Yamaha 01v hjælp!!!

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Default avatar
Thimm
Medlem
Indlæg: 10

Yamaha 01v hjælp!!!

Indlæg af Thimm »

Hej derude..

Har lige fundet min gamle 01v frem til øveren. Men kan simpelthen ikk hitte ud af at få effekter på div kanaler..
Nogle der kan hjælpe?

Thimm


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg troede lige at jeg kunne være til stor hjælp da jeg selv har brugt sådan en meget, men jeg solgte den for nogle år siden og nu er jeg næsten helt blank, tror måske jeg kan hvis jeg står foran den. Hvor hører du til i landet?

Mener det er noget med i venstre side vælger du under Fadermode Effects1 eller 2, og så skruer du op for de kanaler med faderne du ønsker effekter på.
fx01.png
fx01.png (179.32 KiB) Vist 1151 gange
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
Thimm
Medlem
Indlæg: 10

Indlæg af Thimm »

Hald skrev:Jeg troede lige at jeg kunne være til stor hjælp da jeg selv har brugt sådan en meget, men jeg solgte den for nogle år siden og nu er jeg næsten helt blank, tror måske jeg kan hvis jeg står foran den. Hvor hører du til i landet?

Mener det er noget med i venstre side vælger du under Fadermode Effects1 eller 2, og så skruer du op for de kanaler med faderne du ønsker effekter på.
fx01.png
Har skruet på begge effekter under fader. Men kan ikke få dem til at virke, det er sikkert en lille ting. Har også haft det til at virke engang. Men kan ikke huske hvordan, og kan ikke rigtig få noget ud af manualen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Hvis du klikker på HOME/Main (rød pil)
Selecter Master (Grøn pil)
Sikrer dig at return 1 og 2 er "ON" (gule pile)
Og så skruer op for returnsignalet (lilla ring)
01v.png
01v.png (933.74 KiB) Vist 1150 gange
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
Thimm
Medlem
Indlæg: 10

Indlæg af Thimm »

Hald skrev:Hvis du klikker på HOME/Main (rød pil)
Selecter Master (Grøn pil)
Sikrer dig at return 1 og 2 er "ON" (gule pile)
Og så skruer op for returnsignalet (lilla ring)
01v.png
Så virker det.. haha.. mange tak [emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

FEDT! Det var så lidt :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar