De værste sange der nogensinde er indspillet!

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Default avatar
Madsaiie
Forum Donator
Indlæg: 671

Re: De værste sange der nogensinde er indspillet!

Indlæg af Madsaiie »

Fed tråd.. Det er fedt med en tråd der kaster lys over velproducerede numre, og en der kaster lys over det som vi (selvfølgelig) individuelt ikke kan lide.. :-)

Så i trådens anledning vil jeg slynge navne frem som: Raske Penge, Sukkerlyn, Kidd og bla. Kesi.. :puke:

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg slukker for radioen hurtigere end Lucky Luke kan nå at få affyret et eneste skud, når musik med dem her spilles: ALT Medina, ALT Rasmus Seebach og ikke mindst hende der med "Hjem til Århus"-sangen Ann-Mette Elten, som nu ovenikøbet har lavet et album, hvor hun skal forestille at synge klassisk - det er SLEMT!

Default avatar
Madsaiie
Forum Donator
Indlæg: 671

Indlæg af Madsaiie »

gs-dk skrev:Jeg slukker for radioen hurtigere end Lucky Luke kan nå at få affyret et eneste skud, når musik med dem her spilles: ALT Medina, ALT Rasmus Seebach og ikke mindst hende der med "Hjem til Århus"-sangen Ann-Mette Elten, som nu ovenikøbet har lavet et album, hvor hun skal forestille at synge klassisk - det er SLEMT!
Agree..
Jeg kan dog godt lide noget Medina, synes mest at det er Rasmus Seebach der har hjernevasket mig..

Medlemsavatar
Audiosphere
Medlem
Indlæg: 251
Sted: København

Indlæg af Audiosphere »

Alt med Nephew, Aquas Barbiegirl og Lars Lilholt "Kald det kærlighed" :smash:

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Åh ja - jeg glemte Nephew, Lilholt og hele flokken omkring Johnny Madsen.

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

En plade som jeg har en kraftigt had laerligheds- forhold til fordi de bedste musikere spiller backing til den vaereste braek sanger nogensinde. Og ja jeg har albummet og har paa et tidspunkt lyttet af langvarigt den roevfede rytmeguitar af Paul Jackson Jr, gemt i kvalmende sovs, ren tortur. :puke: :)

Default avatar
Madsaiie
Forum Donator
Indlæg: 671

Indlæg af Madsaiie »

Jeg er gammel Metallica-fan.. (Min mor har været kæreste med Lars for mange år siden, så hun indtroducerede mig for dem i en tidlig alder) :jam:

MEN.. MEN.. MEN.. Der er et nummer (faktisk hele pladen) som jeg ikke kan holde ud. Frygteligt.. -


Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »

Ja fy for satan :)
Og saa har vi en bunke hernede som er hyper populaert
Stor opsaetning og sovs for alle pengene
Her lige de aller mest populaere Franske sanger-legender (serieost!) :|





Og evergreenen

Default avatar
niklasni1
Medlem
Indlæg: 1533
Sted: Den ekstreme vestegn

Indlæg af niklasni1 »

DC Talk - Jesus Freak er en af mine yndlingsaversioner

Nobody noes.

Medlemsavatar
Ørva
Medlem
Indlæg: 36
Sted: København

Indlæg af Ørva »

I hine tider havde min gamle far en skolelærer som sagde: "Der findes kun én slags musik - og det er dårlig musik".

Tråden her er fint repræsentativ for hvor svært det kan være, at blive enig om selv småting, eksempelvis til et boligforeningsmøde eller lign.

Jeg kan for eksempel godt lide Dirty Loops - Værs'go, nu må I godt slå mig ihjel....

Medlemsavatar
bigdaddy
Forum Donator
Indlæg: 112
Sted: Århus

Indlæg af bigdaddy »

For et par år siden hørte jeg Clapton give en "endnu en dag på kontoret koncert" på Skanderborg.
Da han efter at have høvlet sig igennem - det med JJ Cale så glimrende nummer - Cocaine, lagde an til Wonderful Tonight for sikkert titusindetrillionte gang, var jeg klar til at slå både ham og alle fjolserne med lighterne ihjel på stedet. :evil:

Og så er der jo også Du Er med News - kan huske jeg kaldte sangerinden Den Syngende Dør............. hun er da heldigvis blevet bedre siden.

Medlemsavatar
SAPPY
Forum Donator
Indlæg: 2621
Sted: Holstebro - Denmark

Indlæg af SAPPY »

bigdaddy skrev: Og så er der jo også Du Er med News - kan huske jeg kaldte sangerinden Den Syngende Dør............. hun er da heldigvis blevet bedre siden.
Du Er (TAZ Remix)......er et remix jeg bruger jævnligt i mine spinning timer.....fed version (hvis man kan li' den) :dollargrin:

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »


Stort hit her:

Default avatar
Proles
Medlem
Indlæg: 425

Indlæg af Proles »

Alt dansk rap fra de sidste 10års tid.

Medlemsavatar
Cmay
Forum Donator
Indlæg: 2425
Sted: Vejle omegn

Indlæg af Cmay »

der er utroligt meget dårligt musik så det kan næsten være svært at nævne blot et par enkle ting. men det er jo smag og behag.

de værste optagelser der synes jeg nok det endu svære at finde eksembler andet end for eksembel det album med metallica der var så ødelagt af for meget kompirmering at fans klaged og forlangte den genudgivet med mindre kompression.

decidered elendige optagelser synes jeg har en vis charme for det meste. kan ikke komme i tanke om et særligt nummer som virker kikset fordi det er optaget elendigt . men der skal nok være mange eksembler.
[b]I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots. - Albert Einstein[/b]

Default avatar
Madsaiie
Forum Donator
Indlæg: 671

Indlæg af Madsaiie »

Vi kan også bare trække den til ekstremerne..

Norsk black metal (Gorgoroth):


Norsk black metal (Mayhem)


Det har været hyggeligt her på Lydmaskinen. Tak for alt :rip:




:dollargrin:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

gs-dk skrev:Jeg slukker for radioen hurtigere end Lucky Luke kan nå at få affyret et eneste skud, når musik med dem her spilles: ALT Medina, ALT Rasmus Seebach og ikke mindst hende der med "Hjem til Århus"-sangen Ann-Mette Elten, som nu ovenikøbet har lavet et album, hvor hun skal forestille at synge klassisk - det er SLEMT!
Undskyld hvis det er at udpensle dit svar, men jeg synes det er en meget hæftig generalisering. - Derudover er smag og behag jo som bekendt forskellig, og det er fint.
Men angående Medina, jeg kan ikke se hvad folk synes kan være "det værste" i det her Medina nummer:


Stykket lige efter introen/2. del af introen (starter 0:32) er da genialt lavet, det lyder for fedt på radio fordi det lige får den ekstra spand comp det stykke kræver i mine ører. Omkvædet er en smule tyndt og fesent i det nummer men ellers synes jeg det er mega fedt skruet sammen.

... Og så er videoen heller ikke værst.. :-D


Hmm.. angående "De værste sange", så har jeg svært ved at komme på noget jeg direkte synes er slemt. Der findes meget dårlig musik men der vil næsten altid være et eller andet man kan finde som stikker positivt ud i nummeret (det skal ikke være sådan noget i stil med at det kun er et 2½ minut langt nummer). Der er et nummer.... årh kan fandme ikke huske hvad det hedder, sådan noget italiensk agtigt, hvor omkvædet bliver sunget 5-6 gange eller sådan... Garrrh kan ikke huske hvad det er han synger.. et kendt og gammelt nummer. Det synes jeg er slemt, men igen, jeg har kun hørt det på radio og jeg har ikke fået lyttet efter hvad der kunne være af gode ting at hente i nummeret. Jeg synes generelt man skal give musikken en chance, inden man beskriver det som "det værste".

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Alene teksten er totalt :puke: - så kan det godt være, at det er skruet godt sammen - men jeg kan bare ikke holde lyden ud. Teen-age-poesi bog på få toner - så kan man compe alt det havd vil - indholdet og musikken er bare ikke mig.

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

Jeg hører normalt deep house / lidt techno men lige Medina kan jeg godt li´ alligevel.
Synes hun synger godt :) og er lidt lækker ...

Rasmus seebach fatter jeg til gengæld ikke hat af - synes det er noget af det mest ligegyldige musik.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Christoffer I. N. skrev:... Der er et nummer.... årh kan fandme ikke huske hvad det hedder, sådan noget italiensk agtigt, hvor omkvædet bliver sunget 5-6 gange eller sådan... Garrrh kan ikke huske hvad det er han synger.. et kendt og gammelt nummer. ...
Her var den!




:censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

Default avatar
Vagn Hollund

Indlæg af Vagn Hollund »




Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Vagn Hollund skrev:Ja fy for satan :)
Og saa har vi en bunke hernede som er hyper populaert
Stor opsaetning og sovs for alle pengene
Her lige de aller mest populaere Franske sanger-legender (serieost!) :|
Frank popmusik er både en gåde og en udfordring :puke:

Jeg måbede da denne her kom frem ,.. og finder den stadig diletant :dollargrin:

/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Peter Belli er en underlig fætter, han KAN jo godt, men han vil ikke :dollargrin:

Vi skal heller ikke glemme den her:

/Dub

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

En god jul for mig er hvis jeg kan undgå at høre " Søren Banjomus" ! (Ellers stor respekt til Otto herfra!)

Medlemsavatar
mester
Medlem
Indlæg: 1081
Sted: København

Indlæg af mester »

Der er en helt fantastisk guldgrube af forfærdelige indspilninger, jeg lige kom til at tænke på, da jeg så denne tråd.

Samlingen kaldes "Those Unbelievable Believers" og er en samling af overvejende kristne sange i ret demo-agtige udgaver. Nedenfor er et godt link at starte med til "en rap", der er så hvid at man aldrig har hørt noget lignende. Godt nok ikke om gud, men om sikker sex. Hør den, og gå derefter amok i arkivet (links i boksen øverst til venstre på siden).

http://www.deuceofclubs.com/tunes/demos ... antasy.htm
http://www.blackburst.dk

Er inhabil på følgende områder:
- Forhandler af Danley Sound Labs.
- Affilieret med Yamaha.

Nyt svar