Black Friday / Cyber Monday 2018

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Re: Black Friday / Cyber Monday 2018

Indlæg af danstanley »

SustainerPlayer skrev:Sålænge vi ikke også får deres præsident ... :|
en præsident med humor, bare se hans hår:-)
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Kan ikke indlejre link, men www.audiodeluxe.com har postet en del "early deals", bl.a. Fabfilter hvor de "kreative" plugs er specielt billige med 50 pct, muligvis endu en af deres "exclusive deals",...
/Dub

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Spændende om det bliver de samme tilbud FabFilter kommer til at køre med selv...

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Jeg samlede netop Eventide Blackhole op fra audiodeluxe for 69$. Har haft kig på den hvert år, men nu var prisen uimodståelig.

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »


Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

KristianNielsen skrev:Spændende om det bliver de samme tilbud FabFilter kommer til at køre med selv...
Sidst Audiodeluxe havde exclusive tilbud på FF købte jeg Volcano 2, vist nok til 60 USD, på daværende tidspunkt var det LANGT billigere for mig at købe hos Audiodeluxe end hos dem selv.

Jeg når heller aldrig op på et niveau hvor deres egen "fordels-mekanisme" gir fordel, da jeg kun har et par stykker af deres plugs, og alle de tunge plugs til mastering osv står slet ikke på ønskelisten
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Så har JRR opdateret:

https://www.jrrshop.com/features/specials/

Han smider som noget nyt en af husets egne små playere med i ordre over 29 USD,.... WOW  :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Så er Thomann også på - der er også en del software med rabat (inkl. Fabfilter). Ser lige om jeg kan finde et decideret link :)

Medlemsavatar
pede
Forum Donator
Indlæg: 416
Sted: Kbh. N

Indlæg af pede »

Tænker på at købe http://www.thelooploft.com/collections/ ... tinum-pack

Ved ikke om jeg tror på det kostede 10. 000 kr før.
Er det nogen der har erfaring platinum pak?
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Har fået mail fra pluginboutique med personlige koder til iZotope Elements Suite, Neutron 2 Standard og Ozone 8 Standard til 49 dollars pr. stk.

Det er vist det billigste, jeg endnu har set dem til?

Upgradeprisen lige efter den der "gratis" Ozone 8 Elements var 99 dollars for lidt tid siden.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Samme her, havde der været et lign godt tilbud på RX så havde det været meget mere tillokkende :-)
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg må indrømme at Ozone Standard for $49 frister ret meget. Jeg må jo indrømme, at efter jeg dykkede ned I Ozone Elements og ikke bare brugte deres Mastering Assistant, så er det faktisk en ret stærk pakke. Både deres EQ og deres limiter har nu vundet plads i min mastering kæde (TDR Limiter 6GE sidder der også stadig som alternativ). Man får godt nok ret meget for $49. Multibåndscomp, dynamisk EQ, Exciter, Match EQ, flere limiter modes. Det kan meget vel tænkes, jeg ikke kan modstå fristelsen.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Er der rabat på upgrades af Ozone?

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Kiggede lige de Presonus tilbud der var linket til tidligere i tråden, på trods af den voldsomme rabat til black friday, var det produkt jeg var interesseret i endnu billigere normalt hos Thomann..

Men http://blog.presonus.com/index.php/2018 ... ogression/
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hald skrev:Kiggede lige de Presonus tilbud der var linket til tidligere i tråden, på trods af den voldsomme rabat til black friday, var det produkt jeg var interesseret i endnu billigere normalt hos Thomann..

Men http://blog.presonus.com/index.php/2018 ... ogression/
S1 Pro f.eks.

149 GBP på mit link

Mod 1683 DKR hos dem selv

Det er vel 4-500 kr sparet på tilbudsprisen begge steder

Ja, man skal se sig for :-)
Vedhæftede filer
Screenshot_2018-11-20-11-56-03.png
Screenshot_2018-11-20-11-56-03.png (522.71 KiB) Vist 809 gange
Senest rettet af DUBTEMPLE tirs 20. nov 2018 11:58, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

lakris skrev:Er der rabat på upgrades af Ozone?
Ja, der er 80% rabat på opgradering fra Ozone Elements til standard (og det er så det, der ender på $49)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

SustainerPlayer skrev:Har fået mail fra pluginboutique med personlige koder til iZotope Elements Suite, Neutron 2 Standard og Ozone 8 Standard til 49 dollars pr. stk.

Det er vist det billigste, jeg endnu har set dem til?

Upgradeprisen lige efter den der "gratis" Ozone 8 Elements var 99 dollars for lidt tid siden.

Nå - man skulle have været hurtig. De har lige skrevet ud, at det er en fejl og rabatten ikke gælder længere.

Så f.eks Ozone 8 Standard koster 99 dollars (igen).


Shitstorm incoming ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det må man gå ud fra - jeg har ikke fået nogen mail om, at koden ikke virker endnu, men jeg kan konstatere, at koden ikke virker længere.

Mon ikke vi ender med at få det til $49 - Når først noget er annonceret, slipper man sjældent godt fra at trække det tilbage (med mindre man er politiker og kan skyde skylden på sin webmaster)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Ahh - jeg kan også se, man allerede skulle eje Elements Suite - jeg ejer godt nok både RX og Ozone Elements, men jeg ejer ikke suiten.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Universal Audio kører deres "12 Days of UAD" - https://www.uaudio.com/12-days-of-uad - mener det var det samme som sidste år? (og at de fortsatte ind i December, men kan ikke huske det 100%)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

KristianNielsen skrev:Universal Audio kører deres "12 Days of UAD" - https://www.uaudio.com/12-days-of-uad - mener det var det samme som sidste år? (og at de fortsatte ind i December, men kan ikke huske det 100%)
Jo det lyder meget rigtigt.
De har altså nogle hidsige tilbud. Yderst fristende.. :-D

Medlemsavatar
pede
Forum Donator
Indlæg: 416
Sted: Kbh. N

Indlæg af pede »

Smittefar skrev:Jeg må indrømme at Ozone Standard for $49 frister ret meget. Jeg må jo indrømme, at efter jeg dykkede ned I Ozone Elements og ikke bare brugte deres Mastering Assistant, så er det faktisk en ret stærk pakke. Både deres EQ og deres limiter har nu vundet plads i min mastering kæde (TDR Limiter 6GE sidder der også stadig som alternativ). Man får godt nok ret meget for $49. Multibåndscomp, dynamisk EQ, Exciter, Match EQ, flere limiter modes. Det kan meget vel tænkes, jeg ikke kan modstå fristelsen.
Mener du ikke $99?
iMac 3,2 GHz Intel Core i5 Ram 16 GB 1867 MHz DDR3 Logic X Lydkort Motu pre 8 Monitor Adam-A7 - Motherkey Novation 37sl
Div. Guitar og bas

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Joo - først meldte de $49 ud, men nu har de rettet det til $99
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Smittefar skrev:
lakris skrev:Er der rabat på upgrades af Ozone?
Ja, der er 80% rabat på opgradering fra Ozone Elements til standard (og det er så det, der ender på $49)
Sku ha præciseret :-)

Upgrade fra 6 eller 7 til 8

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Nej den koster $149. Du kan købe hele pakken (standard) for $99 uanset hvad du har i forvejen.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar