Native Instruments sommerudsalg

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
dormin
Forum Donator
Indlæg: 489
Sted: Hammel

Native Instruments sommerudsalg

Indlæg af dormin »

Så er det bla. 50% rabat på opgraderingerne hos Native Instruments resten af juni.

https://www.native-instruments.com/en/s ... ound-2019/

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Kiggede i formiddags, men da var de ikke klar endnu.

Den Komplete Ultimate trækker jo lidt :-D

Medlemsavatar
dormin
Forum Donator
Indlæg: 489
Sted: Hammel

Indlæg af dormin »

Ja. Lige den har jeg også kigget efter længe. Vil gerne opgradere til Kontakt 6. Og den kommende Massive X er jo også spændende.

Forskellen op til Collectors Edition er det “bare” et antal Expansions eller er der mere i det?

Hvis de så havde de nye instrumenter med som f.eks. Noire og Super8 med så var det helt klart en no brainer her fra.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

dormin skrev:
Forskellen op til Collectors Edition er det “bare” et antal Expansions eller er der mere i det?
Jeg kan ikke se, at der skulle være andet. Det virker lidt dyrt.

https://www.native-instruments.com/en/p ... e/compare/

dormin skrev:
Hvis de så havde de nye instrumenter med som f.eks. Noire og Super8 med så var det helt klart en no brainer her fra.
Yep - det er også det jeg tygger på - om man lige skulle trække den i ørerne et års tid.
Senest rettet af SustainerPlayer man 3. jun 2019 21:53, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg væbner mig med tålmodighed. Der er SÅ meget fra Native, jeg aldrig får brugt.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Collectors Edition har også den fulde symfoni-pakke.

Har overvejet om jeg skal opgradere til 12U bare for Kontakt 6. Kan få den for €167.

Det svinger meget mellem hvad jeg bruger NI til, men udover Kontakt, er Alicia's Keys, Scarbee, Abbey Road, Softube, Action Strikes, Rise&Hit, Damage ting jeg bruger jævnligt.
skriver noder

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Det er klart også den version - altså den største - hvis jeg rykker på et tidspunkt. Jeg har sjældent brugt de symfoniske instrumenter, men de er måske interessante?

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Personligt synes jeg de er ubrugelige i deres essentials version. Kan ikke se at pro versionen skulle gøre det bedre.
skriver noder

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Også min fornemmelse.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Har en Komplete 9 ,... og plejer at uppe hver tredie gang ,... så havde lige gjort mig klar

Plejer at passe med en ny Kontakt-version ,.. samt nogle gode brugbare nye ting oven i hatten til 99 øvro

Denne gang er der dog intet der trækker, Replika HAR jeg allerede oppet til XT, samt der ER allerede købt Session Horns, både std og pro

Ønsker generelt at holde Kontakt opdateret, men kan se at dette kan gøres seperat for 50 øvro


Måske bliver det bare ved det, ved første gennemsyn var der i hvert fald ikke meget det kunne lokke længere


Ville elske f.eks. at have tid til at rode med den nye Reaktor, men inderst inde ved jeg, at den tid har jeg ikke,..
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

bryla skrev:Collectors Edition har også den fulde symfoni-pakke.
Jeg havde lige misset, at der er to versioner der.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Kan faktisk ikke lige erindre, at jeg har haft brug for Kontakt 6 til noget endnu.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

SustainerPlayer skrev:Kan faktisk ikke lige erindre, at jeg har haft brug for Kontakt 6 til noget endnu.
Heller ikke mig.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

SustainerPlayer skrev:Kan faktisk ikke lige erindre, at jeg har haft brug for Kontakt 6 til noget endnu.
Nej, jeg er ikke umiddelbart stødt på nogen 3rd party biblioteker der kræver Kontakt 6.
Nu har NI jo lavet eksempelvis Straylight, men den kan afvikles i gratis Kontakt Player 6.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

gs-dk skrev:
SustainerPlayer skrev:Kan faktisk ikke lige erindre, at jeg har haft brug for Kontakt 6 til noget endnu.
Heller ikke mig.

Nej, det er da muligt, det var mere for at være på forkant, for lige pludselig er "balladen" der vel ?

Som sagt opgraderer jeg normalt ca hver tredie gang, altså hvis jeg springer over nu, så går der 3-4 år yderligere, med Kontakt 5, før næste gang,..
.
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev: Nej, det er da muligt, det var mere for at være på forkant, for lige pludselig er "balladen" der vel ?
Måske. Men der kan måske gå længe før det bliver et reelt problem. Sample-fabrikanterne vil jo også gerne levere til det største marked. Og jeg vil tro Kontakt 5 er meget dominerende der.
DUBTEMPLE skrev: Som sagt opgraderer jeg normalt ca hver tredie gang, altså hvis jeg springer over nu, så går der 3-4 år yderligere, med Kontakt 5, før næste gang.
Der er jo ingen der tænker ilde om dig, hvis du bare venter et eller to år til. :wink:

Medlemsavatar
dormin
Forum Donator
Indlæg: 489
Sted: Hammel

Indlæg af dormin »

Jeg synes der er mange med Nej-Hatten på her. [emoji2957]

Der er jo bl.a. tale om en Collector’s Edition - det kan KUN være godt og lyder jo meget eksklusivt! [emoji56]
Mer kan jo kun være bedre.

Kill Joys!

Tsktsk.

Collector’s Edition!!!

Default avatar
the songcabinet
Forum Donator
Indlæg: 1119

Indlæg af the songcabinet »

Forskellen mellem symphony essentials og den store symphony i Collectors edition er at man får 8 mics at arbejde med. I essentials er der ikke flere mics. Dem der kan li symphony siger at det er de ekstra mics der gør hele forskellen. Symphony er jo lavet af Audiobro (dem med LA Scoring Strings). Det fylder dog en hel ko i fryseren!

Der er mange brugbare features, også bare i essentials, fx kan man sette arpeggios op mv. Meget convenient, hvis man fx optager midi sporet, og vil bruge det med en anden vi.

Men jeg går selv efter at opgradere til Ultimate fra Komplete 9. Har ventet på sommersalget med 12eren.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Flere mics og en arpeggiator er ikke det, der gør det brugbart i min verden, når samples er ujævne, legatoerne er dårlige og man ikke kan lade hver artikulation separat.

AudioBro er noget helt andet for sig selv.
skriver noder

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

I session horns std kan det enkelte instrument ikke stå ud solo, man tror det er løgn, så gætter på de sælger en pro for hver standard udgave, med mindre de da mister kunden i ren arrigskab, useless, og egentlig en røvhuls-agtig begrænsning i en grundudgave
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:
DUBTEMPLE skrev: Som sagt opgraderer jeg normalt ca hver tredie gang, altså hvis jeg springer over nu, så går der 3-4 år yderligere, med Kontakt 5, før næste gang.
Der er jo ingen der tænker ilde om dig, hvis du bare venter et eller to år til. :wink:
Hmmmm, måske jeg skulle overveje at vente så :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Så sidder man alligevel og overvejer - KOMPLETE 12 ULTIMATE COLLECTOR’S EDITION - til €299.......det er vel egentlig en ok upgrade pris......?!?

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

gs-dk skrev:Jeg væbner mig med tålmodighed. Der er SÅ meget fra Native, jeg aldrig får brugt.
gs-dk skrev:Så sidder man alligevel og overvejer - KOMPLETE 12 ULTIMATE COLLECTOR’S EDITION - til €299.......det er vel egentlig en ok upgrade pris......?!?
:-D

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Det er præcis derfor, jeg skrev mit update. Griner heldigvis selv af det.

Medlemsavatar
dormin
Forum Donator
Indlæg: 489
Sted: Hammel

Indlæg af dormin »

Ja, jeg slog i hvert fald til. [emoji13]

Nyt svar