It begins...

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

It begins...

Indlæg af MrBacon »

Billede

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
davey
Medlem
Indlæg: 184

Indlæg af davey »

Den hører vel egentlig til i "Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!" :-P


Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Det er i orden, den fortjener sin egen tråd!
Det er længe siden jeg har set så tydelig en statistisk tendens.
Der kan man fandme tale om at skære noget ud i pap! :-D
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg nyder nu ellers at du ligesom mig selv var inde at tage et screenshot i stedet for at tage det tyske der var på Reddit.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

HAHAHAHA, det er sgu sjovt

Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

Det er IKKE sjovt - det er GRAValvorligt!
Microsoft Certified MCSA

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Hald skrev:Jeg nyder nu ellers at du ligesom mig selv var inde at tage et screenshot i stedet for at tage det tyske der var på Reddit.
Præcis. Så det tyske og tænkte, det fatter ingen hat af alligevel :) Dit var mere fancy med luppen og det hele dog. Snagit? Pilen ser bekendt ud

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

MrBacon skrev: Præcis. Så det tyske og tænkte, det fatter ingen hat af alligevel :) Dit var mere fancy med luppen og det hele dog. Snagit? Pilen ser bekendt ud
Jep Snagit, jeg kopierede det lille område, kørte en lup effekt over den og pegede med en pil, simpelt men smart, elsker det værktøj. Jo nemmere det er at lave god dokumentation i ens arbejde, jo større sandsynlighed er der for at det bliver gjort, der kan almindelige screenshots og MSpaint ikke være med.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Er også vild med det. Imgur extensionen gør alt for mig. Share via imgur = kopierer det direkte link til billedet automatisk uden at åbne browsere osv.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

https://ekstrabladet.dk/vrangen/psykolo ... er/6898087
Der står det stresser medarbejderne. Jeg er overrasket over de har glemt os stakkels handlende...
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Joachip skrev:https://ekstrabladet.dk/vrangen/psykolo ... er/6898087
Der står det stresser medarbejderne. Jeg er overrasket over de har glemt os stakkels handlende...
Hehe ... I '97 arbejdede jeg i bilka. Hvert 20. Minut eller deromkring kørte "hvem ka', det ka' bilka- danmarks lavpris varehus nr 1". Den er dybt indprintet i min hjerne i dag.... Alle der arbejdede der brokkede sig, men det lort kørte ufortrødent. I tide og utide var der en, der snappede over den f*cking jingle.

Det er ikke at spøge med :)

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Jeg tror de fleste medarbejdere på Politikens hus ville være med på at erklære krig mod Peru pga. de der spradebasser der står på rådhuspladsen hver sommer og spiller rædsom panfløjtepop i timevis.

Jeg kom også til at tænke på samme fænomen de par gange jeg har handlet i elektronikbutikken "Bicbic" i Japan. Deres jingle er super ørehængende og bliver spillet hvert 3. minut. Og jo mere ørehængende noget er, jo hurtigere bliver man træt af det. Kill it. Kill it with fire!
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Disney Stores ... hvor som helst


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

Joachip skrev:Jeg tror de fleste medarbejdere på Politikens hus ville være med på at erklære krig mod Peru pga. de der spradebasser der står på rådhuspladsen hver sommer og spiller rædsom panfløjtepop i timevis
Men dude det jo det eneste der står mellem os og den totale udslettelse via gigantiske hamstere!

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Billede
Machu pikachu er allerede på vej...
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Wulff og Morgenthaler har lavet en tegning hvor Dalai Lama mister besindelsen og gør det af med hele gruppen, de er godt nok også anstrængende at høre på mere end et minut :-)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Skægt nok, INGEN der har bevæget sig rundt i København er i tvivl om hvem der er tale om, og kan berette med gru om hvis de har mødt dem, gad vide om de folk SELV er klar over hvordan landet ligger :-)
Vedhæftede filer
17.jpg
17.jpg (61.65 KiB) Vist 742 gange
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Der er sådan en trup i mange storbyer. Går ud fra at det er et franchise?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Medlemsavatar
KlausH
Medlem
Indlæg: 1624
Sted: KBH NV

Indlæg af KlausH »

Er jeg virkelig den eneste der har set det South Park afsnit?

Nyt svar