299>99>29>5$ BX_PanEQ

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

299>99>29>5$ BX_PanEQ

Indlæg af DUBTEMPLE »

Yep, loyal-vouchen virkede også i denne måned :-)

Sammen med 24H voucheren

5$ incl dk-moms

Syntes de kreative sider af pluget er brugbare til prisen :-)

Måske lige værd at checke sin mail for tiden

https://www.plugin-alliance.com/en/prod ... paneq.html
Vedhæftede filer
Screenshot_2019-03-11-14-39-41.png
Screenshot_2019-03-11-14-39-41.png (721.22 KiB) Vist 403 gange
/Dub

Medlemsavatar
asle
Forum Donator
Indlæg: 684
Sted: Cph

Indlæg af asle »

den er nappet.... slap afsted med den til $4

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

~415 kr for Unfiltered Audio Byome i denne weekend. Og SpecOps for ~80 kr. Rimelig hidsige kampagner de kører.

"Just use code PA-MEGA-20-OFF during checkout
and save $20 on anything!

Offers and vouchers valid until April 7th, 11:59 PM (23:59) California Time (PST)
The voucher code PA-MEGA-20-OFF can only be used 1x per person!
>> Our regular monthly Loyalty Vouchers will still go out, after the Mega-Sale ends <<"

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Byome er en mega fed ide, men den bliver uden tvivl endu billigere om lidt tid når den er knap så ny længere

Hvad der umiddelbart irriterer mig er at de demo-videoer der er lagt op er noget arparte og tilsyneladende meget biased på en eller anden form for ambience eller måske rent sounddesign i den obskure ende af skalaen

Men jeg mangler ikke støj-tapet og prutte-lyde :-)

Jeg savner at høre den brugt til mere traditionelle opgaver som den så ville kunne udføre med et spændende twist i kraft af sit modulære design, altså tilføre noget nyt eller unikt tiltænkt mere musisk expressive udtryk

Men det er vist ikke meningen med Byome

Jeg har ikke et par dage til f.eks. at checke ud om den MÅSKE står distancen og kan frembringe noget nyt og smagfuldt unikt inden for delay

Så den får lov at ligge

I det mindste til prisen er endu længere nede, og min tid til at lege med demo af den slags ligger på et højere niveau
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SpecOps skal der til gengæld kikkes lidt dybere på ,... virker lidt unik og musikalsk anvendelig out of the box :-)

Tak for reminder :-)
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

DUBTEMPLE skrev:SpecOps skal der til gengæld kikkes lidt dybere på ,... virker lidt unik og musikalsk anvendelig out of the box :-)

Har mange fede effekter, men som med det meste andet FFT/spektral processering, så lyder det hurtigt gnidret og mærkeligt hvis man kun processerer dele af frekvens-spektret. Men man har da mulighed for at processere på hele signalet. Det er sådan jeg oftest har brugt den.
FFT size har meget at sige, og dens gradvise overall freeze virker rigtig godt.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SpecOps blev også droppet ,... demoer var alligevel ikke overbevisende nok :-)

Håber på nye produkter fra PA med lidt mere "kød" på :-)
/Dub

Nyt svar