WAVES plugins

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
jakes
Medlem
Indlæg: 1446

WAVES plugins

Indlæg af jakes »

Nu har jeg været inde på Waves hjemmeside og købe De-esser og supertap delay - men hvordan pokker henter jeg de 2 plugins ??? I account står der, at jeg skal opdatere mine plugins til V5, men når jeg trykker der så bliver jeg bedte om at betale 1300 dollars for en bundle. Det er sikkert mig den er gal med, men er der ingen der kan hjælpe alligevel ??

På forhånd tak

jakes

Medlemsavatar
Gorm
Forum Donator
Indlæg: 38

Indlæg af Gorm »

Hej Jakes

Så vidt jeg husker, skal du downloade det bundle, hvor de plugins du har købt indgår. Gold bundle.

http://waves.com/content.asp?id=10

Gorm

Medlemsavatar
jakes
Medlem
Indlæg: 1446

Indlæg af jakes »

Det har jeg så gjort nu, hvordan ved den så hvilke plugins jeg har købt ???

Tak fordi vil hjælpe

Jakes

Medlemsavatar
Gorm
Forum Donator
Indlæg: 38

Indlæg af Gorm »

ud fra Product Serial koden på den plugin der er købt. Kun de plugins du har købt, bliver authorized (valideret), i det bundle du har købt. Jeg bruger det gamle system med challenge/response kode. Nu er det vidst Ilok, der skal bruges.

Medlemsavatar
jakes
Medlem
Indlæg: 1446

Indlæg af jakes »

Man bruger ikke Ilok på enkeltvis plugins kun til bundles, så vidt jeg kunne forstå. Hvor indtaster man så sin seriel kode jeg har modtaget på min e-mail ???

Medlemsavatar
biller
Medlem
Indlæg: 329
Sted: Silkeborg

Indlæg af biller »

Hvis du bruger Ilok så være opmærksom på at AU validator
Crasher hver gang du har et plugin der ikke er autoriseret.
Ifølge Waves så er det noget at den skal gøre - men det kan være pænt træls.
:/Ellenhart

Medlemsavatar
jakes
Medlem
Indlæg: 1446

Indlæg af jakes »

Jeg er så på Cubase SX3 vognen, så der bruges VST - men ellers tak for infoen.

Jeg kan sagtens åbne alle plugins nu, men der er demoperiode i 13 dage. Så hvad skal jeg som sagt gøre for at "authorize" mine 2 plugins ??

Jakes

Medlemsavatar
chrismads
Medlem
Indlæg: 63
Sted: Århus

Indlæg af chrismads »

Når du har installeret pakken, skulle der gerne ligge en mappe der hedder authorizers under waves i applications, hvor der er nogle forskellige authorizers til Ilok og uden Ilok. Der er sikkert også en readme ting. Ellers bare dobbeltklik og følg instruktionen.
Chrismads
MacBook Pro (15", ultimo 2011), RME-babyface, UA LA-610, Logic pro 10.2.0., ATC T16, Neumann U87, AKG 414...

Medlemsavatar
jakes
Medlem
Indlæg: 1446

Indlæg af jakes »

Så virker det tror jeg. :)

Jeg takker alle dere har givet sig tid til at hjælpe så hurtigt.

Forsat god aften/nat

Jakes

Nyt svar