Indlæg af DUBTEMPLE »

KOM NU !!!!!

Det ville være et lille plaster på såret hvis jeg ikke var den eneste her fra LM der havde dummet mig :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Der er forskel på enten/eller end både/og. :dollargrin:

Nå - jeg har noget i ovnen ...

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jo jo, men alle de her små plugin køb kommer i vejen for mit J45 køb

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Akustiske guitarer er en helt anden konto. [emoji44]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Skægt at se hvordan det har udviklet sig .-)
Vedhæftede filer
D1oqGuR.png
D1oqGuR.png (59.32 KiB) Vist 495 gange
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Gad vide hvad den gennemsnitlige købspris i perioden har været? Måske 110€? Dvs. hvis de runder 3000 salg, så er det en omsætning på små 2,5 millioner i dKr på 2 måneder ekskl. deres andet salg. *

Not too shabby.





* tal inklusive 22% italiensk moms dog.

Medlemsavatar
adgangfolmer
Medlem
Indlæg: 1155
Sted: Aalborg

Indlæg af adgangfolmer »

Så røg jeg i hvert fald med på vognen - primært for at få deres stealth limiter og classic clipper. Så må vi se, om de andre ting, jeg har valgt, er noget værd.
Stille og uroligt

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

adgangfolmer skrev:Så røg jeg i hvert fald med på vognen - primært for at få deres stealth limiter og classic clipper. Så må vi se, om de andre ting, jeg har valgt, er noget værd.
Super, så er jeg ikke ene om det :-)

Der er sindsyg fart på nu tror vi når 10 om et par dage

Der blir lidt live-undervisning fra IK:
Warren Huart LIVE with T-RackS 5

The Group Buy has done it again, smashing past 2,700 registrations to unock another free T-RackS Single! To celebrate, we've asked Warren Huart from Produce Like A Pro to show us his favorite T-RackS tips & tricks. He's agreed to mix a track for you LIVE using T-RackS 5 mixing and mastering software!

Tune in to hear T-RackS 5 live in action, and give yourself a chance to win even more free stuff during the stream! Ask questions, get feedback, and ultimately learn some new tips & tricks that will take your production skills to the next level!

Watch this video LIVE on September 20, 2018 at 1:30PM EST

/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Angående læring, de helt gamle T-racks er fra før youtube-tiden, men Bobby Owsinski udgav faktisk en bog specifikt om disse

Niveau er begynder, og lidt videre,...

https://www.bobbyowsinski.com/t-racks.html
Vedhæftede filer
51oUvxvBsUL._AC_SL1500_.jpg
51oUvxvBsUL._AC_SL1500_.jpg (35.34 KiB) Vist 463 gange
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

10
/Dub

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Så åbner de vel op for alle plugins for 1 :D
skriver noder

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

En skør skør verden :-)

Waves brillierer også, sælger skiftevis deres plugs til 29$

Med, (latterlige), før-priser på op til 349$ vel at mærke

Lige nu "2 for 29+1" ,... altså 15$ pr stk

Værdierne fuldstændig relativistiske, alt er ren "pricing"

F6 som jeg er ude efter er så desværre ikke på bud lige nu, men to til tre gange om måneden ses den til 29$ minus yderligere rabat ved ceck out

Cirkus :-)
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Come to the dark side. We have cheap-ass plugins. :-P

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg må jo erkende, at plugins de fleste steder har priser, det er helt i hampen.

Kom og køb endnu en emulering af en kompressor for €299. De må have spist søm. Det er yderst sjældent jeg køber noget til mere end $29. Så skal det kunne noget unikt, som jeg ikke har i forvejen.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Sidste nye i "sagen" her, er, at os der har deltaget har fået et helt specielt tilbud,... eller skal vi sige "tilbud"

Efter at have afsluttet, og allerede have købt de plugs vi var interesseret i, eller som mange af os, stort set at have det hele, efter mange års kundeforhold, så kommer tilbudet nu om at købe den mindste T-Racks 5 pakke for at få den fulde audio-kvalitet, etc, og re-size option der er et must for alle med en moderne skærm. ,.... inkluderede plugs er nok for de fleste ligegyldig da de selvfølgelig HAR købt dem der har interesse.

Selv om IK ikke skriver det direkte i mailen så er det helt klart en reaktion på kritikken, der har været massiv

Prisen er 50 Øvro, nedsat fra 150, altså dybest set 50 Øvro plus moms for at få det sidste på plads

Jam-points er som sædvanligt de-aktiveret når man har brug for dem, og der kan kun købes hos dem selv, og ikke billigere hos f.eks. JRR

Endu en gang har de drevet mig helt ud til kanten af hvad jeg vil være med til

Måske hopper jeg på, når jeg nu har det hele alligevel, trods alt rart at kunne bruge det ubesværet på den nye skærm, når man nu har det

Suk
/Dub

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

F6 som jeg er ude efter er så desværre ikke på bud lige nu, men to til tre gange om måneden ses den til 29$ minus yderligere rabat ved ceck out
Du kan bare downloade denne her, - den er gratis https://www.tokyodawn.net/tdr-nova/
nova-3.png
nova-3.png (221.29 KiB) Vist 379 gange
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

bluefonia skrev:
F6 som jeg er ude efter er så desværre ikke på bud lige nu, men to til tre gange om måneden ses den til 29$ minus yderligere rabat ved ceck out
Du kan bare downloade denne her, - den er gratis https://www.tokyodawn.net/tdr-nova/

Hej, tak for linket, kender dem slet ikke, og aldrig været på deres side før nu, men Sustainerplayer har vist sagt en masse godt om dem,..

Mangler at installere men min nye E-qual fra IK ,... eller bare Studio Ones Pro EQ gør muligvis også F6 pointless

https://www.ikmultimedia.com/products/trequal/



Jeg tager F6 af "listen" igen ind til videre,... og dermed er waves-listen tom :thumbup:
/Dub

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Jeps, - Tokyo Dawn laver fremragende plugins
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Nyt svar