Slate Digital dropper den fysiske iLok

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Slate Digital dropper den fysiske iLok

Indlæg af SustainerPlayer »

Slate Digital Ditches The Dongle!

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2634
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

det er ligemeget. ilok har selv droppet den. deres digital licenser kører softwarenøgle hvis du ikke har en ilok

Medlemsavatar
nickkbh
Forum Donator
Indlæg: 2362
Sted: Bangkok,Thailand

Indlæg af nickkbh »

Tror stadig det kræver at Plugin producenterne går med på den. Og det er netop det Slate har gjort. Det er stadig Ilok manager man skal bruge. Og Ilok har ikke droppet Ilok. Den er stadig brugbar, hvis man er offline.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Skidt med det, jeg er vist færdig med Slate alligevel :-)
/Dub

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3338
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Jeg er normalt ikke den type, men kan simpelthen ikke købe noget fordi jeg synes manden lyser langt væk af storhedsvanvid.
Men nok om det

Glæder mig til flere hopper med på Ilok cloud.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

the19thbear skrev:kan simpelthen ikke købe noget fordi jeg synes manden lyser langt væk af storhedsvanvid.
Jeg troede først han var på stoffer, grundet de opspilede øjne, samt den ubeskriveligt anstrængende og næsten sitrende fremtoning, men så hæftede jeg mig ved at han kan ævle i 5-10-15 minutter uden EN eneste gang at blinke med øjnene, det kan simpelthen ikke lade sig gøre for et menneske, derfor tror jeg din antagelse om at han er en "mand" i normal forstand er forkert, jeg tvivler ganske enkelt på at han er af alm. jordisk oprindelse.
/Dub

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3338
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Tror du har ret. Jeg er sikker på at der er nogle konspirationsteorier på nettet om ham. Han er nok en "lizard man" som bor på indersiden af vores hule jord!
Men seriøst, normalt kan jeg ikke udstå folk med facade (bla derfor jeg har det meget svært med hele macho-hiphop/rnb genren), og Stefan slæde gir mig simpelthen myrekryb. Kan ikke forestille mig hvordan det vill være at arbejde for ham. Men men. Det kan også være han er en hyggelig fætter der bare er på Coke hele tiden.

Go jul


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nyt svar