2019 Black Friday tilbud - software tråden

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Re: 2019 Black Friday tilbud - software tråden

Indlæg af DUBTEMPLE »

danstanley skrev:
DUBTEMPLE skrev:Forresten ,... Steinberg sælger Absolute 4 for 50 pct off henover weekenden hvilket er 1858 kr

https://new.steinberg.net/absolute/

Nok værd at overveje for dem bare havde overvejet 50 pct på Halion, hvilket er 1300 Kr
Damn hoppede på Steinberg vognen igen, i håb om at de havde fikset bla. Padshop. Men ak den er stadigvæk så buggy så den crasher både Reaper og Live. Æv.

Lyder ikke godt, har selv lige købt hele bundlen, det var jo kun 550 kr dyre end Halion til halv pris, og netop Pafshop 2 og en del andre ting er jeg rigtig meget interesseret i.

Hvad er problem(erne) ????,

Troede Padshop kørte OK ,.. rigtig meget posetivt bliver sagt, forhåbentlig er dine problemer isoleret, og med en snarlig løsning.

Men det er da muligt de har taget røven på os, mit forhold til Steinberg er anstrengt, men deres instrumenter især Halion skal prøves af

Håber på det bedste, men forbereder mig på det værste, sandheden om f.eks. Halion, dette flagskib, er jo at der end ikke er noget aktivt user-community omkring den, ingen aktive fora, og Kontakt har sat format-standarden

Satser lidt dobbelt lige nu, uppede også Komplete fra 9>12, og dermed Kontakt 6
/Dub

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

DUBTEMPLE skrev:
danstanley skrev:
DUBTEMPLE skrev:Forresten ,... Steinberg sælger Absolute 4 for 50 pct off henover weekenden hvilket er 1858 kr

https://new.steinberg.net/absolute/

Nok værd at overveje for dem bare havde overvejet 50 pct på Halion, hvilket er 1300 Kr
Damn hoppede på Steinberg vognen igen, i håb om at de havde fikset bla. Padshop. Men ak den er stadigvæk så buggy så den crasher både Reaper og Live. Æv.

Lyder ikke godt, har selv lige købt hele bundlen, det var jo kun 550 kr dyre end Halion til halv pris, og netop Pafshop 2 og en del andre ting er jeg rigtig meget interesseret i.

Hvad er problem(erne) ????,

Troede Padshop kørte OK ,.. rigtig meget posetivt bliver sagt, forhåbentlig er dine problemer isoleret, og med en snarlig løsning.

Men det er da muligt de har taget røven på os, mit forhold til Steinberg er anstrengt, men deres instrumenter især Halion skal prøves af

Håber på det bedste, men forbereder mig på det værste, sandheden om f.eks. Halion, dette flagskib, er jo at der end ikke er noget aktivt user-community omkring den, ingen aktive fora, og Kontakt har sat format-standarden

Satser lidt dobbelt lige nu, uppede også Komplete fra 9>12, og dermed Kontakt 6
Jeg solgte alt Steinberg relateret for ca. 1,5 år siden da jeg ikke kunne få Padshop til at køre og Steinberg har eleeeeeendig support. Derudover syntes jeg faktisk at Halion er en rode butik. Men det tilbud med bla. Groove agent og naivt tænkende en opdateret udgave af Padshop fik mig til fadet. Men har bedt om en refund´, da jeg pga. deres manglende support ikke magter at bruge mere tid på det.
Kører btw. W10
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Øv, det er da muligt de har taget røven på mig også, for anden gang, og jeg lige har smidt 1858 kr ud af vinduet

Ja deres support er 100 pct fraværende

Lyder lidt som da jeg opgav dem for flere år siden

Foreløbig har jeg kun lige netop installeret Halion ,.. og ja ,.. mage til rodebutik skal man vist lede længe efter

Bare det at loade en af lydende der stadig lå på back-uppen var op ad bakke
/Dub

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Det er egentlig lidt mærkeligt med Padshop. Jeg er på mac/Logic og har haft Padshop i adskellige år: Den har kørt ganske stabilt og uden andre problemer end, at jeg har måttet geninstallere den fra tid til anden for at få den til at loade i Logic. Har også fundet ud af, at jeg ikke skal slette VST-versionen, for så duer AU- versionen sgu heller ikke :roll:
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Indlæg: 911
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

bluefonia skrev:Det er egentlig lidt mærkeligt med Padshop. Jeg er på mac/Logic og har haft Padshop i adskellige år: Den har kørt ganske stabilt og uden andre problemer end, at jeg har måttet geninstallere den fra tid til anden for at få den til at loade i Logic. Har også fundet ud af, at jeg ikke skal slette VST-versionen, for så duer AU- versionen sgu heller ikke :roll:
Ja det er noget mærkeligt noget med den. I starten da jeg havde version var der ikke de store issues, men pludselig ville den bare ikke mere i hverken det ene eller andet DAW. Det er den eneste vsti jeg nogen sinde har haft sådan nogle problemer med. Jeg har altid holdt et opdateret og trimmet setup, så det er ret irreterende:-(
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sonoma 14.0 - Mac Mini M2 PRO

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

DUBTEMPLE skrev:
Christoffer I. N. skrev:Vil man shoppe iZotope ting, så ligner det at der er ret god portion ekstra rabat ved at købe ved JRRShop.
Det vildeste tilbud er dette opgrade fra Pluginboutique

https://www.pluginboutique.com/articles/1558

Bare man har en gratis Elements-version så kan der for 199$ opgraderes til:

What’s included?

Neutron 3 Advanced

Eight individual component plug-ins
Neutron 3 Visual Mixer
iZotope Relay

Nectar 3

Celemony Melodyne 4 essential
RX 7 Breath Control

Ozone 9 Advanced

Includes 12 individual component plug-ins
Includes Standalone application
Tonal Balance Control

Kiggede lige igen. Det virker stadig, 179£ for de 3, Ozone 9 Advanced, Neutron 3 Advanced og Nectar 3, prop i kurven og brug rabatkoden qkbncofl
- Kræver jo at man har et produkt at opgradere fra, men også de gratis Ozone/Neutron Elements kvalificerer én til tilbudet.
Der står at det gælder til 31/12.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Det er præcis, det jeg overvejer - men jeg har aldrig rigtig brugt det. Sådan kan det sagtens ende her - måske skal jeg bare lave maden selv:).

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Sorry for necrobump af denne tråd.
gs-dk skrev:Kom så Zynaptiq - jeg vil ha' Intensity........dumt at jeg ikke købte, da der var godt tilbud!

ZYNAPTIQ INTENSITY er nu på tilbud igen.
Muligvis også ved andre forhandlere.
https://www.jrrshop.com/zynaptiq-intensity

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg fandt faktisk et tilbud - og er vildt glad for softwaren. Godt husket og tak!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Dejligt :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Der er jo Mix & Mastering month hos iZotope. Jeg loggede ind på min bruger hos iZotope, og så at jeg kan opgradere til Tonal Balance Bundle for 199$, dvs. ~ samme tilbud som til Black Friday/December.


Fra tidligere i tråden:
Christoffer I. N. skrev:
DUBTEMPLE skrev:
Christoffer I. N. skrev:Vil man shoppe iZotope ting, så ligner det at der er ret god portion ekstra rabat ved at købe ved JRRShop.
Det vildeste tilbud er dette opgrade fra Pluginboutique

https://www.pluginboutique.com/articles/1558

Bare man har en gratis Elements-version så kan der for 199$ opgraderes til:

What’s included?

Neutron 3 Advanced

Eight individual component plug-ins
Neutron 3 Visual Mixer
iZotope Relay

Nectar 3

Celemony Melodyne 4 essential
RX 7 Breath Control

Ozone 9 Advanced

Includes 12 individual component plug-ins
Includes Standalone application
Tonal Balance Control

Kiggede lige igen. Det virker stadig, 179£ for de 3, Ozone 9 Advanced, Neutron 3 Advanced og Nectar 3, prop i kurven og brug rabatkoden qkbncofl
- Kræver jo at man har et produkt at opgradere fra, men også de gratis Ozone/Neutron Elements kvalificerer én til tilbudet.
Der står at det gælder til 31/12.

Nyt svar