BX_Delay = 5$ (edit: drop hellere PA helt)

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

BX_Delay = 5$ (edit: drop hellere PA helt)

Indlæg af DUBTEMPLE »

https://www.plugin-alliance.com/en/prod ... y2500.html

Sikkert ikke noget specielt unikt ved denne hvis man er velforsynet med delays allerede !!!

Det syntes der at være bred enighed om: https://www.kvraudio.com/forum/viewtopi ... 6&t=500409

Default prisen på 199 USD er direkte latterlig, helt ude i hampen

Kun fordi jeg lidt irrationelt, (og sygeligt), "samler" på delays checked jeg tilbudet her ud :dollargrin:

Kombinationen af 24-timers koden, og min personlige 25-usd månedlige vouche lod sig æde, dog kun hvis de blev indtastet i den rigtige rækkefølge :dollargrin:

Så er vi nede i 5 usd ,... hviket nok svarer til hvad der er rimeligt for endu et delay plug uden noget videre unikt over sig :roll:

De spammer constant med deres 24 timers halløj lige nu

Så måske du kan bruge dette tilbud eller noget kommende, hvis du stadig er på loyalti-vouchers

Uanset tingene IKKE bidrager noget ordentligt nyt, så kan de jo godt være udformet på en måde der passer godt ind i nogles workflow

Eller hvis man er på helt bar bund inden for en bestemt katagori

-------------------------

Underlig sammenstykket "forretning", med kedelige og overpriced plugs sådan generelt,..

Gad vide om de nogensinde sælger noget til fuld pris ?

Vedhæftede filer
Capturev.JPG
Capturev.JPG (46.53 KiB) Vist 747 gange
Senest rettet af DUBTEMPLE man 25. feb 2019 11:19, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
Fabian
Forum Donator
Indlæg: 1011
Sted: Redhotplanet.dk

Indlæg af Fabian »

Jeg hoppede også glad og fro på dette ‘coin-offer’:)
Bortset fra liste-prisen kan bx_delay2500 noget som mange andre delays ikke kan, f.eks. on-board compressor, mid-side og transient control.
"Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The ones who see things different"

Medlemsavatar
asle
Forum Donator
Indlæg: 684
Sted: Cph

Indlæg af asle »

jeg hoppede også på den i går.
Det er rigtigt at 199 er ALLLLLLT for meget .... men 29$ ... ja tak.

Ducking = fedt
Transient shaping = Fedt
M/S delay = Fedt
Modulation=fedt

Jeg glæder mig faktisk lidt til at stige på den. Den virker meget lige til - men jeg har ikke testet den da den kom ud - KUN pga prisen var lam.

(PS. jeg burde nok have checket om jeg havde en loyalty coupon inden jeg købte den)
((PPS - jeg hapsede Townhouse Buss Compressoren den anden dag til 29$ også - og den er satme også fed. har jeg 1000 SSL Comp's emuleringer - ja - indklusive hardware - but what the f*ck. og det er jo nettop derfor de kører det 24 timers tilbud - what the f*ck - faktoren..... jeg er ret sikker på de får flyttet nogle licenser henover 24 timer med den strategi.))

Medlemsavatar
Fabian
Forum Donator
Indlæg: 1011
Sted: Redhotplanet.dk

Indlæg af Fabian »

Jeg ledte forgæves efter manualen til delay2500, og det viser sig at den slet ikke findes… og DET mener jeg devaluerer produktet yderligere, ja faktisk burde man få en belønning for at installere! hmm :roll: :roll:
Vedhæftede filer
Screen Shot.jpg
Screen Shot.jpg (114.05 KiB) Vist 596 gange
"Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The ones who see things different"

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Fabian skrev:Jeg ledte forgæves efter manualen til delay2500, og det viser sig at den slet ikke findes… og DET mener jeg devaluerer produktet yderligere, ja faktisk burde man få en belønning for at installere! hmm :roll: :roll:
Hvor er det bare useriøst ,... uanset pris ,... og så til et plug der har en udgangspris på 199 usd :roll: (hvilket nogen uden tvivl har givet),

Jeg forstår simpelthen ikke at de vil være det bekendt,... eller ifald PA eller Brainworx kan holde sig selv ud,...

Det vidner både om manglende professionalitet, mangel på basis respekt for kunden, samt fravær af et minimalt moral-kodex

Jeg begynder at syntes 5 USD var for dyrt ,... skal nok finde ud af den når den antageligt engang bliver installeret ,... men alligevel

Var som nævnt relativt træt af PA i forvejen, det her har ikke gjort det bedre,..

TAK FOR INFO !!!!
/Dub

Medlemsavatar
Fabian
Forum Donator
Indlæg: 1011
Sted: Redhotplanet.dk

Indlæg af Fabian »

arh ja, kan godt se dit point ifht. de folk (nok meget få) som har givet fuld pris. Det var nu mest for sjov hvad jeg skrev, klager ikke, og synes ærlig talt at f.eks. bx_delay er mere værd end de penge jeg har givet. Og man kunne jo have taget sig tid og grundigt demo’et de ting man er interesseret i, googlet div. forum tråde, og være bedre forberedt på hvad der er med i pakken, i stedet for blot at hamstre :)

PA’s prispolitik er dog en løjerlig størrelse, hvor nye kunder nok nemt kan føle sig snydt. Omvendt mener jeg også man bliver værdsat som loyal kunde.
"Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The ones who see things different"

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg fatter faktisk ikke, man kan få sig selv til at sende noget på markedet uden minimum af manual (hvis det er hardware, er det også ulovligt at sælge uden). Ikke desto mindre har jeg også en FMR RNC-500 (jeg har faktisk) to, hvor manualen stadig ikke eksisterer på trods af, de har været på markedet i flere år.

Jeg synes $199 for et delay plugin er fuldstændig vanvittigt uanset features.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Fabian skrev:arh ja, kan godt se dit point ifht. de folk (nok meget få) som har givet fuld pris. Det var nu mest for sjov hvad jeg skrev, klager ikke, og synes ærlig talt at f.eks. bx_delay er mere værd end de penge jeg har givet. Og man kunne jo have taget sig tid og grundigt demo’et de ting man er interesseret i, googlet div. forum tråde, og være bedre forberedt på hvad der er med i pakken, i stedet for blot at hamstre :)

PA’s prispolitik er dog en løjerlig størrelse, hvor nye kunder nok nemt kan føle sig snydt. Omvendt mener jeg også man bliver værdsat som loyal kunde.
Mit rant var ikke for sjov :twisted: ,... men føler mig heller ikke "snydt" ift til prisen jeg har givet :dollargrin: :dollargrin: :dollargrin:

Nok mere "irriteret", eller "frastødt",...


Andre kan finde ud af at vedlægge en manual, SELV til et billigt produkt, eller freeware, når det er muligt for andre burde Brainworx også kunne


Jeg har det sådan lidt: "hvorfor fan... kan de ikke bare gøre det ordentligt", de prøver jo at fremstå seriøse på siden, så hvorfor ikke få styr på det



Yep, jeg ligger under tiden på grænsen til "hamstring", især når det gælder delays som er er min svaghed, samt nok lidt et irrationelt "samleobjekt"

En 24 timers deadline, og mangel på tid, spiller også ind i et tilfælde som dette,..


Nej, jeg har sådan set ikke "fortrudt", 5 usd er prisen for en pose lakrids, og jeg var delvis forberedet på åndsvage overraskelser fra PA


Men derfor kan man jo godt finde et andet sted at fylde kindposerne en anden gang :dollargrin:

(eller tygge videre på de gamle gulerødder)

Billede
Senest rettet af DUBTEMPLE man 25. feb 2019 12:44, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Aha, så var det derfor jeg ikke kunne finde manalen.
Men altså, jeg ville primært vide hvad min og max var på delay tid o.l...

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:Aha, så var det derfor jeg ikke kunne finde manalen.
Men altså, jeg ville primært vide hvad min og max var på delay tid o.l...
Det med delaytiden er nævnt i KVR-tråden jeg linked til

Der var vist en åndsvag ting med at man ikke kunne køre under 10 eller 15 mS ,... eller noget i den stil

Det er jo heller ikke noget at prale af, og muligvis grunden til de ikke ønsker en manual i omløb så folk finder ud af det FØR de køber


Checker normalt altid manualer før køb, men det smuttede så her
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

KVR ,.. her var det:
Got it free with a voucher. I wanna refund for my time ahahahaha

Cant get under 15ms and the fx are all serial and post feedback sum. Gota put that shit on a send and I cant even fake likin it. Saves no time and the crunch sounds more crap than what I already got in cubase for nothin... I mean who needs this? Its a f*ckin joke man...
/Dub

Medlemsavatar
Fabian
Forum Donator
Indlæg: 1011
Sted: Redhotplanet.dk

Indlæg af Fabian »

(eller tygge videre på de gamle gulerødder)

hahaha!

–enig, en manual eller blot et simpelt overview burde ikke kræve det helt store, besynderligt / sløset at PA ikke har fået det gjort uanset. Tak for link og udsnit fra kvr, vil være obs på det.
"Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The ones who see things different"

Medlemsavatar
asle
Forum Donator
Indlæg: 684
Sted: Cph

Indlæg af asle »

Jeg ved godt det ikke opvejer at bruge 2 timer på at skrive en manual.

Men jeg brugte 5 min på en YouTube video på PA's hjemmeside - og så er du kørt igennem alle funktioner.

Men havde det været et produkt som var mere kompliceret end det her niveau - så SKAL man have et sted at slå ting op.

Nyt svar