Lille 12" monitor
- Søren Dyhr
- Medlem
- Indlæg: 3826
- Sted: Rødovre
Re: Lille 12" monitor
Hvis det jeg sagde var, at den ikke var god - så har du ret. Men man møder da ikke frem til noget og forventer at det er universal værktøjet. Alle værktøjer uanset deres kvalitet har deres relative anvendelse ... nogle med flere klap på siden end andre.
Det som du siger er at hvis der er skruet nok ned for fejlkilder så bliver et værktøj universalt anvendeligt. Alting er "hourses for courses" og ved at falde på bedetæppet for et produkt, nægter man at tingene skulle ændre sig på et eller andet tidspunkt. Et værktøj må gerne indeholde nogle "knaster" som man så bruger kreativt til at frembringe noget med. Det kan faktisk ofte ske at disse unoder bidrager til ...inspiration, som værktøjer der er søgt neutrale - ikke opfordrer til.
Du holder videnskabelighed op som plausibelt alternativ til det som instrumentbyggere har lagt i stativarius'er ... man kan ikke sige at en Strativarius er god eller dårlig, det afhænger helt om anvenderen forstår de faciliteter der lægges frem ... ferme personer kan faktisk få anderleds underlødige produkter til at lyde af violin, qua deres kvalifikationer.
Dit idealværktøj skal tilsyneladende fordre at man kan stå med armene over kors, når man har sat det op ... og tingene vil ske af sig selv. Men den russiske koncert pianist Horowich sagde om sit Rachmanninov spil, at han egentlig ikke vidste om han hev musikken ud af instrumentet eller det blev skubbet ud derinefra ... lige nettop fordi han var til stede.
Det som du siger er at alting bliver skubbet ud, fordi det videnskabelige holder og der er en indre sandhed i at købe det dyreste produkt ... jeg tillader mig paradoksalt nok at være skeptisk og tro at der må være noget et eller andet ...ligesom man ikke klarer alt med WD40 og gaffatape, selvom man dog kan komme rigtigt langt den vej. Det er for mig personers anvendelse af et produkt der giver meningen, intet produkt har sin egen indre mening. Det som personer kan, som ting ikke kan af sig selv er at måske vide hvornår man skal bryde reglerne. Horowich fra før sagde også at han snød da en gang i mellem ved at give lidt rigeligt pedal, når han havde glemt noget. Bono fra U2 sagde lignende om hvorfor U2 og James Joyce som irere engentlig kan tage verden med storm. Fordi nok kunne alle regler på fingrene, men at de en gang imellem fik det til at gnistre i en smule ulydighed til konformiteten.
Betænk at hvad nogen betragter som en god søndag eftermiddag af andre betragtes som røvkedelig, så kort og godt kan man ikke udtale sig om noget som helst - men vi gør det alligevel, dybt subjektivt hvis vi er så langt indeover at vi bliver nødt til at virke som dets advokater. Hvad der givetvis ikke huer dig er at både jeg såvel som andre kan være fløjtende ligeglade mad hvad du måtte have på lager - hvis vi skulle være i det humør!
Der er en variation i http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_Acquisition_Syndrome i en engelsk talemåde "The one who dies with most toys, wins" - jeg nægter at tro at der er dømt selvmål hver eneste gang man kunne gøre noget andet end du ville...
--sd
Det som du siger er at hvis der er skruet nok ned for fejlkilder så bliver et værktøj universalt anvendeligt. Alting er "hourses for courses" og ved at falde på bedetæppet for et produkt, nægter man at tingene skulle ændre sig på et eller andet tidspunkt. Et værktøj må gerne indeholde nogle "knaster" som man så bruger kreativt til at frembringe noget med. Det kan faktisk ofte ske at disse unoder bidrager til ...inspiration, som værktøjer der er søgt neutrale - ikke opfordrer til.
Du holder videnskabelighed op som plausibelt alternativ til det som instrumentbyggere har lagt i stativarius'er ... man kan ikke sige at en Strativarius er god eller dårlig, det afhænger helt om anvenderen forstår de faciliteter der lægges frem ... ferme personer kan faktisk få anderleds underlødige produkter til at lyde af violin, qua deres kvalifikationer.
Dit idealværktøj skal tilsyneladende fordre at man kan stå med armene over kors, når man har sat det op ... og tingene vil ske af sig selv. Men den russiske koncert pianist Horowich sagde om sit Rachmanninov spil, at han egentlig ikke vidste om han hev musikken ud af instrumentet eller det blev skubbet ud derinefra ... lige nettop fordi han var til stede.
Det som du siger er at alting bliver skubbet ud, fordi det videnskabelige holder og der er en indre sandhed i at købe det dyreste produkt ... jeg tillader mig paradoksalt nok at være skeptisk og tro at der må være noget et eller andet ...ligesom man ikke klarer alt med WD40 og gaffatape, selvom man dog kan komme rigtigt langt den vej. Det er for mig personers anvendelse af et produkt der giver meningen, intet produkt har sin egen indre mening. Det som personer kan, som ting ikke kan af sig selv er at måske vide hvornår man skal bryde reglerne. Horowich fra før sagde også at han snød da en gang i mellem ved at give lidt rigeligt pedal, når han havde glemt noget. Bono fra U2 sagde lignende om hvorfor U2 og James Joyce som irere engentlig kan tage verden med storm. Fordi nok kunne alle regler på fingrene, men at de en gang imellem fik det til at gnistre i en smule ulydighed til konformiteten.
Betænk at hvad nogen betragter som en god søndag eftermiddag af andre betragtes som røvkedelig, så kort og godt kan man ikke udtale sig om noget som helst - men vi gør det alligevel, dybt subjektivt hvis vi er så langt indeover at vi bliver nødt til at virke som dets advokater. Hvad der givetvis ikke huer dig er at både jeg såvel som andre kan være fløjtende ligeglade mad hvad du måtte have på lager - hvis vi skulle være i det humør!
Der er en variation i http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_Acquisition_Syndrome i en engelsk talemåde "The one who dies with most toys, wins" - jeg nægter at tro at der er dømt selvmål hver eneste gang man kunne gøre noget andet end du ville...
--sd
Senest rettet af Søren Dyhr tirs 4. maj 2010 12:33, rettet i alt 1 gang.
Hold nu kæft en lang smørre for at fortælle at det er ok er nogle ting er noget lort.
Hvis jeg skal vælge noget gear jeg selv skal bruge, eller anbefale andre at bruge,vil jeg da helt sikkert gå efter noget der lyder lækkert som udgangspunkt, alt andet ville da være idioti.
En Martin LE1200 er den nemmeste 12" kasse jeg har arbejdet med som stadig kan spille højt.
En Turbosound Txd 12m er også en dejlig 12" kasse, men den kan slet ikke hamle op med en LE1200
En Max12 er også en dejlige vellydende kasse, men igen kan den slet ikke følge med LE1200
Man kan slet ikke sammenligne en LE1200 med en gammel LE400 der er noget der ligner 20 års udvikling imellem de 2.
Alt andet lige så vil jeg til enhver tid hellere have en monitor der er plug'n'play hvis man skal bruge det til små setups og lave monitor fra front, så man bare kan sætte det til uden at skulle bruge et kvarter på at trimme.
På en festival scene med monitor mand kan det bedre forsvares at der skal bruges lidt tid på dem, men til gengæld skal de så også kunne spille øreblødende højt.
Hvis jeg skal vælge noget gear jeg selv skal bruge, eller anbefale andre at bruge,vil jeg da helt sikkert gå efter noget der lyder lækkert som udgangspunkt, alt andet ville da være idioti.
En Martin LE1200 er den nemmeste 12" kasse jeg har arbejdet med som stadig kan spille højt.
En Turbosound Txd 12m er også en dejlig 12" kasse, men den kan slet ikke hamle op med en LE1200
En Max12 er også en dejlige vellydende kasse, men igen kan den slet ikke følge med LE1200
Man kan slet ikke sammenligne en LE1200 med en gammel LE400 der er noget der ligner 20 års udvikling imellem de 2.
Alt andet lige så vil jeg til enhver tid hellere have en monitor der er plug'n'play hvis man skal bruge det til små setups og lave monitor fra front, så man bare kan sætte det til uden at skulle bruge et kvarter på at trimme.
På en festival scene med monitor mand kan det bedre forsvares at der skal bruges lidt tid på dem, men til gengæld skal de så også kunne spille øreblødende højt.
www.bricksite.com/brugtudstyr - brugt og nyt udstyr fra udlejningsfirma sælges.
- Søren Dyhr
- Medlem
- Indlæg: 3826
- Sted: Rødovre
Det var ikke rigtigt fortolket, ingen ting er lort af sig selv - ville jeg mene, det er anvendelsen og anvenderens flair der giver om det er lort eller lagkage!Højhus skrev:Hold nu kæft en lang smørre for at fortælle at det er ok er nogle ting er noget lort.
Og cirka lige så lang tids plagiat, hvorfor skal man vogte sig for sammenligning af noget som helst, er der en facitliste over no-touchy-touchy som man kommer i lydhelvede for at sige?Man kan slet ikke sammenligne en LE1200 med en gammel LE400 der er noget der ligner 20 års udvikling imellem de 2.
Så længe vi er enige om at det ikke er andet end et subjektivt begreb ... så kan vi godt blive enige, men fordi der er mennesker involveret ... kan man godt bruge at de bliver inspireret af at bruge det. Prøv at foreslå en guitarist at han skulle sætte en mere linær og neutral enhed i sit kabinet?vil jeg da helt sikkert gå efter noget der lyder lækkert
Det forudsætter nogle premiser ikke har været inddraget, hvad nu hvis kunden ikke bryder sig om at få stillet mikrofoner på sit trommesæt efter gængs metode - fordi han hader lyden af close mickning på sit gamle jazz egnede trommesæt - giver du ham bare fingeren og siger "non plus ultra"kan det bedre forsvares at der skal bruges lidt tid på dem, men til gengæld skal de så også kunne spille øreblødende højt
--sd
Der er åbenbart nogen der vil diskuterer langt ind i helvede.
Man kan på INGEN måde sammenligne hvordan en guitar, bas, guitar amp, pedaler osv lyder i forhold til pa system og monitore.
Nogle syntes at det er fedt at spille en synth igennem et baskabinet og bruge lyden der kommer derfra og sådan er det, men når jeg skal videreformidle nogle lyd fra nogle mikrofoner til en monitor og videre til musikeren øre, skal jeg ikke have en højttaler der ter ser på en ligeså mærkelig måde, den skal spille det jeg sender ind i den uden nogle dikkedare og uden at jeg skal bruge 1 time på at få den til at lyde som jeg og musikeren ønsker det...
Og jeg er da udemærket klar over at man ikke skal mice ens op på alle musiktyper, men det er ikke det tråden drejer sig om, det er hvilken 12" monitor man kan anbefale, jeg syntes du skal lave din egen tråd hvor du kan få lov til at brokke dig over alle de udsagn folk kommer med.
Kan mærke at jeg skal stoppe nu og håbe på at du ikke møder op som ligeså diskutions ivrig sys tech et sted hvor jeg skal være.
Mine anbefalinger på en 12" monitor i foretrukne rækkefølge.
Martin LE1200
d&b Max 12
Turbosound Txd 12M
Mvh Højhus
Man kan på INGEN måde sammenligne hvordan en guitar, bas, guitar amp, pedaler osv lyder i forhold til pa system og monitore.
Nogle syntes at det er fedt at spille en synth igennem et baskabinet og bruge lyden der kommer derfra og sådan er det, men når jeg skal videreformidle nogle lyd fra nogle mikrofoner til en monitor og videre til musikeren øre, skal jeg ikke have en højttaler der ter ser på en ligeså mærkelig måde, den skal spille det jeg sender ind i den uden nogle dikkedare og uden at jeg skal bruge 1 time på at få den til at lyde som jeg og musikeren ønsker det...
Og jeg er da udemærket klar over at man ikke skal mice ens op på alle musiktyper, men det er ikke det tråden drejer sig om, det er hvilken 12" monitor man kan anbefale, jeg syntes du skal lave din egen tråd hvor du kan få lov til at brokke dig over alle de udsagn folk kommer med.
Kan mærke at jeg skal stoppe nu og håbe på at du ikke møder op som ligeså diskutions ivrig sys tech et sted hvor jeg skal være.
Mine anbefalinger på en 12" monitor i foretrukne rækkefølge.
Martin LE1200
d&b Max 12
Turbosound Txd 12M
Mvh Højhus
www.bricksite.com/brugtudstyr - brugt og nyt udstyr fra udlejningsfirma sælges.
og det var så den post jeg missede
Men til gengæld er folk ikke i tvivl om hvilken 12" monitor jeg anbefaler
Men til gengæld er folk ikke i tvivl om hvilken 12" monitor jeg anbefaler
www.bricksite.com/brugtudstyr - brugt og nyt udstyr fra udlejningsfirma sælges.
- Søren Dyhr
- Medlem
- Indlæg: 3826
- Sted: Rødovre
Hønen ligger på sine æg, men den aktive handling at putte noget i reden uanset om det er æg eller andet er - lægger!
Men dit forslag til shoot-out er interessant - men skulle vi så ikke få fat i revl og krat på markedet. Der er forresten gjort noget lignende et eller andet sted på:
http://www.prosoundweb.com/
...er der nogen der kan huske stedet? Vi skal nok også beslutte os for om testen inkludere skræddersyet processor styring til hver kasse?
--sd
Men dit forslag til shoot-out er interessant - men skulle vi så ikke få fat i revl og krat på markedet. Der er forresten gjort noget lignende et eller andet sted på:
http://www.prosoundweb.com/
...er der nogen der kan huske stedet? Vi skal nok også beslutte os for om testen inkludere skræddersyet processor styring til hver kasse?
--sd
du laver lige en liste, det er jo din kunst ;o)Søren Dyhr skrev:Hønen ligger på sine æg, men den aktive handling at putte noget i reden uanset om det er æg eller andet er - lægger!
Men dit forslag til shoot-out er interessant - men skulle vi så ikke få fat i revl og krat på markedet. Der er forresten gjort noget lignende et eller andet sted på:
http://www.prosoundweb.com/
...er der nogen der kan huske stedet? Vi skal nok også beslutte os for om testen inkludere skræddersyet processor styring til hver kasse?
--sd
Kommer gerne - lad os lave en lytte/hygge dagJesperLyd skrev:Vi må jo lave en A/B/C, eller hvor mange der nu er, test, jeg ligger gerne lager til ;o)
Jesperlyd
Eskild
- Søren Dyhr
- Medlem
- Indlæg: 3826
- Sted: Rødovre
Jeg tror jeg ville kalde det for "Sprawl" - men jeg tænker lige, skal vi holde os til 12" monitore - der kan multi taske? Og jeg blev ikke klar over om man kunne tolere at der på et eller andet tidspunkt var blevet fluekneppet med en eller anden processor setting? Hvordan med selfpowered kasser, de er jo typisk tunede - skal de også være med? Hvordan med test opstillingen, sm58 med én kasse, en beta58 og to kasser en KMS105 på to kasser? Konstant Q eller adaptive Q ved udringningen?JesperLyd skrev:du laver lige en liste, det er jo din kunst ;o)
--sd
Selvfølgelig skal dedikerede processore være med, det bliver der jo mere og mere af.
Le1200 kan køre både passiv og aktiv, eneste forskel er 3-6 db på toppen og at den er nemmere at styre når den spiller rigtigt højt.
Lad folk melde ind hvad de kan leverer, så er det vel en start.
Burde det ikke hedde maks 12" så kan de der kasser med 4 x 5" osv også være med. Det er vel det samme markede de sigter imod.
Alle prisklasser skal næsten være velkomne, så kan man jo bare lave en best til prisen kategori osv.
Le1200 kan køre både passiv og aktiv, eneste forskel er 3-6 db på toppen og at den er nemmere at styre når den spiller rigtigt højt.
Lad folk melde ind hvad de kan leverer, så er det vel en start.
Burde det ikke hedde maks 12" så kan de der kasser med 4 x 5" osv også være med. Det er vel det samme markede de sigter imod.
Alle prisklasser skal næsten være velkomne, så kan man jo bare lave en best til prisen kategori osv.
www.bricksite.com/brugtudstyr - brugt og nyt udstyr fra udlejningsfirma sælges.
På lager_JesperLyd skrev:Jeg har L´acoustics 12XT med Camco amp på hylden, jeg snakker med Ashley om nogen LE1200.
Jesperlyd
Turbo TXD 12
Aodioone
MT122 Passiv/aktiv
Turbo 420 kan lånes hos DPA
Hvad skal ellers skaffes ??
Eskild
Den kasse jeg brugte som udgangspunkt i dette indlæg. Mener at der var en her i forummet som er/var i besiddelse af denne.
Vil da også lige forhører mig hos importøren...
Gregers
Vil da også lige forhører mig hos importøren...
Gregers
Neumann U87ai, AKG C 414 B-ULS, Focusrite ISA 220, Samson Rubicon R6a
Jeg har 2 stk. HK Contour CT112 - resten blev stjålet i sommers
www.bricksite.com/brugtudstyr - brugt og nyt udstyr fra udlejningsfirma sælges.
- Søren Dyhr
- Medlem
- Indlæg: 3826
- Sted: Rødovre
Jeg kontaktede Lars Starbæk, som stillede nogle ganske relevante spørgsmål til hvad vi har gang i her:
Kunne Jesper have ret i at ingenting kan siges på baggrund af en kort tids lytten, og man derfor straks skal skride til ekscluderinger i stedet for at gøre hovedfeltet større. Må importørerne deltage og eksempelvis lobby'e for deres positioner?
Kort og godt ...kan en eller anden form for saglighed opnås?
Endelig vil jeg give Højhus ret i at det er nødvendigt, at skrædersyede processor indtillinger skal være der, kasser som Adamson er mærkelige uden processor og D&B tuning af kasser må faktisk bero på negativ udgangs impedans, hvorfor at processor/amp er af vital betydning!
--sd
Det kan han jo have ret i, hvad er den sigtedes rettigheder med hensyn til bevisets stilling ... problemet er jo flere kasser der skal undersøges des længere tid vil det tage, og hvad for en metode skal der anvendes og skal vindere og tabere have en eller anden medie bevågenhed, på de gennemsnitliges bekostning, hvilken straf/gevinst følger der med placeringen i hierakiet?Hej Søren
Jeg vil gerne høre lidt mere om jeres test.
Er det noget der vil blive publiceret.
Hvordan vil testen foregå. Osv.
Med venlig hilsen / Best Regards
Lars (Lasse) Starbaek
Kunne Jesper have ret i at ingenting kan siges på baggrund af en kort tids lytten, og man derfor straks skal skride til ekscluderinger i stedet for at gøre hovedfeltet større. Må importørerne deltage og eksempelvis lobby'e for deres positioner?
Kort og godt ...kan en eller anden form for saglighed opnås?
Endelig vil jeg give Højhus ret i at det er nødvendigt, at skrædersyede processor indtillinger skal være der, kasser som Adamson er mærkelige uden processor og D&B tuning af kasser må faktisk bero på negativ udgangs impedans, hvorfor at processor/amp er af vital betydning!
--sd
Søren Dyhr skrev:
Kunne Jesper have ret i at ingenting kan siges på baggrund af en kort tids lytten, og man derfor straks skal skride til ekscluderinger i stedet for at gøre hovedfeltet større. Må importørerne deltage og eksempelvis lobby'e for deres positioner?
--sd[/quote]
Ja det har jeg ret i, med mindre man har noget at sammenligne med.
Jesperlyd
- Søren Dyhr
- Medlem
- Indlæg: 3826
- Sted: Rødovre
Ok men hvor meget skal sammenlignes, du må vel have udtænkt en metode? I denne her tråd siger han at han vil udelukke nogen form for måling med spectrum analyser ... men udelukkende gå efter hvad der "sonic" virker, og dermed også evnen til at skære igennem rumlen på scenen af baggears lyde.
http://srforums.prosoundweb.com/index.php/t/15615/0/
Jeg har nu kigget lidt på hvad deres metode skulle indeholde, men der er meget små sludder at tygge sig igennem, er der nogen der er på e-mail med ham der Prescot som kunne få ud af ham hvordan de faktisk gjorde?
Men hvad så, hvad skal emulere baggears lyden realistisk?
Det kan også vendes en i en anden retning, at man ikke udelukker noget - men giver sig til at finde ud af hvad der med en processor kan gøres med den enkelte kasse og hvad den nok har det bedst med at blive brugt til?
Skal observationerne havne på en webside til almindelig spe og spot, eller skal det holdes inden for flokken af villige her?
--sd
http://srforums.prosoundweb.com/index.php/t/15615/0/
Jeg har nu kigget lidt på hvad deres metode skulle indeholde, men der er meget små sludder at tygge sig igennem, er der nogen der er på e-mail med ham der Prescot som kunne få ud af ham hvordan de faktisk gjorde?
Men hvad så, hvad skal emulere baggears lyden realistisk?
Det kan også vendes en i en anden retning, at man ikke udelukker noget - men giver sig til at finde ud af hvad der med en processor kan gøres med den enkelte kasse og hvad den nok har det bedst med at blive brugt til?
Skal observationerne havne på en webside til almindelig spe og spot, eller skal det holdes inden for flokken af villige her?
--sd
Vi skal vel sammelligne så meget som vi finder relevant.
Man (du) kunne lave et skema hvor hver deltager skal give karakter fra 1 til 10 i kategorier som:
Lyd Sm58
Lyd KSM
Lyd cd
Evnnen til at spille højt
Evnnen til at skære igennem et mix
Evnnen til at sprede lyden rigtigt på scenen
Og den kvikke læser kunne sikkert finde på mange flere.
Jeg mener at det er spild af tid hvis i mener at vi skal kunne EQ´e på kasserne via processor. så kan man jo få dem til at lyde ens. Og dagen vil gå med at der er to der siger nu er den go, hvortil den anden kort tid efter svarer nej nu er den god.
For mig handler det ikke om vi kan få dem til at lyde godt, det handler om de lyder godt i sig selv.
Hele denne snak kommer jo fra spørgsmålet hvilken monitor vil i anbefale. Min anbefaling vil ikke være køb monitor X og samtidig denne Wonderbox Y så lyder det godt.
Jesperlyd
Man (du) kunne lave et skema hvor hver deltager skal give karakter fra 1 til 10 i kategorier som:
Lyd Sm58
Lyd KSM
Lyd cd
Evnnen til at spille højt
Evnnen til at skære igennem et mix
Evnnen til at sprede lyden rigtigt på scenen
Og den kvikke læser kunne sikkert finde på mange flere.
Jeg mener at det er spild af tid hvis i mener at vi skal kunne EQ´e på kasserne via processor. så kan man jo få dem til at lyde ens. Og dagen vil gå med at der er to der siger nu er den go, hvortil den anden kort tid efter svarer nej nu er den god.
For mig handler det ikke om vi kan få dem til at lyde godt, det handler om de lyder godt i sig selv.
Hele denne snak kommer jo fra spørgsmålet hvilken monitor vil i anbefale. Min anbefaling vil ikke være køb monitor X og samtidig denne Wonderbox Y så lyder det godt.
Jesperlyd
Inden det hele løber ud på et overdrev, hvilket det måske allerede har gjort. Så har jeg det lidt som Jesper.
For mig drejer det sig om at kassen lyder som jeg kan lide det og som jeg vil bruge den. Skulle kassen så bruges sammen med en processor, så må det være med procesorens preset. Derudover som bi-amp'ed, begge dele, stand alone eller hvad nu producenten har i tankerne. Det kommer vel an på kassen.
Lyd er, i hvert fald for mig subjektivt, en smule religion og hvad dertil høre...
Så derfor synes jeg at det skal gøres simpelt og derfra kan man vel diskutere cons or pros
Vi har vel alle vores præferencer og tanker om hvad en evt kasse kan bruges til og det kan man så arbejde videre med i forhold til de meget u-videnskabelige tests vi påtænker at udfører. Derudover er bonus vel at man for et lidt større kendskab til udvalget på markedet PT.
Og vil importørerne deltage så skal de være velkommen. Der er vel ikke nogen vindere
Jeg deltager gerne og vil forsøge at skaffe det jeg nu synes kunne være sjovt at sammenligne med de forslag der allerede er dukket op i denne tråd.
Cheers
Gregers
For mig drejer det sig om at kassen lyder som jeg kan lide det og som jeg vil bruge den. Skulle kassen så bruges sammen med en processor, så må det være med procesorens preset. Derudover som bi-amp'ed, begge dele, stand alone eller hvad nu producenten har i tankerne. Det kommer vel an på kassen.
Lyd er, i hvert fald for mig subjektivt, en smule religion og hvad dertil høre...
Så derfor synes jeg at det skal gøres simpelt og derfra kan man vel diskutere cons or pros
Vi har vel alle vores præferencer og tanker om hvad en evt kasse kan bruges til og det kan man så arbejde videre med i forhold til de meget u-videnskabelige tests vi påtænker at udfører. Derudover er bonus vel at man for et lidt større kendskab til udvalget på markedet PT.
Og vil importørerne deltage så skal de være velkommen. Der er vel ikke nogen vindere
Jeg deltager gerne og vil forsøge at skaffe det jeg nu synes kunne være sjovt at sammenligne med de forslag der allerede er dukket op i denne tråd.
Cheers
Gregers
Neumann U87ai, AKG C 414 B-ULS, Focusrite ISA 220, Samson Rubicon R6a
- Søren Dyhr
- Medlem
- Indlæg: 3826
- Sted: Rødovre
Jeg syntes faktisk der bliver i det store hele bliver svaret på de spørgsmål jeg rejste ... det tog bare lidt tid at lande der. Jeg har anmodet Lars Starbæk om at følge tråden her ... og hvis han og andre importører ikke vil lægge kasser til så fint med det, men de skal også være hjerteligt velkomne.
Jeg syntes også sådan noget her stort set kun kan være subjektivt ... og det har været den ene pointe i mine udgydelser, og den anden er at være inkluderende og ikke helt gouterende aristokratisk definitioner af god smag og entydige diskurser, hvor nogen har ejerskab på virkeligheden og andre kun udstyret med en begrænset brugsret til virkeligheden.
--sd
Jeg syntes også sådan noget her stort set kun kan være subjektivt ... og det har været den ene pointe i mine udgydelser, og den anden er at være inkluderende og ikke helt gouterende aristokratisk definitioner af god smag og entydige diskurser, hvor nogen har ejerskab på virkeligheden og andre kun udstyret med en begrænset brugsret til virkeligheden.
--sd
- Søren Dyhr
- Medlem
- Indlæg: 3826
- Sted: Rødovre
Ok - hvad med at vi for fastsat en dato? Hvordan laver man en poll i dette her forum ... jeg syntes ikke det findes ovenover i værktøjslinien? Nå men så må Jesper til at starte med give nogle datoer, der passer i Bang Pro's program ... så har nogen andre i mellemtiden nok fortalt mig hvordan jeg lægger polling ind i tråden her?Hej Søren
Tak for din mail.
Jeg er sikker på at Mikkel fra Audio One gerne stiller op til en demo, med hans nye A-212ND neodynamiske monitors
Vi har desværre P.t. ikke nogle Meyer Sound monitors i landet, men en anden gang kun det naturligvis være hyggeligt.
Med venlig hilsen / Vänliga hälsningar / Ystävällisin terveisin
Klaus Hansen
Meyer Sound Scandinavia
--sd