T-RackS 10 plug-ins for the price of 1!

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

T-RackS 10 plug-ins for the price of 1!

Indlæg af DUBTEMPLE »

Få dage tilbage:

https://www.ikmultimedia.com/mobile/trgb2018/

Ved Bryla m.fl. bruger f.eks. CSR stadig

Måske er dette tidspunktet hvor folk der bruger T-Racks kunne give deres opinion, hvad der holder, og hvad der ikke holder
Senest rettet af DUBTEMPLE fre 21. sep 2018 16:14, rettet i alt 2 gange.
/Dub

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Så det godt og har tænkt over, hvad jeg kunne købe udover CSR – især når jeg har Slate og FabFilter bl.a.

Nogen idéer?
skriver noder

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Tape Echo, Black 76 og White 2A .. men de fleste har nok compressor kloner nok. Men Tape Echo er virkelig fin syntes jeg. Er ikke bare echo delen men også preamp delen, så alt hvad man putter den på lyder helt ristet og funky :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Stealth har vist fået en del gode reviews, modsat med hele quad-serien,...
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Gad vide om mic-room bare er snake-oil :-) http://www.ikmultimedia.com/mobile/products/trmicroom/
/Dub

Medlemsavatar
adgangfolmer
Medlem
Indlæg: 1155
Sted: Aalborg

Indlæg af adgangfolmer »

Bruger af og til stadig CSR - primært plate og inverse. Derudover er jeg også ret glad for deres LA2A og 33609-kloner, men dem er der jo efterhånden masser af emulationer af, så har man en af dem i forvejen, er der næppe det helt vilde at hente der.
Stille og uroligt

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har en ven der er glad for Classic Clipper og Stealth. Har selv CSR, men det har ikke været åbnet i flere år.

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

Christoffer I. N. skrev:Har en ven der er glad for Classic Clipper og Stealth. Har selv CSR, men det har ikke været åbnet i flere år.
+1 til Classic Clipper ^_^

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Har kigget lidt på Stealth Limiter, men er nok mere interesseret i FabFilter Pro-L 2. Resten af T-Racks-tingene ser det ud som, at jeg har dækket ind på andre måder.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Service info:

USD kan stadig best betale sig, fra de stater hvor der ikke indregnes moms, JRR har fjernet coupon codes fra IK, men Audiodeluxe har dem stadig
Vedhæftede filer
Screenshot_2018-08-30-08-18-41.png
Screenshot_2018-08-30-08-18-41.png (85.2 KiB) Vist 1045 gange
/Dub

Medlemsavatar
adgangfolmer
Medlem
Indlæg: 1155
Sted: Aalborg

Indlæg af adgangfolmer »

Glemte i øvrigt helt at fremhæve deres Master EQ 432. Den sidder mere eller mindre fast på min master bus, og jeg synes den er super musikalsk at arbejde med - både til boost og cut.
Stille og uroligt

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

adgangfolmer skrev:Glemte i øvrigt helt at fremhæve deres Master EQ 432. Den sidder mere eller mindre fast på min master bus, og jeg synes den er super musikalsk at arbejde med - både til boost og cut.
+1

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

adgangfolmer skrev:Glemte i øvrigt helt at fremhæve deres Master EQ 432. Den sidder mere eller mindre fast på min master bus, og jeg synes den er super musikalsk at arbejde med - både til boost og cut.
Samme her, og den er fantastisk til vokal spor!

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Nu har de forlænget den med potentialet for 10 plugs for 1 pris. Nu begyndte min nysgerrighed at pirre, så jeg kiggede nærmere på Lurssen. Men kan det virkelig passe, at frekvenser og Q er fastlåst? Nu er jeg ikke pro-masteringteknikker, så det vil selvfølgelig sørge for, jeg ikke piller ved for meget, men jeg synes nu, det virker som en underlig begrænsning. Jeg er med på at moduler og kæden er bestemt af hvilket preset du vælger, men lige præcis det her + måske ratio af compressor kunne være lækkert at have.

Æv. Hvis den lige havde det, ville jeg gerne snuppe den og 9 emuleringer.
skriver noder

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Spændende, så skulle der i princippet også komme flere gratis til os der købte på et tidligere tidspunkt, og kun regnede med max 5

Tænker mig de kommer op på 7 eller 8 for 1 ,...

Desværre ikke noget jeg "mangler" længere, men napper selvfølgelig multi-bånds dimeserne som jeg ellers har undgået ind til videre :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Ahhr ... :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Fra KVR:
Fleer skrev:At the rate we’re going now (40 a day) we should get to 10 for 1.
This is epic.
/Dub

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Jeg mener at IK plugs i kvalitet er tilsvarende UA plugs, bare uden en dyr dongle, så det er årets tilbud!
Black friday gå hjem.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg må indrømme, jeg er fristet. Jeg har allerede et par af deres plugs (opto-comp og deres EQ (vistnok gratis) i dag), men jeg må indrømme, jeg aldrig bruger dem. Jeg kunne bestemt godt bruge deres QuadComp, og jeg kunne sagtens finde fem andre plugs, der ville lune i posen :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Ja - det er åndssvagt fristende. Nå - men der er jo en måneds tid til at tænke over det.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Deres default priser er jo helt ude i hampen, ligesom med waves,..

Priserne ved sådan et sale her er vel blot kommet ned til lidt under hvor de hører hjemme :-)

Gad vide, gennem årene, hvor mange procent af det samlede T-RackS salg der er sket til fuld pris ? (mit gæt: under 5 pct)

Selv havde jeg egentligt bare set mig lun på den nye leslie :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:Lidt review på leslie

https://www.soundonsound.com/reviews/ik ... cks-leslie
Cool. Undrede mig lidt over, at de omtaler "begge". Men der er en version til T-RackS og en til Amplitube.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Det skal også lige nævnes at en artikkel fra april omhandlende hele suiten nu er fri

https://www.soundonsound.com/reviews/ik ... -t-racks-5
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

DUBTEMPLE skrev:Fra KVR:
Fleer skrev:At the rate we’re going now (40 a day) we should get to 10 for 1.
This is epic.
Yep, hastigheden holder, mandag eller tirsdag skal der nok vælges endu en,..

Deværre er der for mit vedkommende næsten kun de forhadte multiband-enheder tilbage, luxux problem,.. :dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:

Bus-kompressoren er dog også en mulighed, nogen der ved om den er un-par med de øvrige af slagsen ? (waves, SSL, osv)

https://www.ikmultimedia.com/products/trbuscomp/
Vedhæftede filer
f.JPG
f.JPG (18.23 KiB) Vist 793 gange
/Dub

Nyt svar