TC Electronic DVR250-DT

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

TC Electronic DVR250-DT

Indlæg af Christoffer I. N. »

Salget af den nye 2290 hardware/software kombo må åbenbart være gået over al forventning, eller også var produktionen så langt, at de ikke kunne nå at stoppe....
Produktside:
https://www.tcelectronic.com/product.ht ... e=0815-AAT

DVR250-DT is a groundbreaking reverb unit, that brings the iconic EMT 250 Electronic Reverberator to your DAW. With its original fusion of hardware and software features, it captures the amazing sound and unique tactile controls of the world’s first commercial reverb box. Super easy and creative to mix with, DVR250-DT will add a smooth and funky vintage air to any project.



Billede
Billede





Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

De må have et segment af kunder, jeg slet ikke er i målgruppe med

Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

#metoo:)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Det blir heller ikke mig ,... begriber ikke nogen gider sådan en løsning ,...
/Dub

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Jeg vil dog sige at jeg måske kunne bruge de to til noget, for hvis man over tid ser på hvad jeg "piller ved" mest på mine lydjobs så er det udover faderene faktisk delayet og 'verben for at få dem til at passe met muligt til sangen, fordi jeg laver en del arrangementer hvor der er flere bands på den samme aften og som ikke altid har givet advarsler om hvad sætlisten faktisk indeholder.

--sd

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg hører også til dem, der ville være meget interesseret i de plugins - og egentlig kan jeg også godt lide ideen med en controller, men jeg kan ikke have den stående fremme, så jeg ved af erfaring, at den aldrig ville blive brugt.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
adgangfolmer
Medlem
Indlæg: 1155
Sted: Aalborg

Indlæg af adgangfolmer »

Synes egentlig også ideen med den dedikeret controller kan være udmærket. Det virker bare helt idiotisk, at pluginnet ikke er funktionelt, uden den er tilsluttet. Er tiden efterhånden ikke løbet fra hardware protection dongles? Jeg går i hvert fald helt bevidst uden om alt, der involverer iLoks o.lign. skrammel.
Stille og uroligt

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Omvendt virker det også tumpet, at have flere dedikerede controllere. Jeg kunne godt have set en Softube Console 1 agtig løsning med én controller til flere og fremtidige plug-ins.
skriver noder

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Så er den på tilbud for 65 Øvro hos MS

Det er vel en plovmand eller noget i den stil :-)

https://www.musicstore.com/en_OT/EUR/TC ... 013999-000
/Dub


Nyt svar