Klevgrand Reamp

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Klevgrand Reamp

Indlæg af Christoffer I. N. »

50% introtilbud til 19. December, 30$
https://klevgrand.se/products/reamp/




Billede




[soundcloudset][/soundcloudset]

Medlemsavatar
nickkbh
Forum Donator
Indlæg: 2362
Sted: Bangkok,Thailand

Indlæg af nickkbh »

nogen der har prøvet den?

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Nogen der kender til firmaet generelt? De har mange produkter, men er det kvalitet eller bare noget der spyttes ud i flæng?

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Har demoet den, overraskende god farve plugin.

Har en "realness" (ja, lorte begreb, men kan ikke komme på noget bedre) over sig. Den rykker ved dybde/3d fornemmelsen på en god måde.

Den er fin til at skille tracks ad i mixet, hvis brugt sporadisk.

Tror jeg køber.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

bredal187 skrev:Nogen der kender til firmaet generelt? De har mange produkter, men er det kvalitet eller bare noget der spyttes ud i flæng?
Jeg har købt de fleste af deres plugins. Nogle af dem bruger jeg ret meget, som f.eks. Korvpressor (nem at betjene comp), enkelte af deres instrumenter (mest af alt Enkl), og deres nyeste to inden Reamp, nemlig Kleverb (reverb) og Degrader (bit reduction) er også allerede blevet brugt en del her. De fleste andre kommer på af og til. Jeg er generelt glad for dem. Jeg har også købt Reamp, og har fået nogle meget udmærkede resultater med den indtil videre. Jeg er ellers generelt ikke fan af hele det koncept med at plugins skal prøve at komme så tæt som muligt på at lyde som hardware, men farvelade kan man jo altid (mis)bruge.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Cool. Ud fra hjemmesiden lignede deres plugins lidt gimmicks, fordi de gik meget op i design, hvilket der ikke er noget i vejen med, med mindre man sælger sit produkt ud fra design i stedet for funktion og kvalitet :-)

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Altså, der er jo ikke tale om swiss army knives. Nogle gange er der bare lige brug for det særlige snap som de forudindstillede release/attack tider i Korvpressor giver, og så er det den jeg bruger. På samme måde har de andre deres særlige lyd - deres kassette- og vinyl emuleringer støjer ret meget, men kan finde anvendelse når man leder efter ret meget støj. Til prisen er det rigtig fine produkter. Sammen med Soundtoys og Fabfilter har jeg ikke brug for så meget mere.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

david mondrup skrev:...Jeg er ellers generelt ikke fan af hele det koncept med at plugins skal prøve at komme så tæt som muligt på at lyde som hardware...
Det er jeg personligt også ligeglad med, spørgsmålet er om det tilfører noget brugbart til arsenalet, og her synes jeg faktisk at Reamp gør noget som jeg ikke ellers lige har adgang til i plugin form.

Medlemsavatar
Ilddåb
Medlem
Indlæg: 35
Sted: København

Indlæg af Ilddåb »

Kunne godt tænke mig en Mid/Side/LR option.. kan selvføligelig klares i samarbejde med andre plugins men ville være federe hvis plugin selv havde det. Er stor fan af VSM-3 og dens Mid/Side/LR der spare mig tid for at skulle junglere med andre plugins når jeg skal booste sides og lade midten være af et eller andet.

Nyt svar