Reol til mindre synths'n'stuff

Bygning og akustik, lyddæmpning og -isolering, bass traps, monitorplacering, møbler.
Nyt svar
Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Reol til mindre synths'n'stuff

Indlæg af KristianNielsen »

Hey guys,

Overvejer lidt at købe en reol til mine mindre synths, samt ting som ikke kan sidde i rack.

Er der nogle som bruger en lignende løsning, og evt. kan anbefale et bestemt produkt?

Tænker noget i stil med dette:
https://jysk.dk/opbevaring/reoler-og-ru ... ylder-sort

Min forhåbning er at det er let at komme til de 2 ting jeg bruger mest (altså på hver deres hylde), og så kan nogle af de ting jeg ikke skal tweake så ofte stå på nogle af de mindre ergonomiske hylder.

Forslag vil blive værdsat :)

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Forestiller mig noget hvor man kan sætte hylderne i 30 grader eller mere, så man kan spille på keysne uden at skulle finde dem frem. Det kan man vist ikke med den der model.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
MarkBass
Forum Donator
Indlæg: 358
Sted: Nyborg

Indlæg af MarkBass »

Jeg har sat et par reolskinner op til keyboards på min datters værelse:

https://www.ikea.com/dk/da/search/products/?q=algot

Det virker fint og er meget fleksibelt, så man kan eksperimentere med forskellige hylde dybder og placering i højden.

Medlemsavatar
NilsOlav
Medlem
Indlæg: 157
Sted: Vanløse

Indlæg af NilsOlav »

Jeg bruger en gammel IVAR reol fra IKEA til de fleste af mine synths - Den har en 'sidevogn' i halv bredde, hvor jeg har mixere stående. Jeg har installeret LED-skinner, så jeg har lys, bl.a. til mit Eurorack system. Jeg har med held vinklet flere af hylderne ca. 30° ved at sætte de forreste stifter (der holder hylderne) et eller to trin ned. Jeg kan anbefale at sætte instrumenter på de 'skrånende' hylder på tilklippede hyldeskånere af gummi (dem, der bruges til at undgå ridser på træborde med).

Selv om det er gammelt, kan hele IVAR systemet stadig fås for ganske få penge.
We don't make mistakes - we do variations.

Nyt svar