Behringer DAW

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Behringer DAW

Indlæg af DUBTEMPLE »

/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Spændende, nej jeg tror ikke at det har været postet, altid godt med noget konkurrence.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Jeg elsker behringer og det de gør med synths for tiden. Men jeg har aldrig været fan af deres software ting (altså konfigurationssoftware etc).
Hvis man ser på alle de billige lydkort, er det ikke deres specs der gør at jeg ikke vil bruge dem, men det at efter ca 3 år, er de ubrugelige, fordi softwaren ikke bliver opdateret.

Man kan selvfølgelig blive positivt overrasket dog:)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

the19thbear skrev:Jeg elsker behringer og det de gør med synths for tiden. Men jeg har aldrig været fan af deres software ting (altså konfigurationssoftware etc).
Hvis man ser på alle de billige lydkort, er det ikke deres specs der gør at jeg ikke vil bruge dem, men det at efter ca 3 år, er de ubrugelige, fordi softwaren ikke bliver opdateret.

Man kan selvfølgelig blive positivt overrasket dog:)
Mit Behringer lydkort kom ud i marts 2015 (ifølge Thomannsen) og der kommer stadig opdateringer, og folk køber dem gerne endnu. (XR18)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Ja ok, det er alligevel imponerende!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mærkeligt de ikke bare opkøbte Cakewalk Sonar, det blev vist solgt meget billigt efter krakket,
og det siges at være fint
/Dub

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

DUBTEMPLE skrev:Mærkeligt de ikke bare opkøbte Cakewalk Sonar, det blev vist solgt meget billigt efter krakket,
og det siges at være fint
Måske smartere f.eks at bygge videre på kode fra den nye WING konsol.

Nogle gange er det mere tidskrævende at samle et projekt op end starte fra scratch.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten B skrev:
DUBTEMPLE skrev:Mærkeligt de ikke bare opkøbte Cakewalk Sonar, det blev vist solgt meget billigt efter krakket,
og det siges at være fint
Måske smartere f.eks at bygge videre på kode fra den nye WING konsol.

Nogle gange er det mere tidskrævende at samle et projekt op end starte fra scratch.
Point taken, de vil nok i en helt anden retning, men ellers var det da lige til højrebenet :-)
/Dub

Medlemsavatar
mik_c
Medlem
Indlæg: 974
Sted: Vesterbro

Indlæg af mik_c »

De kommer nok til at lave nogle gode billige hardware controllers til deres daw også :D

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

mik_c skrev:De kommer nok til at lave nogle gode billige hardware controllers til deres daw også :D
Det tænker jeg også :)

Nyt svar