Korg Triton Collection

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Fedt, har håbet, de ville gøre det. Bruger stadigvæk min Triton meget!

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Kan ikke helt gennemskue hvad prisen er for Legacy owners, der også har Odyssey... men der kommer vel en mail fra Korg.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Gud hvor lyder den videodemo rædselsfuldt.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

De har da aldrig været for fine til ikke at give ekstra tilbud til dem, der i forvejen ejer en del af deres software. :censored:

Og ja - lyden er da ren suppe, steg og is - direkte fra forsamlingshuset. :puke:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Priserne er jo helt ude i skoven nu default, og et stort smertefuldt rod er deres side, ligesom deres pludselige migrering til ny side,... uden at give besked :roll:

Er heller ikke blevet orienteret denne gang

Tilsyneladende skal vi Legacy ejere give 199 bucks for at få Triton med, såvidt forstås, men det er helt tåget

Det duer jo ikke, 25-50$ ville være rimeligt intro tilbud, til loyale kunder der har støttet dem til fuldt legacy-niveau, og alt over 50-100$ i normalpris vil være røveri for Triton, alderen trykker uanset om den går dybere end bare at være en rompler, man får efterhånden meget synth for 100$ ,... og verden er ved at blive kvalt i romplere, især når grynd-lydene ikke hæver sig på mere unik vis

Blir så træt, skal ikke have den, selvom jeg grundliggende er interesseret

Kan se den ny bundle nu skal koste 400$ og kun er nedsat til 300$ ,... mon ikke de bliver klogere ?

Såvidt jeg husker gav jeg samlet 150$ for at nå til Eventides fulde bundle, og Arturias tilbud på hele bundlen har jeg også noteret til 200$ jævnligt

Har Korg i det hele taget gjort alle deres plugs scalerbare så de kan bruges på en moderne skærm ?

Sidst jeg kikkede var der vist reelt ikke udviklet på dem i årevis
Senest rettet af DUBTEMPLE fre 27. dec 2019 09:19, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Nu har jeg googlet lidt mht. trommer, og jeg synes ikke jeg kan finde noget der indikerer at der kommer trommesamples med, men ca. 24 sekunder i videoen bruger de nogle ret kendte trommer (for en gammel hip hop rotte som mig). Er trommerne nogle der følger med Triton?

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Alle gamle triton "udvidelser" følger i hvert fald med, syntes jeg der stod, og de factory trommer der var er vel ikke blevet fjernet
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:
Har Korg i det hele taget gjort alle deres plugs scalerbare så de kan bruges på en moderne skærm ?

Sidst jeg kikkede var der vist reelt ikke udviklet på dem i årevis
Nope - de er stadig legacy/vintage/Commodore64 :-D

Ser nu, at der er en 149 dollars upgrade option - men - haha ... det sker ikke til den pris. :dollargrin:

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

SustainerPlayer skrev:
DUBTEMPLE skrev:
Har Korg i det hele taget gjort alle deres plugs scalerbare så de kan bruges på en moderne skærm ?

Sidst jeg kikkede var der vist reelt ikke udviklet på dem i årevis
Nope - de er stadig legacy/vintage/Commodore64 :-D

Ser nu, at der er en 149 dollars upgrade option - men - haha ... det sker ikke til den pris. :dollargrin:
Jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke gør noget ved deres GUIs, men det tjener man selvfølgelig ikke penge på..
Og helvede fryser over før jeg vil betale $149 for en Triton. Så fantastisk er den heller ikke.

Nyt svar