Acustica Audio El Rey osv

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Acustica Audio El Rey osv

Indlæg af the19thbear »

Hej folk. Vil bare tipse om at Acustica Audio har lavet en viiiiirkelig lækker comp, sammen med Greg Wells, som hedder "El Rey". Det er en klon af BA6A kompressoren.
Den har en virkelig dejlig tyngde og gør noget rigtig dejligt som er svært at forklare.
Greg Wells, har jeg altid fundet super sympatisk og nede på jorden, og han har haft fingrene dybt nede i pluginnet.

Acustica Audio har før været noget bras mht kundesupport etc, men de har oppet sig, og nogle af deres plugins er deciderede fantastiske.
Jeg har aldrig fået så meget farvelade ITB, som jeg kan få hos dem.

Prøv feks "Diamond" Eq'en+Viridian channel strip og selvfølgelig El Rey.

Det er en anden teknologi end alm plugins, og sluger en del cpu. På nogle plugins kan GUI være laggy, (da skift skal loade en masse samples) andre kører helt glat. Alle dem jeg har nævt, kører helt glat på osx.

Måtte bare lige dele min glæde, og nej, jeg arbejder ikke for dem eller noget.

http://www.acustica-audio.com/store/products/elrey

Medlemsavatar
Fabian
Forum Donator
Indlæg: 1011
Sted: Redhotplanet.dk

Indlæg af Fabian »

Helt enig, El Rey er en konge (på spansk: Rey) ‘Vari-Mu’ glue-compressor.

Ud over selve RCA emuleringen indgår der yderligere nogle unavngivne units.
Den lette ‘smiley-kurve’ og lowcuttet fra den indbyggede pre-amp er en bevidst del af konceptet, og den signatur-lyd som er tilstræbt.

Factory presets fra en række personligheder, herunder; Gregg Wells, Joe Chiccarelli, Serban Ghenea, Jason Evigan, David Kalmusky, Alan Meyerson, Mark Rubel, busbee, Spike Stent og Dave Pensado.


Den nuværende version af El Rey er pt. i public beta. Indtil den endelige release kan den købes til det de kalder ‘Early Access’-pris (-35%).
Dertil er den fortsat på Black Friday-tilbud til €148 (-45%), jeg ved dog ikke hvor længe endnu.

Flere aktuelle Acustica tilbud her: https://bit.ly/2OW6RIp
.
"Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The ones who see things different"

Nyt svar