AutoTune Pro og tidligere udgaver

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1553
Sted: FishCorp

AutoTune Pro og tidligere udgaver

Indlæg af Hippo »

Hej folks!

Jeg har det mest irriterende drama med Antares lige pt, pga. at jeg har opgraderet en gammel AutoTune Live licens til den nyeste udgave af den fulde autotune (aka AutoTune Pro), men stadigvæk gerne vil bruge AutoTune 8, da min anden autotune licens kun er en 8'er, og jeg har brug for at være session kompatibel. Af een eller anden årsag virker min AutoTune Pro (aka V9) licens ikke til tidligere versioner, hvilket jeg næsten ikke kan tro kan være rigtig.

Så - er der een med en autotune pro licens som gider at checke sin ilok for at se om der er licenser til tidligere udgaver, eller slet og ret bare at se om det virker som det skal hvis man installerer autotune 8. Ved godt det er bøvlet, men jeg er ganske strandet hos en irriterende techsupporter, som tydeligvis ikke har nongen intentioner om at hjælpe mig på nogen måde ..

/R/
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
amolin
Medlem
Indlæg: 1030

Indlæg af amolin »

Checkede lige min ilok konto, jeg har autotune licenser til 7, 8 og 9 (pro), som alle er aktive.
Jeg har lavet helt normale opdateringer når de kom med en ny version.
- Anders
Facebook: [url]http://www.facebook.com/amdrl[/url]
Mit studie: [url]http://beatthemic.com[/url]

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1553
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

tak amolin, det er meget brugbart!

hvis jeg bare kunne finde *et* eksempel mere (udover min egen autotune 8 licens) som har tilsvarende "funktionalitet" burde jeg have nok krudt til at kunne trumfe et eller andet igennem hos Antares!

Anyone .. ?
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Jeg har lige opgraderet til artist fra live. Og nu er det ikke via ilok men computer id. Så jeg aner ikke om jeg kan installere og bruge live også

Nyt svar