Vandskade

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Default avatar
andvil
Medlem
Indlæg: 16
Sted: København

Vandskade

Indlæg af andvil »

Jeg er så heldig at have fået ufrivillig swimmingpool i min kælder/studio her til aften.
Så hvad gør man? Melder alt ødelagt?
Jeg tør/kan ikke teste hvad virker og ikke virker grundet noget fik meget vand og noget meget lidt. Yderligere er der jo sygt fugtigt meget længe dernede nu, så intet kan testes omstadigvæk virker, med fare for kortslutning af minimal fugt i print i udstyr..! Derfor tænker jeg at melde alt ødelagt til forsikringen, da det i princippet er. Både udstyr og bygning, vægge, døre etc..!?

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Mega øv!

Det kan du roligt gøre, så snart som muligt. En taksator vil i sjældne tilfælde komme ud og give en vurdering og justere lidt. En ting der virker men som er belagt med udtørret kloak indvendigt, er i princippet skadet. Du kan ikke videresælge noget der lugter af eng, så du skal på ingen måde være tilbageholden med at melde noget til forsikringen.

De vil nok nok sige, at de ikke dækker en anden gang hvis det står under vand i kælderen igen. Forsikring dækker, hvis man er klodset, uheldig og skødesløs, men ikke hvis det sker flere gange hvor de har sagt det er en dårlig idé at der ikke er gjort noget ved problemet eller at du bor et specielt lavt sted hvor det er uhensigtsmæssigt at have andet end bordtennisbord i kælderen.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Nyt svar