D16 Repeater 80%/19$

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

D16 Repeater 80%/19$

Indlæg af DUBTEMPLE »

Har den ikke selv, og har ikke checket den ud

Men da det er en moddeled type så kan sagtens supplere andre af samme slags, da de typisk falder ret forskelligt ud, med hver deres stærke sider

Som bonus kan man så ungå Slate, der frimodogt fører den under eget brand :-)

Tænker det reelt er D16 der står bag det tunge arbejde, men Slate manglede bare noget på "delay-hylden"

https://www.pluginboutique.com/deals/show?sale_id=5329

https://d16.pl/repeater





/Dub

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

DUBTEMPLE skrev: Som bonus kan man så ungå Slate, der frimodogt fører den under eget brand :-)

Tænker det reelt er D16 der står bag det tunge arbejde, men Slate manglede bare noget på "delay-hylden"
Rolig nu med det Slate-bashing. Det er co-branding som de også gør med LiquidSoniqs og Eiosis. Repeater dukker op som D16 i din plug-in mappe. Kan varmt anbefales.
skriver noder

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

bryla skrev:
DUBTEMPLE skrev: Som bonus kan man så ungå Slate, der frimodogt fører den under eget brand :-)

Tænker det reelt er D16 der står bag det tunge arbejde, men Slate manglede bare noget på "delay-hylden"
Rolig nu med det Slate-bashing. Det er co-branding som de også gør med LiquidSoniqs og Eiosis. Repeater dukker op som D16 i din plug-in mappe. Kan varmt anbefales.
Godt med en anbefaling, der er mange gode modelled multi vintage-delay suiter efterhånden, den her lyder også umiddelbart som værende i den bedre ende, den er 100 pct dual, og så er oil-can programmet muligvis lidt unikt

Jeg har i hvert fald kun set det få gange, f.eks. hos Nomad som jeg helst undgår

https://nomadfactory.com/products/bt_effects/tle2s.html
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Den er faktisk lidt fristende - Lige nu har jeg vist stort set kun EchoBoy Jr som delay plug - Jeg elsker den, den lyder fedt, men man kunne nok godt forsvare at have et enkelt vellydende alternativ.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Nå, jeg kom til at købe den - Nu må vi se, om den er spændende - jeg har overhovedet ikke haft tid til at teste den
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev:Nå, jeg kom til at købe den - Nu må vi se, om den er spændende - jeg har overhovedet ikke haft tid til at teste den
Fik du også Sonible proximity:EQ med gratis ?
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jep

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tak for tip, det skal da tjekkes ud.

Nyt svar