Izotope upgrade Coupons gyldige ?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Izotope upgrade Coupons gyldige ?

Indlæg af DUBTEMPLE »

Når jeg er logget ind får jeg det viste tilbud om "music production suite 2" som upgrade fra noget Advanced, til 499 USD under mine coupons, ydermere nedsættes dette beløb til det halve ved check out, altså 249 USD,.. ved ikke hvorfor :luny:

Der står først lidt underligt og modstridende i teksten: "HVIS du er eglible" ,.. men derefter står at hvis jeg ikke er berettiget vil den coupon slet ikke blive vist :luny:

Sagen er, at jeg HAR faktisk slet ingen "advanced" produkter, (altså ingen software-pakker med efternavnet "Advanced", hvis det skal forstås sådan ?)

Hvad jeg har er:

1. De forskellige Elements Versioner
2. Gammel Vocal Synth 1
3. Isris 2
4. Trash 2
5. DDLY
6. Vocal doubler
7. "Master and Repair Suite" noget specifikt bundlet software der fulgte med Vegas 14


Som så ofte med isotope er det et stort mess ,.... hvis jeg trykker KØB så får jeg SINDSYGT meget for de 249 USD

https://www.izotope.com/en/products/mix ... ducts.html

Men jeg ved sgu ikke om jeg tør, altså omd det her holder,.. ????

Hvad jeg er ude efter er mest en Vocal-synth 2 upgrade, samt en RX7 standard, men tager da gerne alle de andre goodies med ifald :dollargrin:

Måske er der nogen der kan gennemskue om den rabat der loves i den coupon reelt er til rådighed ?

Eller om det bare er deres sædvanlige ucheckede rod ?

Tak for enhver hjælp :)
Vedhæftede filer
mps2.JPG
mps2.JPG (69.01 KiB) Vist 666 gange
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg bliver også altid forvirret når jeg glor på den upgrade tab på min bruger. Jeg fatter den heller ikke.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:Jeg bliver også altid forvirret når jeg glor på den upgrade tab på min bruger. Jeg fatter den heller ikke.

Tak, så føler jeg mig i det mindste ikke alene :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
Peter
Medlem
Indlæg: 517
Sted: Kbh

Indlæg af Peter »

Jeg har kun standard produkter og hos mig står den til 799 og bliver ikke sat yderligere ned når jeg trykker videre på den.

Til den pris du bliver vist, ville jeg købe pakken. Det er ikke dit problem, hvis de ikke har styr på deres konstante udsalg.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Peter skrev: Til den pris du bliver vist, ville jeg købe pakken.
Fuldstændig enig ;-)

(tror det er indholdet i vegas mastering og repair-bundlen der gør forskellen, og i kombination med de øvrige produkter har krediteret mig)
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Izotopes upgrade siden ens brugerområde er den største gang clusterfuck man kan forestille sig.

Min personlige erfaring er, at det nogle gange sejler så meget, at de også kommer til at "sælge for billigt".
Men jeg har bekendte, der har købt til fejlpriser uden at de har trukket i land. Så det er jo fint nok.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Min viser også $249, men så ryger der jo moms på, så den ryger op i $311... skal, skal ikke..

Medlemsavatar
Zouki
Medlem
Indlæg: 819
Sted: Nordsjælland

Indlæg af Zouki »

https://www.jrrshop.com/izotope-music-p ... e-advanced

Subtotal $249.00
Discount (group) -$39.84
Grand Total $209.16

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Zouki skrev:https://www.jrrshop.com/izotope-music-p ... e-advanced

Subtotal $249.00
Discount (group) -$39.84
Grand Total $209.16
Tak for den. Så kan man jo ikke sige nej. :)

Nyt svar