Infected Mushroom live

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
docone
Medlem
Indlæg: 414
Sted: Århus

Infected Mushroom live

Indlæg af docone »

Fald lige over denne live optagelse, (dog i et radio studie), jeg syntes godt nok det er fedt.

Han er ret fingernem på det keyboard, ser ud til at det er et Motif rack han skruer på under...



Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

Fårk det' fedt!
Microsoft Certified MCSA

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Ja, f*ck der er knald på fingrene!

Helt dejligt at se Duvdev (eller hvad han hedder) snakke uden at skulle være fuldstændig overhysterisk...

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

de er for fede, de har så meget rykket sig hele tiden og ikke bare hængt fast hvor de startede. fedt!
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Seskho
Medlem
Indlæg: 1369
Sted: København

Indlæg af Seskho »

The Pretender cover? Oh God det er godt nok gået ned af bakke...

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

ned af bakke? Hvorfor?
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
Seskho
Medlem
Indlæg: 1369
Sted: København

Indlæg af Seskho »

Jeg synes de sidste to-tre albums har været mega fesne. Kunne bedre lide lyden fra Classical Mushroom, BP Empire og Convertering Vegetarians :) Der er der også et par enkelte gode på imellem de nye albums, men overordnet synes jeg ikke om det

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Kan godt nok heller ikke fordrage deres nye super fesne stil, men fedt at se Erez spille på keys! :shock: Jævnt fiks på fingrene.

Medlemsavatar
Seskho
Medlem
Indlæg: 1369
Sted: København

Indlæg af Seskho »

Det er playback

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Synes det ser meget rigtigt ud.

Default avatar
abernes konge
Medlem
Indlæg: 319
Sted: København

Indlæg af abernes konge »

Seskho skrev:Det er playback
Det er det næsten for ringe til

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det er ikke playback, men de har da helt sikkert et backingtrack til nogle af tingene, der er nogle gange et beat som trommeslageren ikke spille, men blot fylder ud, og der er også noget bas der ikke bliver spillet af nogen af dem. Men resten er the real deal. Det rykker godt nok!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Rolland
Forum Donator
Indlæg: 810
Sted: Solrød Strand

Indlæg af Rolland »

Har aldrig hørt dem før - De første sekunder tænkte jeg ej... bæ... Men lod det køre lidt endnu, det blev jeg da glad for.
Synes da det holder. Der er noget Amiga lyd over det, hehe... (Det er nok derfor jeg tager det til mig) The Pretender coveret er i øvrigt da friskt nok.
Fint mix af lidt live-lir og solid playback, de får et stort 5-tal.
Roland Saint - creating grandiose pop music

Nyt svar