Roland VT-4 til dbx 286s

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Default avatar
dataman
Medlem
Indlæg: 7

Roland VT-4 til dbx 286s

Indlæg af dataman »

Hej.
Jeg har købt en dbx 286s, og nu ønsker jeg at sætte den sammen med Roland vt-4. Køre pt med UR22mk2 som bliver brugt til at forbinde mikrofon og dbx 286s til min pc.
Men nu vil høre om nogen kan hjælpe mig med at integrerer vt-4, altså hvordan man ren praktisk sætte det sammen og med hvilke kabler. Kan jeg måske bare skippe ur22mk2 og bruge vt-4 i stedet for da den jo også har audio interface?
På forhånd tak :)

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Ja det lyder som det som skal gøres, drop ur22mk2 og fra 286s via et jack til jack-stik, ind i midten af det combo stik hvor man ellers går ind med mikrofon ledning.

Default avatar
dataman
Medlem
Indlæg: 7

Indlæg af dataman »

Tak for svar. Har prøvet at sætte den, synes dog den giver noget støj som min ur22 ikke giver, og så er den også lidt mystisk, har svært ved at bypass den som om den ikke slår rigtig fra og køre fra min dbx 286s. Men måske det bare er nogle indstillinger der driller.

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Jeg ville så lige finde ud af om VT-4 støjer af sig selv med en mikrofon ind direkte, og kigge på om ikke outputtet fra dbx’en skal lidt ned?

Default avatar
dataman
Medlem
Indlæg: 7

Indlæg af dataman »

Søren Dyhr skrev:Jeg ville så lige finde ud af om VT-4 støjer af sig selv med en mikrofon ind direkte, og kigge på om ikke outputtet fra dbx’en skal lidt ned?
Tak for svar. Ja det støjer en smule i sig selv. Kan jeg leve med når man køre over vt-4 men ikke når den bliver bypassed, der er det træls, skulle helst ikke tilføjes for meget støj til min dbx 286s.

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Kunne det være at man skulle køre enten/eller med sådan en dims her: https://www.radialeng.com/product/hotshot-dm1

--sd

Nyt svar