NI sladder: Ny traktor sw + hw

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

NI sladder: Ny traktor sw + hw

Indlæg af Mike-air »

Med fare for at lyde lidt selvhøjtidelig;

Jeg var et smut i Berlin i weekenden, hvor jeg mødte en af projektlederne hos Native. Og sørme om vi ikke fik os en god lang sludder omkring firmaet der har flået mig for penge i en god del år (bevares, fordi de gør det godt).

Anygays, fyren her var bl.a. tilknyttet Traktor-teamet, og kunne afsløre at de pt. er igang med 1-2 nye versioner af softwaren, som kommer til at være meget anderledes hvad vi kender pt. De to nye ting vil være koblet op på noget hardware. For eksempel nævnte han at der har været lidt lidt irritation over manglende dicks på de nyeste par controllers de har lavet, og derfor introducerer de en helt ny type jogwheel, som ikke er et jogwheel i traditionel forstand.

Han sagde de regnede med at kunne launche den/de nye versioner af traktor + ny hardware i løbet af foråret 2018.

f*ck DJmag, DjTT og hvad der ellers er - du hørte det her på Lydmaskinen!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

anygays... manglende dicks.... Nogen der har h4xed din bruger?


Men spændende! Jeg har også læst flere steder efterhånden, at Traktor skulle til at få fingeren ud, iforhold til især Pioneer.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Christoffer I. N. skrev:Men spændende! Jeg har også læst flere steder efterhånden, at Traktor skulle til at få fingeren ud, iforhold til især Pioneer.
Ja, han sagde de har tabt en del terræn til Pioneer. Men deres strategi er så blot at blive ved med at innovere.

Så de andre kan blive ved med at stjæle deres ideer :-D

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Måske også derfor de fyrer T2 afsted for 375,- her i BF / TG dagene....
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Nyt svar