Opsætning af Google AdWords

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2986
Sted: Fyn

Opsætning af Google AdWords

Indlæg af Mr. Soundman »

Jeg sidder lige og prøver at eksperimentere med Google AdWords for at lære at lave video-reklamer på YouTube...

Når jeg går ind under konfiguration af fakturering og betaling, efter at have oprettet en AdWords-konto, så kan jeg under "Kontotype" kun vælge "Virksomhed" og ikke "Enkeltperson". Jeg finder ud af, at dette beror på, at jeg har valgt Danmark som "Faktureringsland". F.eks. kan man godt vælge "Enkeltperson", hvis faktureringslandet er Grønland, Færøerne eller Norge, men ikke hvis det er Danmark, Sverige, Finland, Tyskland eller UK.
Capture1_edit.jpg
Capture1_edit.jpg (118.19 KiB) Vist 180 gange
Er der nogen der ved, hvorfor man ikke har mulighed for at vælge "Enkeltperson", bare fordi man befinder sig i Danmark? Og hvad skal man lægge i det? :?

Her er, hvad der står i deres vejledning omkring det:
Capture2_edit.jpg
Capture2_edit.jpg (146.42 KiB) Vist 180 gange
Hvad gør man så, hvis man ikke har en virksomhed...?

De skriver, at oplysningerne ,,skal være nøjagtige for at kunne bekræfte skatteforhold og identitet", så jeg tænker, at det måske ikke er ligegyldigt, om der står "Enkeltperson" eller "Virksomhed"... :?

(Jeg har valgt "Branche & Teori"-kategorien til dette spørgsmål, da jeg mener spørgsmålet vedrører musik-promotion).

Nyt svar