Bedste YouTube-grabber for tiden ?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Bedste YouTube-grabber for tiden ?

Indlæg af DUBTEMPLE »

Har mistet overblikket de seneste år, hvad er godt pt ?

Gerne med editor til at fjerne reklamer on the fly, samt mulighed for at gemme i alle fornuftige formater

Mange guldkorn på tuben bør sikres, tit tages noget væk som man regnede for "sikkert" og long-term tilgængeligt

Nu begynder EU så muligvis også at Censurere begge veje jvf anden tråd

http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php ... 43#p668643

Tror det er på tide selv at tage bare en smule kontrol med "arkivet", både hvad angår musik og andet indhold
/Dub

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

Jeg bruger selv Softorino Youtube Converter: https://softorino.com/youtube-converter
Virker perfekt!
Reklamer er der ingen grund til at bekymre sig om -de ligger ikke indlejret i den oprindelige video :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

benjisan skrev:Jeg bruger selv Softorino Youtube Converter: https://softorino.com/youtube-converter
Virker perfekt!
Reklamer er der ingen grund til at bekymre sig om -de ligger ikke indlejret i den oprindelige video :)
SUPER !!!! Tak for link, kan se den kører windows, det glemte jeg at nævne, prøver af hurtigst muligt :thumbup:
/Dub

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

Ja, jeg bruger den selv på Mac, men opdagede at der også var en Windows version tilgængelig, derfor turde jeg godt anbefale den til dig uden at vide hvilket OS du kører med :)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Bare lige for en god ordens skyld, så er det lovligt at "grabbe" video fra Youtube, så længe det ikke er copyrightbeskyttet materiale.

I det hele taget er det en gråzone hvorvidt præcis hvad er lovligt, så længe det kun er til personligt brug.

Så i den ånd fortsætter tråden.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg får deja-vu tilbage til "gær-konflikten" ... :wink:

Harddiskproducenterne får kronede dage, hvis hysteriet spreder sig. Måske man skal opkøbe alle eksterne HD's i Elgiganten og sælge til overpris ud af bagsmækken på bilen nede på hjørnet. :-P :) :wink:

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

Youtube videoer har det med pludselig at gå offline af forskellige årsager. Jeg er personligt glad for at jeg fik gemt en del tutorial vidoer fra en youtube kanal der pludselig lukkede, slukkede og fjernede alle deres uploads.
Måske man kan nøjes med at bruge den harddisk man allerede har, fremfor at drøne ud og købe en ny? Så meget fylder en youtube video heller ikke ;)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:Jeg får deja-vu tilbage til "gær-konflikten" ... :wink:

Harddiskproducenterne får kronede dage, hvis hysteriet spreder sig. Måske man skal opkøbe alle eksterne HD's i Elgiganten og sælge til overpris ud af bagsmækken på bilen nede på hjørnet. :-P :) :wink:
LOL, det har jeg slet ikke tid til :-) (samt har selv Terra-bytes an-mass)

Iøvrigt mest undervisning og tech-stuff jeg vil sikre da disse tit er væk når jeg forsøger at finde dem frem igen

Man skal principielt gemme ALT hvad der har værdi, ikke kun YT, helt uvurderlige posts er forsvundet fra masser af face-book grupper osv osv

Problemet er AT FÅ DET GJORT, disciplineret, samt få sat det i system
/Dub

Default avatar
BillyHill
Medlem
Indlæg: 40
Sted: Aarhus

Indlæg af BillyHill »

4kownload er rigtig gode, omend deres updater fryser nogle gange. Men du kan hente hele playlister og det er gratis op til 25 playliste-videoer.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

benjisan skrev: Måske man kan nøjes med at bruge den harddisk man allerede har, fremfor at drøne ud og købe en ny? Så meget fylder en youtube video heller ikke ;)
De harddiske, du køber af mig er specielt youtubedownload- og grabbercertificeret. Ud over pladsen bliver dine digital informationer på denne måde opbevaret ekstra sikret*, mere lækkert - og helt uden kvalitetstab. Det giver et bedre billede og ikke mindst bedre lyd. :)




* = medmindre noget går galt, så dækker garantien naturligvis ikke.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:Man skal principielt gemme ALT hvad der har værdi, ikke kun YT, helt uvurderlige posts er forsvundet fra masser af face-book grupper osv osv
Det er nok definitionen på den "værdi" ... hvad der vitterligt er "guldkorn" og "uvurderligt".

Informationsmængden er jo bare latterlig høj - selv den der retteligt indeholder uvurderlige guldkorn. Og jeg er nu ret sikker på, at vi alle klarer os fint, hvis al internettet og al dets info blev slettet lige nu.

Og jeg tror nu ikke, at vores adgang til al den information forsvinder - hverken fra Googles eller EU's hånd. Ligesom vi alle fik mad at spise hver dag under "gær-konflikten".
DUBTEMPLE skrev:Problemet er AT FÅ DET GJORT, disciplineret, samt få sat det i system
Yep - jeg er mest tilhænger af systemet der antager, at jo mere jeg har smidt ud og væk - jo mere er det tilbageværende værd.

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

SustainerPlayer skrev:Og jeg er nu ret sikker på, at vi alle klarer os fint, hvis al internettet og al dets info blev slettet lige nu.
Ja, man kan jo håbe at alle ikke-relevante indlæg og indspark forsvinder i den forbindelse, og kun de relevante overlever ;)

Nyt svar