Ozone Elements 8 GRATIS (tilbud gælder ikke længere)

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Ozone Elements 8 GRATIS (tilbud gælder ikke længere)

Indlæg af Smittefar »

Bemærk, gammel tråd tilbuddet gælder ikke længere

via plugin boutique

https://www.pluginboutique.com/articles ... han=GEN001
Senest rettet af Smittefar søn 2. sep 2018 14:43, rettet i alt 1 gang.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Så vidt jeg kan læse kræver det at man køber noget hos dem, dog inkl. 1$/1£ produkter. Korrekt?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Derudover får man adgang til reducerede udgaver af Maximizer (IRC 1&2), Imager og EQ modulerne.
Men det kunne da være jeg kunne få noget fedt ud af Maximizeren.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jo, man skal købe noget, men et £1 offer er nok - jeg har købt den her https://www.pluginboutique.com/product/ ... le-Clipper

Nu sidder jeg så og venter på at få Ozone. Jeg er egentlig ikke så meget til den slags magiske pakker, men til 8 kroner kunne jeg ikke lade være.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja klart, det er da et godt tilbud.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Nå men - man kan jo altid lige shoppe et par plugs ... :-D :roll: :idea:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tak, nobrainer :dollargrin:

Men er det den "rigtige" udgave fra Izotope, til 129 USD, regulært licensnummer, klar til iLOK, mulig at opgradere senere ???

https://www.izotope.com/en/products/mas ... ments.html

Grunden til jeg spørger er jeg fik bundled et par Izotope-ting, (samt Sound Forge), med Vegas Pro 14 fra Magix

Men de lader sig ikke registrere hos Izotope selv ,.. (måske bare deres sædvanlige systemfejl og probs)

1. iZotope Nectar Elements

2. iZotope Mastering & Repair Suite

Sidstnævnte suite kan jeg end ikke finde nævnt på deres side, heller ikke under legacy,..

Begge har ellers et serial der minder meget om dem Izotope plejer at bruge I deres system

Begynder nu at tænke på om noget af alt dette Izotope halløj man får Smidt i nakken bare er billig-udgaver, måske
nedskallerede, hvor der bare smides et serial ind under installationen, og hvor man ikke bliver registreret bruger og
har mulighed for upgrades, samt hvor der ikke muliggøres en betryggende placering på iLOK, således at der kan re-
installers senere, osv osv

Nogen der har en ide om dette ???
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Altså det er jo den helt lille version. Der går også historier om at koderne er meget længe (flere dage) om at nå frem

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev:Altså det er jo den helt lille version. Der går også historier om at koderne er meget længe (flere dage) om at nå frem

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Ja, det er jeg med på, i bedste fald :)

Men der findes jo nogen gange mange versioner af et program, selv det mindste i rækken, nogle gange kan der være specille forhold der gør at det ikke kan gensælges eller opgraderes

Anyway, takker, køber nok det der lydbibliotek til Vacuum Pro til 1 USD
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Efter at have snakket med min ven, der har Advanced, hopper jeg også på det her tilbud.
Primære årsager er EQ, derefter Maximizeren. Jeg har ikke en linear phase eq, så det her er billigt for en EQ med en masse features m.m.

Online manual:
https://s3.amazonaws.com/izotopedownloa ... index.html

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev: Der går også historier om at koderne er meget længe (flere dage) om at nå frem
Har under alle omstændigheder ventet den time der stod beskrevet, uden at have modtaget noget,..

Step 1 i procceduren, at tilmelde sig newsletter, der var jeg allerede tilmeldt,..

Måske tilbudet kun er for nye brugere af newsletter
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Kristian:
Har du modtaget rabatkode til Ozone Elements?
Jeg ser nu at Little Clipper ender på 0,93£. Det er jo under de 1£ de skriver kvalificerer til gratis Ozone Elements.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Der står "ANY":

2. Purchase ANY product at Plugin Boutique, including any of our current £1 / $1 deals.

1$ deals er udelukkende et eksempel, ikke en grænse

Jeg var også under 1 på vacuum pro lydende, hvilket mest skyldes om momsen listes eller ej
Vedhæftede filer
mmmmm.JPG
mmmmm.JPG (22.51 KiB) Vist 797 gange
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det har du da helt ret i, tak. Derudover fandt jeg lige dette banner på deres facebook side:

Billede

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mangler stadig den lovede mail, nu er der gået næsten 2 timer, har lavet en support-ticket,...

Lidt "voldsomt" måske, at køre den til support så hurtigt, især når det er en giveaway,..

På den anden side, de kunne jo også bare holde hvad de lover, og sørge for systemet kører :-)
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ja, de skriver det er vigtigt at man modtager mailen indenfor en time. Så må det også være vigtigt at give dem besked om at det ikke sker.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg overvejede også, om man skulle tilmelde en ny email adresse til nyhedsbrevet. Men jeg brugte bare min eksisterende. Jeg har ikke fået noget endnu.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg bevarer roen. Pluginboutiqe er gode nok. De er nok bare underdrejet af tilbuddet.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Bestilte 15.41 fik discount koden 21.22.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mail netop modtaget her også, regner med det er ok, får først kikket på det om nogle timer,...

Godt nok noget af en fed gave hvis det lykkes :-)

Så er der nu både RX+Neuron+Ozone i Elements udgave her
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Så dukkede den sgu også op her :)

Jeg må sige, jeg er lidt spændt. Jeg har holdt mig lidt fra den her pakke, fordi jeg synes, det ser ud til at være lidt for black box agtigt. Til gengæld må jeg sige, at Izotope RX Elements er noget af det mest brugbare jeg har i mit arsenal, så den her fortjener en ærlig chance.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har også lige gennemført køb med 100% voucheren.
Ser frem til at høre om jeg kan få noget smadder ud af IRC 1 og 2 algoritmerne.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg synes faktisk, det ser ret fedt ud - Nu mangler jeg bare noget at teste med. Er der nogen, der skal have masteret noget helt op i loftet? Jeg går altid efter DR2-3, fordi det er de TV-kanaler, jeg holder mest af.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:Mail netop modtaget her også, regner med det er ok, får først kikket på det om nogle timer,...

Godt nok noget af en fed gave hvis det lykkes :-)

Så er der nu både RX+Neuron+Ozone i Elements udgave her
Den installerer pænt via Izotope Product Portal, så ingen problemer der.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Så er den registreret hos Izotope :-)

Nectar Elements samt "Mastering and Repair Suite" som jeg forsøgte at registrere uden held for et par dage siden er også pludseligt dukket op nu :-)

Har ikke rigtig kunnet finde noget mere detaljeret omkring "Mastering and Repair Suite", ud over nedenstående, tænker om det måske er en forløber til Ozone, eller et andet navn for det samme ?

Mastering and Repair Suite powered by iZotope®

Mastering and Repair suite is a set of six plug-ins powered by iZotope DSP technology. The effects include high quality algorithms for exceptional sound, as well as immersive interfaces with metering and graphical feedback to make mastering as quick and easy as possible. Also included is the iZotope 64-bit SRC™, utilizing a hybrid algorithm providing the highest quality and most customizable resampling available. iZotope’s MBIT+™ dithering algorithm features psychoacoustic noise shaping, based on research with actual musical material, for the best possible results. More about the Master and Repair Suite (http://www.sonycreativesoftware.com/sou ... ro/izotope)
Vedhæftede filer
yt.JPG
yt.JPG (91.61 KiB) Vist 713 gange
/Dub

Nyt svar