Krotos Igniter - Complex Vehicle sound design

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hvis jeg skal gætte udfra den sparsomme video, så kunne det lyde som om de laver en dims der kan noget lignende Tonsturm Whoosh og Traveler. Altså noget doppler effekt ting...

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Synes altid Krotos har været bras.
Jeg byggede selv en version af dehumaizer i reaktor og deres weaponizer er ikke særlig fed.
Boom library derimod laver virkelig fede ting.
De har også deres sub ting som minder om weaponizer. Deres whoosh er også uundværlig.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg tror du blander Boom Library og Tonsturm sammen.
Men Boom Library ser meget spændende ud ja. Fedt at de i deres plugins arbejder med algoritmer istedet for samples.

Ejer ikke noget fra Krotos (og Boom Library). Har været fristet af Dehumaniser flere gange, men selv med 50% rabat er det en dyr effekt-dims.
Hvis du har lyst til at dele dine Reaktor ensembles ville det da være sjovt at høre! evt. ovre i Reaktor gratis tråden. :)
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=1&t=73900

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Du har ret. Jeg blander dem sammen:) begge laver rigtigt gode plug-ins. Meget bedre end krotos tingene synes jeg.
Jeg vil desværre ikke dele mit reaktor patch, da det er noget jeg bruger professionelt:)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Den skal da prøves.
Arbejder meget med køretøjer så det er oplagt.
Troede også jeg kunne bruge deres weaponizer, men den lyder simpelthen ikke godt nok i forhold til hvad jeg selv kan lave med individuelle samples. Den har dog nogle gode funktioner etc.
Men tak for deling. Den skal tjekkes


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nyt svar